Jakso 05x01: Kaveria ei jätetä

Keskustele sarjan jaksoista ja tuotannosta

Jakso 05x01: Kaveria ei jätetä

ViestiKirjoittaja it's me » Ti Kesä 10, 2008 10:22

Jakso 72: Kaveria ei jätetä (¿Quién puede matar a un cerdo?)

Kuva Kuva Kuva Kuva

Diego ei ole onnistunut ryhdistäytymään, vaikka hänen ja Lucían erosta on kulunut jo puoli vuotta. Marcos palaa kotiin, ja joutuu auttamaan uskottomuuttaan peittelevää Raúlia. Lucía aikoo muuttaa Barcelonaan, mutta Teté ei suostu lähtemään mukaan, vaan haluaa muuttaa Serranoille.

Lucían lähtö masentaa yhä Diegoa, joka ei välillä edes jaksa nousta aamuisin ylös. Lucía saa yllättäen työtarjouksen Barcelonasta, jonne hän äitinsä vastustuksesta huolimatta aikoo muuttaa. Tetén kuullessa tästä hän kieltäytyy lähtemästä mukaan, ja alkaa taivutella Lucíaa. Guille ei myöskään halua Tetén lähtevän. Lopulta Teté onnistuu taivuttelemaan Lucían ja hän saa luvan muuttaa Serranojen taloon. Kertoessaan lähdöstään Diegolle, joka Fitin ja Santin puheiden vuoksi kuvittelee Lucían haluavan palata yhteen, hän saa Diegon masentumaan entisestään. Santi ja Fiti kuitenkin onnistuvat houkuttelemaan hänet maalle, jonne mentäessä Santille ja Fitille puhkeaa riita, jolloin he miltei unohtavat Diegon matkalle. maalla Diego tapaa lapsuudenrakkaansa Amparineksen, joka alkaa vietellä tätä. Diego ei halua mitään hänen kanssaan, ja Amparines sitä paitsi seurustelee paikallisen teurastajan kanssa, mutta ei ole onnellinen hänen kanssaan. Fiti ja Santi päättävät auttaa heidät yhteen, ja lukitsevat heidät makuuhuoneeseen, ja kertovat teurastajalle, jonka suhteesta Amparinekseen he eivät tiedä, jolloin tämä lähtee veitsen kanssa Diegon luo aikomuksenaan tappaa tämä, minkä Santi estää iskemällä tätä päähän. Miesten ollessa maalla Lucía, joka on jo kertonut lähdöstään koko koululle, päättää jäädä Barcelonaan lasten takia.

Marcos palaa kotiin, ja yrittää salata eronsa Evasta. Álex on vihdoin päässyt palomieheksi. Raúl päättä järjestää Marcosin talossa bileet, jotka ovat suuremmat kuin alun perin aiottiin. Raúl tapaa bileissä Helenan, jonka kanssa päätyy sänkyyn. Aamulla Marcos estää Afria huomaamasta Helenaa suutelemalla häntä pitkään, mikä saa hänet outoon tilanteeseen. Raúl ei ole kertonut Helenalle seurustelevansa, mikä aiheuttaa ongelmia ja Marcos suutelee jälleen Afria Helenan ja Raúlin tullessa samaan vessaan heidän kanssaan. Afrin uhatessa kertoa suudelmista Evalle Marcos kertoo heidän erostaan ensin Raúlille ja Afrille ja lopulta koko perheelle.

Tässä keskustelua jaksosta 72
Viimeksi muokannut it's me päivämäärä To Kesä 12, 2008 9:36, muokattu yhteensä 3 kertaa
it's me
KvarttiDiego

ViestiKirjoittaja natalia » Ti Kesä 10, 2008 10:34

Mun mielestä tää oli aika surullinen jakso. Niin paljon kyyneleitä. Itelläki tuli siin tippa linssiin ku Lucía katto sitä kuvaa ja muisteli menneitä, Curro sano Lucíalle että miks sillä on aina niin huono tuuri äitien suhteen ja ku Guille ja Teté halas siellä käytävällä :cry:
Serranon perhe <3<3

Kuva
natalia
Marcos Serrano

ViestiKirjoittaja Serrano-4ever » Ti Kesä 10, 2008 10:45

Mun mielestä tää oli tähän mennessä huonoin jakso näistä uusista jaksoista. Mutta ei sekään jaksosta ihan huonoa tee, kaikkihan serranojaksot ovat hyviä. Tässä jaksossa tais joo olla tää suru aika isossa osassa, Alussa oli kiva kohtaus kun Tetekin siinä itki ja sit Guille halas. Sit just se kun Currito valitti et aina äidit lähtee pois tai jotain sinnepäin, mitä se nyt sanokaan. + Lucian haikeat hetket.

