Januska kirjoitti:Mitä tuotantokausia sulla on nina?

niña kirjoitti:Januska kirjoitti:Mitä tuotantokausia sulla on nina?
Mulla on dvd:llä 1., 2. ja 3. Ja koneella on 4., 5. ja 6. tk:sista jaksoja. Ja sitten digiboxilla kaikki (?) muut jaksot 4.-6. mitä mulla ei koneella ole.

Januska kirjoitti:niña kirjoitti:Januska kirjoitti:Mitä tuotantokausia sulla on nina?
Mulla on dvd:llä 1., 2. ja 3. Ja koneella on 4., 5. ja 6. tk:sista jaksoja. Ja sitten digiboxilla kaikki (?) muut jaksot 4.-6. mitä mulla ei koneella ole.
Okei. Voisitko tehdä mulle Tete ja Guille -bannerin? Mutta mieluiten ei neljänneltä kaudelta tai siitä ylöspäin.

niña kirjoitti:Strawberry kirjoitti:Jos ehit, nii voitko tehä mulle jonkun Lucía, Teté & Eva bannerin?Kuvat mieluiten joltain 1-4 kausilta, ei oo kauheesti välii
Kiitti jo etukäteen
Voin tehdä jossain vaiheessa.

Kiitos todella paljon! Todella hienoja avatareja, käytän varmasti jossain vaiheessaniña kirjoitti:Shelle kirjoitti:Tekisitkö yhden Eva y Marcos avatarin? (kuva mieluiten 3 kaudelta) Menee varastoon
Tein kaksi.

Strawberry kirjoitti:niña kirjoitti:Strawberry kirjoitti:Jos ehit, nii voitko tehä mulle jonkun Lucía, Teté & Eva bannerin?Kuvat mieluiten joltain 1-4 kausilta, ei oo kauheesti välii
Kiitti jo etukäteen
Aattelin nostaa tätä viestii vähän jos oot unohtanutMut ei mitään kiirettä

niña kirjoitti:Januska kirjoitti:niña kirjoitti:Januska kirjoitti:Mitä tuotantokausia sulla on nina?
Okei. Voisitko tehdä mulle Tete ja Guille -bannerin? Mutta mieluiten ei neljänneltä kaudelta tai siitä ylöspäin.
Tälläisen tein:

Januska kirjoitti:niña kirjoitti:Januska kirjoitti:niña kirjoitti:Januska kirjoitti:Mitä tuotantokausia sulla on nina?
Tälläisen tein:
Kiitos. Todella hieno banneri! Miltä kaudelta on?

Niimpä!Januska kirjoitti:niña kirjoitti:niña kirjoitti:Strawberry kirjoitti:Jos ehit, nii voitko tehä mulle jonkun Lucía, Teté & Eva bannerin?Kuvat mieluiten joltain 1-4 kausilta, ei oo kauheesti välii
Kiitti jo etukäteen
Sori, että kesti.
Todella hieno banneri niña! Ihana toi haihtuva fontti

niña kirjoitti:Strawberry kirjoitti:niña kirjoitti:Strawberry kirjoitti:Jos ehit, nii voitko tehä mulle jonkun Lucía, Teté & Eva bannerin?Kuvat mieluiten joltain 1-4 kausilta, ei oo kauheesti välii
Kiitti jo etukäteen
Aattelin nostaa tätä viestii vähän jos oot unohtanutMut ei mitään kiirettä
Oon tehnyt tän jo ajat sitten, se on sivulla 9 kai..

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 13 vierailijaa