Sinä ja Serranot

Yleistä keskustelua sarjasta laidasta laitaan

ViestiKirjoittaja kkiljun » Ma Huhti 20, 2009 9:42

Hieno lopetus.
Banneri, joka rikkoi SPK -foorumin mittasääntöjä, poistettu Operatiivisen ylläpidon toimesta!
Myös toinen poistettu, merkkirajan takia.
Myös kolmas poistettu, merkkirajan takia.

LOS SERRANOS- HASTA SIEMPRE
kkiljun
Kirjastodiego

ViestiKirjoittaja Hawkit » Ma Huhti 20, 2009 9:45

kkiljun kirjoitti:Hieno lopetus.
Näin. :)
Kuva
"Eikä kasvia voi patentoida, eli siks se on pakko paskaa paketoida"
Hawkit
MAHTIDIEGO

ViestiKirjoittaja MariTere » Ti Huhti 21, 2009 5:36

Hawkit kirjoitti:
kkiljun kirjoitti:Hieno lopetus.
Näin. :)

Kiitoksia. (;
Kuva
Kuva
MariTere
KvinttiDiego

ViestiKirjoittaja Melissa » Pe Huhti 24, 2009 3:23

Tuleeko keltään enää jaksoja yhtään? Olisi kiva päästä taas lukee :)
Kuva
Kuva
Melissa
KvinttiDiego

ViestiKirjoittaja minnati » Pe Huhti 24, 2009 4:14

Melissa kirjoitti:Tuleeko keltään enää jaksoja yhtään? Olisi kiva päästä taas lukee :)

mää olin tulos kirjottaa samaa. O____o''
Kuva
Kuva

There is no psychiatrist in the world like a dog licking your face.
minnati
TuplaDiego

ViestiKirjoittaja Melissa » Pe Huhti 24, 2009 4:19

minnati kirjoitti:
Melissa kirjoitti:Tuleeko keltään enää jaksoja yhtään? Olisi kiva päästä taas lukee :)

No ainakin on kaks tiedossa, että ketkä odottaa tarinoita/jaksoja ;)
Kuva
Kuva
Melissa
KvinttiDiego

ViestiKirjoittaja minnati » Pe Huhti 24, 2009 4:20

Melissa kirjoitti:
minnati kirjoitti:

No ainakin on kaks tiedossa, että ketkä odottaa tarinoita/jaksoja ;)

jooooo. :]
Kuva
Kuva

minnati
TuplaDiego

ViestiKirjoittaja NataliaSanchez-fan » Su Touko 17, 2009 4:14

Herranjumala, oon ihan unohtanut tämän!! :D
Tätä on kyllä mukavinta kirjoittaa, ja yritän kirjoittaa mun tarinaani uuden osan niin nopeasti kuin pystyn.
Kuva
One Direction ♥
NataliaSanchez-fan
KvarttiDiego

