Täst toiveest on jo yli kuukausiGuille-FAN kirjoitti:Hei, voisitko tehä SJK bannerin? Siinä sais ainakin yhteen kertaan näkyy kaikki SJK:sta..

Tein kolme vaihtoehtoo 4-kaudelta.. Voin tehä viel lisää, jos nää ei oo sun mieleen..RinU kirjoitti:Tää on kyllä hauska toive, kun en perjaatteessa toivo oikein mitäänToivon vain että teet mulle avan 4.-5. tuotantokausilta mut henkilön saat valita. Tekstinä RinU ja Moderaattori IV, kiitos

Hieno banneri (:Nenna kirjoitti:Täst toiveest on jo yli kuukausiGuille-FAN kirjoitti:Hei, voisitko tehä SJK bannerin? Siinä sais ainakin yhteen kertaan näkyy kaikki SJK:sta..Mut jos viel tätä haluut, ni täs ois..

Shelle kirjoitti:Hieno banneri (:Nenna kirjoitti:Täst toiveest on jo yli kuukausiGuille-FAN kirjoitti:Hei, voisitko tehä SJK bannerin? Siinä sais ainakin yhteen kertaan näkyy kaikki SJK:sta..Mut jos viel tätä haluut, ni täs ois..

Flowers kirjoitti:Ehtisitkö vielä jollain aikaa tekemään mulle avat Tetestä sekä Guillesta?
Mielellään 5. kaudelta tai sitten 4. kaudelta![]()
Ei kiirettä

Nata kirjoitti:Nenna kirjoitti:Täst toiveest on jo yli kuukausiGuille-FAN kirjoitti:Hei, voisitko tehä SJK bannerin? Siinä sais ainakin yhteen kertaan näkyy kaikki SJK:sta..Mut jos viel tätä haluut, ni täs ois..
Mahtava banneri

Yhdyn edellisiin! Ihana!!MariTere kirjoitti:Nata kirjoitti:Nenna kirjoitti:Täst toiveest on jo yli kuukausiGuille-FAN kirjoitti:Hei, voisitko tehä SJK bannerin? Siinä sais ainakin yhteen kertaan näkyy kaikki SJK:sta..Mut jos viel tätä haluut, ni täs ois..
Mahtava banneri
Nii on!

RinU kirjoitti:Yhdyn edellisiin! Ihana!!MariTere kirjoitti:Nata kirjoitti:Nenna kirjoitti:Täst toiveest on jo yli kuukausiGuille-FAN kirjoitti:Hei, voisitko tehä SJK bannerin? Siinä sais ainakin yhteen kertaan näkyy kaikki SJK:sta..Mut jos viel tätä haluut, ni täs ois..
Mahtava banneri
Nii on!Ja kun sä Nenna teit ylempänä noi avat mulle, ni voisitko muokata siihen Moderaattori II?????

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 15 vierailijaa