amixx94 kirjoitti:Ok,but you know username?did she put photos??

Hienoja kuvia, RinU! (:RinU kirjoitti:Otin itse kuvia. EI SAA KOPIOIDA!!! Kysy lupa kuvien käyttöön..
Kuvat on siitä jaksosta kun SJK:hon ollaan valitsemassa naisjäsentä.

Natalia-Fan kirjoitti:amixx94:
Yes my name is Elena, but don't say my last name here, PLEASE, a little privacy! And yeah, I have a lot of private photos of Natalia, but unfortunately, they are private, and especially Natalia does not like that I send pictures to all peoples.. Sorry, but it's not my problem. :S

ibi kirjoitti:Tässä jtn ihan minikuvia, ku sinne sivuille pitäisi rekata et ne näkee suurempanaOon yrittänyt mut pitäis kait odottaa hyväksyntää..

niña kirjoitti:Natalia-Fan kirjoitti:amixx94:
Yes my name is Elena, but don't say my last name here, PLEASE, a little privacy! And yeah, I have a lot of private photos of Natalia, but unfortunately, they are private, and especially Natalia does not like that I send pictures to all peoples.. Sorry, but it's not my problem. :S
Mistä sä oot ne kuvat saanu

Natalia-Fan kirjoitti:niña kirjoitti:Natalia-Fan kirjoitti:amixx94:
No oompahan vaan saanu ihmisiltä.. Ja mä vaihdan kuvia, en lähetä niitä. (; Kuulostaa ilkeeltä, mut kukin ajatelkoon tästä asiasta mitä ajattelee, mutta niin muutki tekee.

niña kirjoitti:Natalia-Fan kirjoitti:niña kirjoitti:Natalia-Fan kirjoitti:amixx94:
No oompahan vaan saanu ihmisiltä.. Ja mä vaihdan kuvia, en lähetä niitä. (; Kuulostaa ilkeeltä, mut kukin ajatelkoon tästä asiasta mitä ajattelee, mutta niin muutki tekee.
Jaa..

Natalia-Fan kirjoitti:ibi kirjoitti:Tässä jtn ihan minikuvia, ku sinne sivuille pitäisi rekata et ne näkee suurempanaOon yrittänyt mut pitäis kait odottaa hyväksyntää..
ibi, ei sinne sivulle pysty rekkaamaan.Sulla pitää ole jokin yritys tai joku et pääset sinne.. :S Ainaki niin monet ihmiset o yrittäny rekata sinne, mut ei oo pystyny, mäki oon yrittäny monta kertaa.

ibi kirjoitti:Natalia-Fan kirjoitti:ibi kirjoitti:Tässä jtn ihan minikuvia, ku sinne sivuille pitäisi rekata et ne näkee suurempanaOon yrittänyt mut pitäis kait odottaa hyväksyntää..
ibi, ei sinne sivulle pysty rekkaamaan.Sulla pitää ole jokin yritys tai joku et pääset sinne.. :S Ainaki niin monet ihmiset o yrittäny rekata sinne, mut ei oo pystyny, mäki oon yrittäny monta kertaa.
Niin tiedän xD laitoin siihe yritys juttuu "ei oo"

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa