Mulla on mun pöytäkone rikki, ei siis toimi ja joudun käyttämään mun kannettavaa, nii ei oo mahdollista oikeen tehä noita töitä ainakaa tällä viikkolla. Mun isoveli varmaa yrittää kattoo mikä vika siinä konees on, menee varmasti ens viikkoon

Strawberry kirjoitti:Sitten ku sul toimii kone, nii voisitko tehä mulle jonkun laisen Eva y Afri bannerin? (: Ei mitään kiirettä, ja kiitos jo etukäteeJa kuvat voi olla miltä tuotantokausilta vaan
SerranoFan16 kirjoitti:heittu kirjoitti:heittu kirjoitti:heittu kirjoitti:SerranoFan16 kirjoitti:heittu kirjoitti:haluaisitko tehä mulle bannerin DVD:stä? =) mielummin 4-5 kaudelta, mutta ei samasta kohtauksesta mikä banneri mulla on jo.ei mtn kiirettä
Joo, teen tän viikon aikana.
kiitti ;D! oot muuten hiton hyvä tekemään avoja ja bannereita!!!!!!
Voitko tehä täksi päiväksi? =)
Heiii!! ootko unohtanut? :==)))
Tuommonen tuli.
SerranoFan16 kirjoitti:Strawberry kirjoitti:Sitten ku sul toimii kone, nii voisitko tehä mulle jonkun laisen Eva y Afri bannerin? (: Ei mitään kiirettä, ja kiitos jo etukäteeJa kuvat voi olla miltä tuotantokausilta vaan
Joo voin

RinU kirjoitti:Voisitko tehdä mulle jonkunlaisen avatarin Tetéstä ihan ekasta jaksosta?? Tekstiksi RinU ja Moderaattori IV.
SerranoFan16 kirjoitti:SerranoFan16 kirjoitti:Flowers kirjoitti:Flowers kirjoitti:Kaikki sun tekemät työt on todella mahtavia!!![]()
Ehtisitkö tekemään mulle avan Tetestä sekä bannerin Guillesta ja Tetestä?
Unohditko tän vai aijoitko tehdä myöhemmin?
Tää mun toive on muutamia sivuja taaksepäin, niin ajattelin, että jospa se jäi väistä
Emmä unoha näitä toiveita, näitä on paljon ja kuvienki hankkiminenki kestää hetken aikaa ku ei osaa päättää, että mistä kohdasta ottais. Yritän tehä tänää sun toiveen ja kaikki muutki, mitkä kerkiän.
Teen tänään ja postaan huomenna.

Flowers kirjoitti:SerranoFan16 kirjoitti:SerranoFan16 kirjoitti:Flowers kirjoitti:Flowers kirjoitti:Kaikki sun tekemät työt on todella mahtavia!!![]()
Tää mun toive on muutamia sivuja taaksepäin, niin ajattelin, että jospa se jäi väistä
Emmä unoha näitä toiveita, näitä on paljon ja kuvienki hankkiminenki kestää hetken aikaa ku ei osaa päättää, että mistä kohdasta ottais. Yritän tehä tänää sun toiveen ja kaikki muutki, mitkä kerkiän.
Tosta viestistäsi on jo kohta kaks viikkoa.
Oletko saanut valmiiksi, ei mitään vaikket olisikaan
SerranoFan16 kirjoitti:Flowers kirjoitti:SerranoFan16 kirjoitti:SerranoFan16 kirjoitti:Flowers kirjoitti:Flowers kirjoitti:Kaikki sun tekemät työt on todella mahtavia!!![]()
En nyt ainakaan tällä hetkellä voi postata, ku on toi mun koneongelma

Flowers kirjoitti:SerranoFan16 kirjoitti:Flowers kirjoitti:SerranoFan16 kirjoitti:SerranoFan16 kirjoitti:Flowers kirjoitti:Flowers kirjoitti:Kaikki sun tekemät työt on todella mahtavia!!![]()
En nyt ainakaan tällä hetkellä voi postata, ku on toi mun koneongelma
Ok, postaat sitten kun kone toimii
Guille-FAN kirjoitti:Guille-FAN kirjoitti:Voisitko tehdä mulle bannerin Guillesta mieluiten tuotantokausilta 4-8? Mutta kyllä kaikki käy.
Muistatko tälläista toivetta?

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 25 vierailijaa