René kirjoitti:"Iha sama. Isäki hyppii ilosta ku ei seurustella. Seuraavaks se ukonrähjä toivoo, että te erootte. Ehkä mun pitäis lähteä." Guille pyyhkii silmiään istuen sängylle.

René kirjoitti:"Kiitos, mut ei sun tarvi. Ellet välttämättä haluu... Jos puhe ei auta nii hankin itelle vaa uuden tytön..." Guille hymyilee.

René kirjoitti:Guille huokaisee raskaasti. "Ei sano. Mut ei Teté mua takas ota." Guille hymähtää.

Mogambo4life kirjoitti:René kirjoitti:Guille huokaisee raskaasti. "Ei sano. Mut ei Teté mua takas ota." Guille hymähtää.
''Okei eli sun on tavallaan pakko saada Teté takaisin eli Raul on pakko saada pois Tetéstä ja lupaan auttaa asiassa,jos Teté ei halua sua niin paljon se tyttö tulee menettämään paljon'' Marcos sanoo hiljaa
René kirjoitti:Mogambo4life kirjoitti:René kirjoitti:Guille huokaisee raskaasti. "Ei sano. Mut ei Teté mua takas ota." Guille hymähtää.
''Okei eli sun on tavallaan pakko saada Teté takaisin eli Raul on pakko saada pois Tetéstä ja lupaan auttaa asiassa,jos Teté ei halua sua niin paljon se tyttö tulee menettämään paljon'' Marcos sanoo hiljaa
Guille hymyilee. "Kiitti."
"No ei se mussa paljoo menetä. Yhen idiootin." Guille pistää makaamaan Curron petiin.

Mogambo4life kirjoitti:René kirjoitti:Mogambo4life kirjoitti:René kirjoitti:Guille huokaisee raskaasti. "Ei sano. Mut ei Teté mua takas ota." Guille hymähtää.
"No ei se mussa paljoo menetä. Yhen idiootin." Guille pistää makaamaan Curron petiin.
''Ei vaan pojan joka oikeasti välittää'' Marcos sanoo ja sen jälkeen lisää ''Se on iso harmi jos Teté ei sitä itse huomaa''
René kirjoitti:Mogambo4life kirjoitti:René kirjoitti:Mogambo4life kirjoitti:René kirjoitti:Guille huokaisee raskaasti. "Ei sano. Mut ei Teté mua takas ota." Guille hymähtää.
''Ei vaan pojan joka oikeasti välittää'' Marcos sanoo ja sen jälkeen lisää ''Se on iso harmi jos Teté ei sitä itse huomaa''
"Niin kai sitten..." Guille huokaisee hiljaa ja riisuu vaatteensa vetäen pyyhkeen eteen. "Käyn suihkus."
Suihkun jälkeen Guille pukee ja tulee Marcosin tykö. "Kai sä oot oikees..." Guille hymyilee.

Mogambo4life kirjoitti:René kirjoitti:Mogambo4life kirjoitti:René kirjoitti:Mogambo4life kirjoitti:René kirjoitti:Guille huokaisee raskaasti. "Ei sano. Mut ei Teté mua takas ota." Guille hymähtää.
"Niin kai sitten..." Guille huokaisee hiljaa ja riisuu vaatteensa vetäen pyyhkeen eteen. "Käyn suihkus."
Suihkun jälkeen Guille pukee ja tulee Marcosin tykö. "Kai sä oot oikees..." Guille hymyilee.
''No niin '' Marcos hymähtää ja rämpyttää kitaraa kun hän ehti ottaa kitaran samalla kun Guille oli suihkussa.''Muuten onko teillä toiminnassa se Santa justa Klan juttu tai se yhtye enään'' Marcos kysyy
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 3 vierailijaa