Äijätrio veti taas omaa settiään, Diego asetettiin aika pahaan paikkaan lukittuun huoneeseen ja veitsikin kävi ovesta läpi. No ainakin tuli Diego vähän paremmalle tuulelle ja onhan se parempi niin. Oli Diego aika vaisu siinä, kun ne olivat vasta matkalla sinne Amperitasille päin.

Nii ja tosiaan onko se nyt Amperitas vai Amperitos? Mä en tiiä, JCK tais chätissä sanoa, että se on Amperitas, ehkä sit it´s me meni uskomaan mua ja mun Asperitos ja Amperitos veikkauksia ja ei nähnyt JCK:n vastausta, mutta eikös se sitten Amperitas ole?

Ja niinkuin aina vois nää jaksoista puhuttavat viestit lopettaa lauseeseen: "Huomista jaksoa odotellessa".
Moro Moro
Serrano-4ever
_-*Mr.BénitØ*-_

ViestiKirjoittaja MariTere » Ti Kesä 10, 2008 10:52

Joo, surullinen jakso tosiaankin, mutta en voisi sanoa että hirveän huono jakso, sillä jakso oli todella hyvin tehty kuitenkin,
vaikka itku kohtia oli aika paljon. Se alku missä Curro sanoi että perheessä kaikki serranot on ollu jo Capdevilojen kanssa,
paitsi hän itse koska hänelle ei ole oikeaa kokoa, ni se oli ihana :D

Olin varma että Marcosille ja Evalle on tapahtunut jotain, koska Marcos sanoi sen opiskelu homman Diegolle niin oudosti :?

natalia kirjoitti:Itelläki tuli siin tippa linssiin ku Lucía katto sitä kuvaa ja muisteli menneitä, Curro sano Lucíalle että miks sillä on aina niin huono tuuri äitien suhteen ja ku Guille ja Teté halas siellä käytävällä :cry:

Mulla kanssa. Curro on aina ihana, mutta tässä jaksossa hän oli vielä enemmän. Curron ja Lucian ihana "äiti poika" suhde on tosiaankin ihana, mutta tosiaan surullista kun Curro on menettänyt äidin ja sai toisen tilalle ja sekin melkein lähtee :roll:

Harmitti vaan kun Tetéä ja Guillea ei nähty yhdessä niin kauheasti. Paitsi alussa oli ihana hetki kun he halasivat ja he sanoivat toisilleen
"Mä kuolen jos lähdet.." Se oli kyllä hyvä kohta :roll:

Ja hui, säikähdin kun se puukko tuli sieltä ovesta ja osui melkein Diegoon :o

Yllätyin todella, kun ne pilalle menneet kohtaukset tuli siinä lopussa.

P.S Hyvä jaksoselostus it´s me!
Kuva
Kuva
MariTere
KvinttiDiego

ViestiKirjoittaja Serr » Ti Kesä 10, 2008 11:25

serrano-4ever kirjoitti:Nii ja tosiaan onko se nyt Amperitas vai Amperitos? Mä en tiiä, JCK tais chätissä sanoa, että se on Amperitas, ehkä sit it´s me meni uskomaan mua ja mun Asperitos ja Amperitos veikkauksia ja ei nähnyt JCK:n vastausta, mutta eikös se sitten Amperitas ole?.

Eikös se ollu Amparos?

Mutta jakso oli minusta hyvä. Jostain syystä pidin siitä, vaikka edellä onkin tullut hieman negatiivista palautetta.

Oli paljon surullisia kohtauksia, mutta ehkä juuri se tekee siitä hyvän. Niin kuin yleensä Fitin, Santin ja Diegon tempaukset ovat hauskoja, vaikka nyt olikin vähän eri meininki, koska Diego oli vähän maassa. Nyt on käynyt niin, että uusien jaksojen kanssa seuraavaa jaksoa joutuu todellakin odottamaan, koska jaksot jäävät aina jännittävään paikkaan.
Serr
Marcos Serrano

ViestiKirjoittaja LosSerrano-fan » Ti Kesä 10, 2008 1:08

Juu minusta ei kyllä ollu mikään huono jakso tänään vaikkakin tunnerikas. Tykkäsin siitä Raul-Marcos-Africa sekoilusta. :D

Tosiaan liikuttava kohtaus kun Curro sanoi Lucialle että miksi sillä on ollut niin huono tuuri äitien kanssa. Mutta hieno jakso kokonaisuudessaan.
"MOGAMBOOO"
LosSerrano-fan

Re: Jakso 5x01: Kaveria ei jätetä

ViestiKirjoittaja Los Serrano » Ti Kesä 10, 2008 1:26

it´s me kirjoitti:Miesten ollessa maalla Lucía, joka on jo kertonut lähdöstään koko koululle, päättää jäädä Barcelonaan lasten takia.

