niña kirjoitti:Tälläisen tein.

sotka kirjoitti:Voitko tehä mulle varastoon avan ja bannerin. Ava Aricasta ja banneri Raúlista ja Africasta tai Evasta ja Africasta tai ihan vaan Afrcasta. Mihin nyt löydät kuvat.

niña kirjoitti:sotka kirjoitti:Voitko tehä mulle varastoon avan ja bannerin. Ava Aricasta ja banneri Raúlista ja Africasta tai Evasta ja Africasta tai ihan vaan Afrcasta. Mihin nyt löydät kuvat.
Avoja 3 vaihtoehtoa:![]()
![]()
Ja bannuja 2 vaihtoehtoa:

sotka kirjoitti:niña kirjoitti:sotka kirjoitti:Voitko tehä mulle varastoon avan ja bannerin. Ava Aricasta ja banneri Raúlista ja Africasta tai Evasta ja Africasta tai ihan vaan Afrcasta. Mihin nyt löydät kuvat.
Avoja 3 vaihtoehtoa:![]()
![]()
Ja bannuja 2 vaihtoehtoa:
Oi! Ihania! Mistä jaksosta noi bannerin kuvat on?

huomasitko tätä viestiä ollenkaan?Shelle kirjoitti:Voisitko tehdä mulle pari avataria Áfricasta? (kuva mieluiten 4-5 kausilta)

Shelle kirjoitti:huomasitko tätä viestiä ollenkaan?Shelle kirjoitti:Voisitko tehdä mulle pari avataria Áfricasta? (kuva mieluiten 4-5 kausilta)![]()
lähetin ton eilen.

Kiitos, tosi hienoja avatarejaniña kirjoitti:Shelle kirjoitti:huomasitko tätä viestiä ollenkaan?Shelle kirjoitti:Voisitko tehdä mulle pari avataria Áfricasta? (kuva mieluiten 4-5 kausilta)![]()
lähetin ton eilen.
Oho, on menny ihan ohi tämä.
Tässä kuitenkin:![]()
![]()
![]()

niña kirjoitti:H-anna kirjoitti:Viittisitkö tehä mulle bannerin evasta&marcosista?saat itse toteutta miten haluat, mut mun nickin siihen vois laittaa. Kiitos!
Tälläisen tein.

Shelle kirjoitti:Voisitko tehdä avatareja Evasta esim. (2-3 kappaletta) ?

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 16 vierailijaa