NataliaSanchez-fan kirjoitti:(Pitkästä aikaa täällä)
DVD istuu kotonaan ja kuuntelee musiikkia.
"Ei oo Serranon epelistäkään kuulunut hetkeen mitään," DVD sanoo silti ollen edelleen loukkaantunut jutusta, joka tapahtui jo ainakin viikko sitten.

MariTere kirjoitti:Mogambo4life kirjoitti:Marcos odottaa kuitenkin vielä vastausta Raulilta kysyvällä ilmeellä kunnes kysyy uudelleen ''Niin mitäs asia koskee,siis niinku äsken selitit''
(Sori, en oo kerenny ropettaan..)
"Ääh, nähtiin äske Afrin isä ravintolassa ja se on käskeny mua pysymään loitolla tyttärestään.. En tiedä mitä teen, ku se näki äske meiät siellä kahdestaan.." Raúl änkyttää.

NataliaSanchez-fan kirjoitti:DVD katsoo ympärilleen ja näkee isänsä keittiössä.
"Mä avaan, siellä on .. yks kaveri." DVD sanoo ja menee avaamaan.
"Hei Yoli!" DVD sanoo hymyillen.

Mogambo4life kirjoitti:MariTere kirjoitti:Mogambo4life kirjoitti:Marcos odottaa kuitenkin vielä vastausta Raulilta kysyvällä ilmeellä kunnes kysyy uudelleen ''Niin mitäs asia koskee,siis niinku äsken selitit''
(Sori, en oo kerenny ropettaan..)
"Ääh, nähtiin äske Afrin isä ravintolassa ja se on käskeny mua pysymään loitolla tyttärestään.. En tiedä mitä teen, ku se näki äske meiät siellä kahdestaan.." Raúl änkyttää.
(joo ei mitään)
''Aijaa,paha juttu,no mitäs aiot tehdä'' Marcos kysyy ja samalla kattoo jotain lehteä

MariTere kirjoitti:NataliaSanchez-fan kirjoitti:DVD katsoo ympärilleen ja näkee isänsä keittiössä.
"Mä avaan, siellä on .. yks kaveri." DVD sanoo ja menee avaamaan.
"Hei Yoli!" DVD sanoo hymyillen.
"Mooi!" Yolí sanoo ja antaa DVD:n poskelle pusun espanjalaisittain.

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa