Sinä ja Serranot

Yleistä keskustelua sarjasta laidasta laitaan

ViestiKirjoittaja NataliaSanchez-fan » Su Maalis 22, 2009 11:24

Kiitos, natyy ja H-anna!
Kuva
One Direction ♥
NataliaSanchez-fan
KvarttiDiego

ViestiKirjoittaja Melissa » Su Huhti 05, 2009 5:46

Tuleeko keltään jatkoa koskaan? :D
Kuva
Kuva
Melissa
KvinttiDiego

ViestiKirjoittaja minnati » Su Huhti 05, 2009 5:47

Melissa kirjoitti:Tuleeko keltään jatkoa koskaan? :D
Kuva
Kuva

There is no psychiatrist in the world like a dog licking your face.
minnati
TuplaDiego

ViestiKirjoittaja NataliaSanchez-fan » Su Huhti 05, 2009 6:48

Melissa kirjoitti:Tuleeko keltään jatkoa koskaan? :D

Mun jatkosta en tiiä viel ;>
Kuva
One Direction ♥
NataliaSanchez-fan
KvarttiDiego

ViestiKirjoittaja MariTere » Su Huhti 19, 2009 10:56

Ystävyys koetuksella (osa 6 -viimoinen osa)
-MariTere

Istuimme Melissan kanssa sairaalan käytävällä olevalla penkillä. Näin lääkärin kävelevän meitä kohti. Nousimme molemmat seisomaan kuin käskystä.
Oletteko te David Bornan tuttavia? naislääkäri kysyi hymyillen.
Joo, tai no minä olen. Missä hän on? Onko hän kunnossa? kysyin lääkäriltä huolestuneena. Lääkäri kertoi DVD:n olinpaikan ja että hän on kunnossa. Huokasin syvään ja lähdin etsimään kyseistä huonetta, jossa DVD sijaitsisi, kun Melissa jäi omasta tahdostaan vielä ulkopuolelle.

Löysin huoneen ja katsoin oven pienestä ikkunasta sisään. DVD nukkui ilmeisesti, mutta menin silti sisään. Laitoin laukkuni lattialle ja kävin istumaan sängyn vieressä olevalle tuolille.
DVD.. Sanoin hiljaa ja silitin hänen hiuksiaan. Ei kuulunut vastausta, mutta näin oven aukaisevan. Melissa tuli sisään ja sanoi hiljaisella äänellä:
Sori, mutta kannattaisiko sun soittaa sille NF:lle, bileitten järjestäjälle?
Katsahdin hieman DVD:hen ja tunsin syyllisyyttä siihen, että hän nyt makasi siinä. Kaivoin laukustani kännykän ja soitin NF:lle. Odotin kauan vastausta, kunnes Yolí vastasi.
MT?! Hän suorastaan huusi kännykkään.
Joo, anna NF:lle. Vastasin hänelle.
Ei se halua puhua kanssasi! Yolí huusi, ja olin varma että hän oli juonut jotain enemmänkin kuin limsaa. Hän kuitenkin antoi puhelimen NF:lle.
Mitä sä mulle soitat? Hän kysyi todella tylysti.
Kuule, sun poikaystäväs makaa tällä hetkellä sairaalassa. Sitä vaan soitin. Sanoin ja painoin punasta. Melissa katsoi minua siihen sävyyn, että paremminkin olisi asian voinut ilmaista. Otin laukkuni ja lähdin pois huoneesta.
Et voi lähteä! kuulin takanani huutoa.
No en voi olla täällä silloinkaan kun hän tulee. sanoin takaisin.
Melissa ei vastustanut ja antoi minun mennä.

Melissa istui melkein tuntemattoman pojan vieressä sairaalassa. Hän tuijotti pojan söpöjä kasvoja, kunnes ovi avautui. Huoneeseen astui sisään pitkä, ruskea- ja kiharahiuksinen tyttö. Hänellä oli korkokengät ja minihame. Melissa oli varma, että kyseinen tyttö oli NF, sillä kuka muukaan tulisi tuohon huoneeseen tuommoisissa vaatteissa.
Hei. Melissa sanoi ja nousi samalla seisomaan tervehtiäkseen tyttöä.

Illalla kotonani olin juuri käpertymässä lämpimään vuoteeseen pitkän ja raskaan päivän jälkeen, kunnes joku koputti oveen. Kävelin ovelle ja aukaisin sen. Siellä ei ollut ketään. Pelkkä tyhjä hiljainen kerrostalon käytävä. Jossain alhaalla ovi pamahti kiinni. Yritin kurottaa katsettani rappusista alas, mutta en nähnyt kuka henkilö oli. Huomasin kuitenkin silmieni alla pienen punaisen lahjapaketin. Otin sen käteeni ja palasin sisälle. Paketissa ei ollut korttia, joten en tiennyt keltä se oli. Aloin avaamaan pakettia ja sieltä paljastui koru, jossa luki Amigos para siempre ♥. Nyt olin varma, että tämä oli NF:ltä, sillä annoin juuri samanlaisen lahjan hänelle, mutta eri värisen. Laitoin korun yöpöydälle ja kävin nukkumaan hyvillä mielin, vaikka mielessäni pyöri monia eri kysymyksiä: Onko hän antanut anteeksi? Mitä sanon hänelle huomenna? ja kaikkea muuta.