ViestiKirjoittaja NataliaSanchez-fan » Su Touko 17, 2009 4:54

"Tämä on sitä, mitä olen aina halunnut. Perhe." (4. osa)
© NataliaSanchez-fan

"Kävelin takaisin Yolin ja Tetén luo ja istuin pulpetin kannelle haroen hiuksiani vaivaantuneena ja yskäisin pienesti. Teté käänsi päänsä minua kohti ja nosti toista kulmakarvaansa sanoen:
"Kyllä sun yskimiset tiedetään. Aina kun sua vaivaa jokin, sä yskit ilman mitään syytä."
Teté nauroi ja Yolikin käännähti minua kohti. Teté tunsi minut niin hyvin. Hän tiesi kaikki minun eleeni ja tapani ilmaista tunteeni.
"Pojat puhuu meistä tuolla." Yoli kuiskasi hiljaa ja heilautti päätään poikia kohti. Huomasin, että DVD oli palannut poikien luo ja vilkuili minua. Hieraisin niskaani ja tunsin oloni entistä vaivaantuneemmaksi.
"Teté, voitko tulla tänne? Jää sä Yoli kuuntelemaan, jooko?" sanoin hiljaa ja vedin Tetéä kädestä käytävää kohti.
Teté tuli perässäni ja heilautti hiuksiaan katsoen ympärilleen.
"Minä ja DVD suudeltiin äsken." kuiskasin Tetélle hiljaa ja hieroin käsiäni yhteen.
"Mitä?! Onneksi olkoon!" Teté kiljaisi ja halasi minua lämpimästi. Naurahdin pienesti mutta pian tönäisin Tetén kauemmas.
"Mutta äsken joku vuotta tai jopa kahta vanhempi tyyppi tuli tohon vessan luokse kun mä olin menossa sinne ja rupes .." ehdin sanomaan kunnes huomasin että ohitse käveli ihmisiä.
"Hiplailemaan mua," kuiskasin Tetén korvaan hiljaa ja Teté meni kasvoiltaan punaiseksi ja hän nielaisi kovaan ääneen.
"Et kai sä huijaa?" Teté kysyi totisena. Pyöritin päätäni.
"Oliko se Carlos?" Teté kysyi asiantuntevasti ja minä loksautin suuni auki.
"Tunnetko sä sen?" kysyin häkeltyneesti ja Teté nyökytti.
"Aikoinaan se .. ahdisteli Evaa ja Áfricaakin, mutta sitten se lopetti sen kun se erotettiin määräaikaisesti. Näköjään se on aloittanut sen taas. Mutta ei sitä kannata pelätä, ei se oikeasti tee mitään. Se vaan haluaa näyttää kaikille että on kova jätkä ja oikea misumagneetti!" Teté selosti ja minä nyökytin päätäni.
"Nyt DVD pitää mua jonakin ällötyksenä." sanoin Tetélle ja istuin penkille ja katsoin DVD:tä kohti luokkaan ja pian jatkoin:
"DVD oikeastaan pelasti mut Carlosilta ja sen porukalta."
Teté katsoi myös Davidiä kohti luokkaan päin.
"No niin, siinä näet. Ensin se on niin kovaa jätkää ja kun kahta vuotta nuorempi tyyppi näyttää närhen .. värkit niin se on oikea nössö!" Teté huudahti ja minä naurahdin pienesti.
"Mutta itseasiassa mä olin äsken se pyrkyri. Mä suutelin sitä. DVD:tä varmaan ällötti aivan hirveästi. " sanoin Tetélle ja painoin pään käsiini.
"Ole nyt hiljaa! Tuo on jo itsesääliä!" Teté huudahti ja nousi seisomaan.
"Teté, älä viitsi. Mä oon tosissani." vastasin Tetélle ja tämä veti minut kädestäni ylös.
"Jos sä haluat nähdä oletko sä muka DVD:n mielestä pyrkyri ja ällötys, niin testataan. Etsi joku poika ja tee DVD mustasukkaiseksi." Teté naurahti ja minä pyöritin päätäni.
"En mä pysty" älähdin Tetélle mutta pian ohitsemme käveli Marcos, Raúl ja joku omituinen lyhyt, pallero jolla oli sätkä suupielessä.
Teté vilkaisi Raúlia kohti ja virnisti ilkikurisesti.
"Ei varmana! Sehän seurustelee Áfrican kanssa!" ärähdin Tetélle ja pyöritin päätäni anovasti.
"No sitten Marcos." Teté huudahti ja minä pyöritin taas päätäni.
"En mä halua! Marcos on mun serkkupuoli ja Raúl on .. no, Raúl on Raúl ja se on Áfrican kanssa yhdessä." selostin Tetélle nopeasti.
"No selitetään tilanne Áfricalle niin se varmasti lainaa Raúlia muutamaksi päiväksi niin, että me murretaan David." Teté sanoi.
"Ei, ei!" karjahdin Tetélle.
Pian Guille, Boltsi, Valdano ja DVD kävelivät ohitsemme.
Guille näytti keskaria Tetélle ja Teté pyöräytti silmiään. Valdano ja Boltsi vilkuilivat minua ja hymyilivät. DVD ei katsonutkaan meihin päin, hän muka näpräsi lippistään ja näytti vaivaantuneelta. Pian pojat katosivat nurkan taa.
Teté käänsi katseensa minua päin nopeasti ja nosti kulmakarvaansa kysyvästi.
"Joo, ehdottomasti lainataan Raúlia!" huudahdin vihamielisesti ja lähdin marssimaan etsimään Áfricaa.
"Marina, odota!" Teté huusi nauraen ja juoksi perääni hihittäen.

