Vastasin Marcos. Marcos oli kyllä kaivattu kamu. Evaa ei nähty kuin yhdesti kun he muuttivat ranskaan. Marcos on kyllä käynyt välillä. Evaakin kyllä kaipaan.
Vastasin Marcos. Fran on niin lahjakas näyttelijä, oikea ilo silmälle : > harmitti kun lähti, toivottavasti tullaan tulevaisuudessa vielä näkemään Marcosta.
Voy a pensar en ti, únicamente en ti guardarte en la caja fuerte de mi memoria.
Evan, ku Eva oli vielä Serranois, tapahtu enemmän , mut kyllä Marcosinki lähtä sarjasta pisti tympeeks , sillon ku Eva ja Marcos oli sarjas, ns.oli mitä kattoa
Paha kysymys. Itse asiassa en pidä parista Marcos ja Eva juuri ollenkaan - mikä ei nyt liity kysymykseen - mutta vastasin Eva.
Marcosin "Eva juu, Eva ei, Eva juu, Eva ei" on jotenkin rasittavaa katsottavaa ja hänen surumielisyytensä on jotenkin niin masentavaa. Hyvin selitetty, joo. Erittäin surkea selitys. :'DD
FanArtin olympiavoittaja 2012 ja FanArtin olympiavoittaja 2017 & FanArtin MM 2020 -Masterluokka [x2] & FanArtin MM 2020 -Avatarpääluokka [x2] & FanArtin MM 2020 -Banneripääluokka [x2] & FanArtin MM 2020 -Joukkuepääluokka [x2]
Äänestin Eva, koska... Marcos nyt on välillä vähän sellainen ällö limanuljaska. Ja lapsellinen idiootti. Eva muistuttaa mua tosi paljon, samanlainen luonne, äkkipikaisuus ja liika aikuismaisuus :) Evaa on kova ikävä.
It's a hard thing faking a smile when I feel like I'm falling apart inside.
Marcosin. Hän on yksi lempihahmoistani, joten en pitänyt että hän lähti. Yhtä lailla Evankin lähtö oli harmittavaa, mutta Marcosin kuitenkin hieman enemmän.
Serranno kirjoitti:Marcosin. Hän on yksi lempihahmoistani, joten en pitänyt että hän lähti. Yhtä lailla Evankin lähtö oli harmittavaa, mutta Marcosin kuitenkin hieman enemmän.
mää oon samaa mieltä. tosin, en tykännyt evasta oikeastaan lähes yhtään. en tiiä miks. O__o''
♥ There is no psychiatrist in the world like a dog licking your face.