Aamulla heräsin aikaisin ja lähdin kouluun. Koulun käytävällä näin Tetén, Guillen, Yolin ja kaikki muut paitsi DVD:n ja NF:n. Teté moikkasi minulle, mutta käännyin suoraan luokkaan. Kertasin lukuläksyä, kunnes opettaja tuli sisään.
Missä DVD ja NF on? hän kysyi, mutta kukaan ei osannut vastata.
Ei sitten. Guille, taululle! opettaja käski. Olin helpottunut, ettei hän valinnut minua, koska en olisi tiennyt mitään. Kuuntelin opettajan puheita ja ihailin samalla korua kaulassani, kunnes ovi avautui ja NF tuli sisään.
Anteeksi, olen myöhässä! hän sanoi opettajalle ja tuli viereeni istumaan. Katsoin häntä hymyillen.
Kiitos kuiskasin hänelle hiljaa ja käänsin katseeni takaisin kirjaan.
Anteeksi. hän vastasi minulle. Hymyilin, mutta en tiennyt mitä vastata.

Tunnin jälkeen menin vessaan ja perässäni tuli Teté ja NF, mutta he eivät huomanneet minua, sillä menin omaan koppiini.
Hyvät bileet eilen. kuulin Tetén sanovan, ja kaivelevan meikkipussiaan.
Juu, ne ei kuitenkaan loppunu niin hyvin. Sinkku olen, ja kait pysyn. NF vastasi. Hämmästyin niin, että vessapaperini tippui käsiltäni lattialle.
NF ja Teté huomasivat vessapaperin leviävän oven alta toiselle puollelle. Avasin oven, että he näkisivät minut.
NF:n ilme oli yllättynyt, joten aloitin kysymällä: Mitä on tapahtunut?
He kertoivat minulle kaiken. Kuinka Melissa oli kertonut minun katuvan tapahtunutta, kuinka DVD oli kertonut, että muuttaa isänsä luokse Barcelonaan ja kaiken muun.
Miksi toit tämän korun? kysyin hämmentyneenä.
Koska tajusin, että pojat tulee ja menee, mutta meidän ystävyys kestää aina. Ja huomasin sinun lahjasi meidän keittiön poydällä, niin päätin teettää samanlaisen ja antaa sinulle. Hän vastasi hymyillen.
Hymyilin takaisin ja halasin ystävääni.

- -

Sori, tää on vähän töksähtelevä, sillä en oikein keksinyt mitään hyvää tähän viimoseen osaan. Toivoisin silti kommentteja. (:
Kuva
Kuva
MariTere
KvinttiDiego

ViestiKirjoittaja Melissa » Su Huhti 19, 2009 11:01

Toihan oli hyvä viimeiseksi osaksi MT ;)
Kuva
Kuva
Melissa
KvinttiDiego

ViestiKirjoittaja sotka » Su Huhti 19, 2009 11:22

Hyvä vika osa. Mut miks lopeta?
Kuva
sotka
SUPERDIEGO

ViestiKirjoittaja MariTere » Su Huhti 19, 2009 12:08

sotka kirjoitti:Hyvä vika osa. Mut miks lopeta?

Koska ei oo oikee innostusta jatkaa. :/ Mut niin ku Melissalle sanoin, et ehkä joskus alotan viel toisenki tarinan. Never know. (;
Kuva
Kuva
MariTere
KvinttiDiego

ViestiKirjoittaja Natalia-Fan » Su Huhti 19, 2009 12:39

Aiaiaia :S mua melkein itkettää.. Toi oli ihan yhtä hyvä kun muutkin, mut vaan tosi surullinen. ;) Itkettää sen takia koska pystyn kuvittelemaan ton lopun. Kiitos tästäkin, aivan mahtava tarina kokonaisuudessaan <3 :) Turhaa jännitit mitä mieltä oon. :'D
Kuva
Natalia-Fan
NataEresMiOtraVida

ViestiKirjoittaja MariTere » Su Huhti 19, 2009 12:43

Natalia-Fan kirjoitti:Aiaiaia :S mua melkein itkettää.. Toi oli ihan yhtä hyvä kun muutkin, mut vaan tosi surullinen. ;) Itkettää sen takia koska pystyn kuvittelemaan ton lopun. Kiitos tästäkin, aivan mahtava tarina kokonaisuudessaan <3 :) Turhaa jännitit mitä mieltä oon. :'D

Hehe, kiva että tykkäsit. (: Mäki jotenki pystyn kuvittelee ton lopun, ja siks noin kirjotinki. ;)

Ja kiitokset myös Melissalle ja Sotkalle.
Kuva
Kuva
MariTere
KvinttiDiego

ViestiKirjoittaja NataliaSanchez-fan » Su Huhti 19, 2009 3:45

Tosi hyvä viimeinen osa, MariTere! :)
Harmi, jos et enää jatka tätä.
Kuva
One Direction ♥
NataliaSanchez-fan
KvarttiDiego

ViestiKirjoittaja H-anna » Su Huhti 19, 2009 5:23

Tosi hyvä, mut surullinen viimene osa... Lopetit kivan luontevalla tavalla :D
Kuva
Kuva
H-anna
Diego Serrano

ViestiKirjoittaja NataliaSanchez-fan » Su Huhti 19, 2009 5:51

Olis kyllä ihan hyvä yrittää kirjoittaa tähän mun tarinaan jatkoa. =)
Kuva
One Direction ♥
NataliaSanchez-fan
KvarttiDiego

ViestiKirjoittaja sotka » Su Huhti 19, 2009 7:32

NataliaSanchez-fan kirjoitti:Olis kyllä ihan hyvä yrittää kirjoittaa tähän mun tarinaan jatkoa. =)

Jee. :lol:
Kuva
sotka
SUPERDIEGO

ViestiKirjoittaja MariTere » Ma Huhti 20, 2009 5:09

Kiitti NataliaSanchez-fan ja H-anna! (:

Kirjota vaan jatkoa NataliaSanchez-fan. Ootan innolla. ;)
Kuva
Kuva
MariTere
KvinttiDiego

EdellinenSeuraava

Paluu Yleinen