Nenna kirjoitti:No niin.. Tässä toi banneri, ja sit se toinen mist sovittiin.Shelle kirjoitti:Toivoisin että tekisit mulle bannerin Lucíasta ja Evasta (4 kaudelta).
Voi hemmetti, miten upeita! Kiitos todella paljon! (:
Nenna kirjoitti:No niin.. Tässä toi banneri, ja sit se toinen mist sovittiin.Shelle kirjoitti:Toivoisin että tekisit mulle bannerin Lucíasta ja Evasta (4 kaudelta).

Shelle kirjoitti:Nenna kirjoitti:No niin.. Tässä toi banneri, ja sit se toinen mist sovittiin.Shelle kirjoitti:Toivoisin että tekisit mulle bannerin Lucíasta ja Evasta (4 kaudelta).
Voi hemmetti, miten upeita! Kiitos todella paljon! (:
Shelle kirjoitti:Voisitko vielä tehdä mulle yhden bannerin: Tetéstä ja Evasta jaksosta 5x13 (Isku vyön alle).. siitä kohtauksesta missä Teté ja Eva juttelee siellä kylppärissä?

Oon huomannut..sotka kirjoitti:En tiä ootko jo tehnyt tai ootko huomannut.
Sitä että toivon Africa banneria 3-5 kausilta mieluinten se scotti takki tai toi mikä Africalla on tossa logossa.
Kiitos!

Huomasitko tätä viestiä?Shelle kirjoitti:Saisitko viikonloppuun mennessä tehtyä sen Teté y Eva bannerin ?

Nenna kirjoitti:Oon huomannut..sotka kirjoitti:En tiä ootko jo tehnyt tai ootko huomannut.
Sitä että toivon Africa banneria 3-5 kausilta mieluinten se scotti takki tai toi mikä Africalla on tossa logossa.
Kiitos!Oon koittanu tässä ettiä sulle kuvia, koitan saada tehtyä sen sulle alkuviikosta..

Voi hemmetti, miten ihana banneri! (: KIITOS PALJON!Nenna kirjoitti:Joo, huomasin..Shelle kirjoitti:Huomasitko tätä viestiä?Shelle kirjoitti:Saisitko viikonloppuun mennessä tehtyä sen Teté y Eva bannerin ?![]()
Tässä tää banneri:

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 14 vierailijaa