------------------------------

Teté käveli vierelläni kokoajan ja pian hän osoitti Evaa ja Áfricaa, jotka seisoivat käytävällä juoma-automaatin vierellä ja nauroivat.
Teté tarttui käteeni ja lähti vetämään minua tyttöjä kohti. Tunsin oloni epävarmaksi, mutta ehdottomasti halusin DVD:n omakseni ennen kuin minun pitäisi palata Sevillaan.
"Hei." Teté sanoi Áfricalle ja Evalle hymyillen ja sai vastaukseksi lempeän ja hymyilevän tervehdyksen molemmilta. Seisoin Tetén selän takana ja hieroin käsiäni yhteen.
"Áfri, Marinalla on sulle asiaa." Teté älähti ja tönäisi minut Áfricaa kohti. África hymyili pienesti ja katsoi minuun pian ruveten pyörittämään päätään.
"Voi ei, mitä se Raúl nyt on tehnyt?" África huudahti vihaisesti. Naurahdin pienesti mutta sitten Teté läpsäisi minua käteen taas, kuten aiemminkin.
"Ei mitään!" älähdin ja pian jatkoin:
"Mä olen palavasti ihastunut Guillen hyvään ystävään, Davidiin eli DVD:hen ja äsken joku Carlos hiplaili mua ja DVD tuli pelastamaan. Sitten mä pyrkyri suutelin Davidiä ja nyt se ei enää katsokaan mua päin eikä ennen kaikkea puhu mulle. Ja me ajateltiin tehdä Tetén kanssa DVD mustasukkaiseksi, ja kun Raúl meni siitä ohi niin me ajateltiin, että.." selostin ja pian Eva naurahti.
"Haluatte lainata Raúlia?" África kysyi hymyillen.
Nyökkäsin pienesti ja nolostuin vähän.
"Tietysti voitte. Mutta ehkä teidän kannattais informoida tästä Raúlillekin ettei se luule itsestään liikoja." África kertoi ja Teté hymyili minulle leveästi.
"Okei. Kiitos África!" hymyilin leveästi ja moiskautin suukot espanjalaisittain Áfrican poskille ja läpsäisin Tetén käsille vitoset.
"Oli ilo auttaa." Eva hymyili ja África nyökkäsi. Kävelimme Tetén kanssa pois Evan ja Áfrin luota ja kävelimme luokkaamme kohti.
"Nyt meillä on suunnitelma, Áfrican lupa ja .. nyt pitää vielä suostutella Raúl." sanoin Tetélle ja tämä hymyili.
"Usko mua. Siitä tulee helppoa." Teté naurahti. "

------------------------------------

Tästä neljännestä tuli ehkä huonoin osa, minkä olen kirjoittanut mutta täällä se nyt silti on. Kommentteja odotan, kiitos!
Kuva
One Direction ♥
NataliaSanchez-fan
KvarttiDiego

ViestiKirjoittaja minnati » Ma Touko 18, 2009 1:07

taaas hyvä osa. :')
nyt pitää taas oottaaa tosi kauvan et tulee jatkoo. ;<<
Kuva
Kuva

minnati
TuplaDiego

ViestiKirjoittaja NataliaSanchez-fan » Ma Touko 18, 2009 3:09

minnati kirjoitti:taaas hyvä osa. :')

Enpä usko, että kovin kauaa tarvitsee odottaa koska enää ei ole niin paljoa koulukiireitä ja nyt ehdin paremmin koneelle. =)
Kuva
One Direction ♥
NataliaSanchez-fan
KvarttiDiego

ViestiKirjoittaja minnati » Ma Touko 18, 2009 4:37

NataliaSanchez-fan kirjoitti:
minnati kirjoitti:taaas hyvä osa. :')

Enpä usko, että kovin kauaa tarvitsee odottaa koska enää ei ole niin paljoa koulukiireitä ja nyt ehdin paremmin koneelle. =)

kiva. ;>
mut nyt aika moni tekee näit tarinoita ni ei oo NIIN tylsää oottaa. :''D
Kuva
Kuva

minnati
TuplaDiego

ViestiKirjoittaja kkiljun » Ti Touko 19, 2009 1:34

hieno osa tämäkin.
Banneri, joka rikkoi SPK -foorumin mittasääntöjä, poistettu Operatiivisen ylläpidon toimesta!
Myös toinen poistettu, merkkirajan takia.
Myös kolmas poistettu, merkkirajan takia.

LOS SERRANOS- HASTA SIEMPRE
kkiljun
Kirjastodiego

ViestiKirjoittaja sotka » Ti Touko 19, 2009 2:38

Tykkäsin tästäkin osasta.
Kuva
sotka
SUPERDIEGO

ViestiKirjoittaja Melissa » To Touko 21, 2009 11:52

NataliaSanchez-fan, kiva osa oli :)
Kuva
Kuva