Guille & Teté

Keskustele sarjan henkilöhahmoista

ViestiKirjoittaja Nasseliini » Pe Joulu 12, 2008 5:54

Hööh, palaispa pian yhteen.. Mun lempparipari koko sarjassa! <3
Kuva
Nasseliini
África Sanz

ViestiKirjoittaja René » La Joulu 13, 2008 11:29

Nasseliini kirjoitti:Hööh, palaispa pian yhteen.. Mun lempparipari koko sarjassa! <3

Jep, samaa tässäkin ootetaan ja munki mielest paras pari.
René
ÜBERDIEGO

ViestiKirjoittaja RinU » Su Joulu 14, 2008 11:03

Hyvä pari mun mielestä. Toivottvasti ei tule saman kaltainen kuin E&M on. Youtubesta en hirveästi niitä videoita viitsi katsoa, kun siinä menee sitten ilo siitä katsomisesta sitten kun ne jaksot tulee kokonaisuudessaan.
Kuva
RinU
HYPERDIEGO

ViestiKirjoittaja E_frica » To Tammi 01, 2009 11:16

Sopivat ihan hyvin toisilleen, mutta joskus ne vaikkutavat eva&marcos kopiolta. Minusta Guille on söpö, mutta en tiedä sopiiko se Tetelle niin hyvin. Jokatapauksessa ihan kiva pari, vaikka Marcos&Eva on parempi :D
... y te quiero mucho <3

Kuva

Kuva

Kuva
E_frica
Candela Blanco

ViestiKirjoittaja NataliaSanchez-fan » Pe Maalis 27, 2009 12:42

Sarjan ihanin ja suloisin pari! <3
Kuva
One Direction ♥
NataliaSanchez-fan
KvarttiDiego

ViestiKirjoittaja ÄsJiiKoo » Pe Maalis 27, 2009 3:22

tosi sulonen pari :)
Kuva
Kuva
ÄsJiiKoo
Diego Serrano

ViestiKirjoittaja Januska » Pe Maalis 27, 2009 7:18

Ihanin pari koko sarjassa. Tete on ehdottomasti mun lempihahmo ja Guille varmaankin toiseks!
Kuva
Kuva
Kuva
Januska
SUPERDIEGO

ViestiKirjoittaja NataliaSanchez-fan » Pe Maalis 27, 2009 8:46

Januska kirjoitti:Ihanin pari koko sarjassa. Tete on ehdottomasti mun lempihahmo ja Guille varmaankin toiseks!

Mullakin näin ;)
Kuva
One Direction ♥
NataliaSanchez-fan
KvarttiDiego

ViestiKirjoittaja Churro » Pe Maalis 27, 2009 8:56

Minustakin he ovat loistava pari :D
Kuva
Kuva
Churro
TuplaDiego

ViestiKirjoittaja -Summer- » Ke Huhti 08, 2009 8:31

Odotan innolla tulevia jaksoja, mutta muuten en tästä parista pidä yhtään.
Tuntuu vain ja ainoastaan M&E-kopiolta, niinkuin sarjan tekijät olisivat tämän jutun kehittäessään vain päättäneet että laitetaas nyt tällainen juttu tähän kun ei muuta keksitä.
Jotenkin ärsyttää todella kovasti tuo Tetékin, Guille kärsii kun tyttö juoksee Humbertojen, Manujen sun muiden rumilus-lihas-Lassejen perässä.
Mutta jotenkin odotan tulevia jaksoja koska se on sit paljon jännempää, molemmat on vanhempia ja viisaampia, Teté on kauniimpi ja Guille komeampi ja enemmän sellaista jännitystä sitten ;)
Kuva
It's a hard thing faking a smile when I feel like I'm falling apart inside.
-Summer-
Diego Serrano

ViestiKirjoittaja RinU » To Huhti 09, 2009 2:11

-Summer- kirjoitti:Tuntuu vain ja ainoastaan M&E-kopiolta, niinkuin sarjan tekijät olisivat tämän jutun kehittäessään vain päättäneet että laitetaas nyt tällainen juttu tähän kun ei muuta keksitä.
Jotenkin ärsyttää todella kovasti tuo Tetékin, Guille kärsii kun tyttö juoksee Humbertojen, Manujen sun muiden rumilus-lihas-Lassejen perässä.
Mutta jotenkin odotan tulevia jaksoja koska se on sit paljon jännempää, molemmat on vanhempia ja viisaampia, Teté on kauniimpi ja Guille komeampi ja enemmän sellaista jännitystä sitten ;)
Samoilla linjoilla ;) Mut kkyl minust paras pari ;)
Kuva
RinU
HYPERDIEGO

ViestiKirjoittaja Januska » To Huhti 09, 2009 9:07

-Summer- kirjoitti:Odotan innolla tulevia jaksoja, mutta muuten en tästä parista pidä yhtään.
Tuntuu vain ja ainoastaan M&E-kopiolta, niinkuin sarjan tekijät olisivat tämän jutun kehittäessään vain päättäneet että laitetaas nyt tällainen juttu tähän kun ei muuta keksitä.

Mun mielestä taas kuuluu serranoihin että kaikista perheen lapsista tulee parit. Mun mielestä se ei oo mitään matkimista, eri asia taas salkkareissa kun sampo ja peppi seurustelee, niin se on jo vähän :roll:
Kuva
Kuva
Kuva
Januska
SUPERDIEGO

ViestiKirjoittaja micorazon » Pe Huhti 10, 2009 10:34

RinU kirjoitti:
-Summer- kirjoitti:Tuntuu vain ja ainoastaan M&E-kopiolta, niinkuin sarjan tekijät olisivat tämän jutun kehittäessään vain päättäneet että laitetaas nyt tällainen juttu tähän kun ei muuta keksitä.
Samoilla linjoilla ;) Mut kkyl minust paras pari ;)

kans almost sama, paitsi ettei oo sarjan PARAS pari mun mielestä, vaikka hyvä pari onkin
Kuva
Kuva
Kuva
micorazon
Diego Serrano

ViestiKirjoittaja Guille-FAN » Ma Huhti 13, 2009 3:45

Paras pari, sopivat toisilleen kuin valettu. Odotan innolla niitä jaksoja missä palaavat yhteen. :D
Kuva
Kuva
Kuva
Guille-FAN
KvinttiDiego

ViestiKirjoittaja tetée » To Touko 21, 2009 2:35

sulonen pari :) <3
tetée

EdellinenSeuraava

Paluu Henkilöt