Candela kertoi koko koululle, ei Lucia.
Hyvä jaksoselostus!
Kuva
Los Serrano
Diego Serrano

ViestiKirjoittaja JCK » Ti Kesä 10, 2008 1:38

Serr kirjoitti:
serrano-4ever kirjoitti:Nii ja tosiaan onko se nyt Amperitas vai Amperitos? Mä en tiiä, JCK tais chätissä sanoa, että se on Amperitas, ehkä sit it´s me meni uskomaan mua ja mun Asperitos ja Amperitos veikkauksia ja ei nähnyt JCK:n vastausta, mutta eikös se sitten Amperitas ole?.

Eikös se ollu Amparos?

Amparines se on, uskokaa nyt. Tarkistin asian silloin.
JCK
TuplaDiego

ViestiKirjoittaja Serrano-4ever » Ti Kesä 10, 2008 1:41

JCK kirjoitti:
Serr kirjoitti:

Eikös se ollu Amparos?

Amparines se on, uskokaa nyt. Tarkistin asian silloin.

No okei st se oli se Ämpäri :). Aaaasia selvä.
Moro Moro
Serrano-4ever
_-*Mr.BénitØ*-_

ViestiKirjoittaja Serr » Ti Kesä 10, 2008 1:42

Clvä juttu
Serr
Marcos Serrano

ViestiKirjoittaja Shade » Ti Kesä 10, 2008 4:20

Kiitos hyvästä jaksoselostuksesta!

Huhhui, kaikkea sitä näkeekin... Oli joo tosi surullista, mutta huomisen jakson ennakko sai minut vielä ahdistumaan entistä enemmän. :shock: Ja Marcosin & Evan ero harmittaa myös. :( Ehkä otan liian tosissaan nuo Serranot, eh?

Vaikka tokihan tästäkin löytyi hyvää: Guille & Teté söpöilyineen, Santi nauratti taas vaihteeksi, teurastaja oli pelottava, mutta onneksi Santi mojautti sitä, kaikkien innostuminen Marcosin paluusta ja lopun Serrano-mokat. :D

MariTere kirjoitti: -- Se alku missä Curro sanoi että perheessä kaikki serranot on ollu jo Capdevilojen kanssa,
paitsi hän itse koska hänelle ei ole oikeaa kokoa, ni se oli ihana :D

natalia kirjoitti:Itelläki tuli siin tippa linssiin ku Lucía katto sitä kuvaa ja muisteli menneitä, Curro sano Lucíalle että miks sillä on aina niin huono tuuri äitien suhteen ja ku Guille ja Teté halas siellä käytävällä :cry:

Mulla kanssa. Curro on aina ihana, mutta tässä jaksossa hän oli vielä enemmän. Curron ja Lucian ihana "äiti poika" suhde on tosiaankin ihana, mutta tosiaan surullista kun Curro on menettänyt äidin ja sai toisen tilalle ja sekin melkein lähtee :roll:

Curro todellakin loisti tässä jaksossa ja osoitti fiksuutensa, herkkyytensä ja sympaattisuuden itsessään mainiosti. Vaikka mie en yleensä itke kun katson jotain surullista, niin nyt sekin melkein tapahtui.
Morgenstern ach scheine
auf die Liebste meine
Wirf ein warmes Licht
auf ihr Ungesicht
Sag ihr sie ist nicht alleine

Fanette & Tuomasholic 4ever
Shade
Diego Serrano

ViestiKirjoittaja kkiljun » Ti Kesä 10, 2008 4:48

Oli ihan ok jakso. Oli kyllä paljon surullista mukana. Se Duegon ja lucian tilanne ei kyllä näytä hyvältä. Onneks sentään lucia ei muuttanut barceloonaan. Niille tulee varmaan vaikeaa olla ystävinä. Se teurastaja oli kyllä pelottava. Santi ja fiti taas hauskoja kinastellessaan, diego aika koskettava omissa murheissaan.

Nyt ainakin jotkut voi olla tyytyväisiä, kun mukana oli myös vähän marcos&afri-actionia. Mitähän tosta helenajutustakin seuraa.

Tete&Guille-suhdetta ei todella näytetty vielä paljoa. Vöhöisetkin kohtaukset oli ihan ok. Jatko odotellessa.....

Curro oli, kyllä ihana, kun sano sen että hänelle ei löydy koon takia omaa capdevilaa.
Banneri, joka rikkoi SPK -foorumin mittasääntöjä, poistettu Operatiivisen ylläpidon toimesta!
Myös toinen poistettu, merkkirajan takia.
Myös kolmas poistettu, merkkirajan takia.

LOS SERRANOS- HASTA SIEMPRE
kkiljun
Kirjastodiego

ViestiKirjoittaja Make » Ti Kesä 10, 2008 6:00

Noniin nyt on tämänpäiväinen jakso katsottu Areenasta, kun meille tuli tänne just sähkökatkos kun olin alkamassa katsomaan Serranon uusintaa.

Täytyy kyllä sano, että tämä jakso oli todella koskettava kaikinpuolin, oli Teten ja Guillen herkät hetket, Lucian ja Diegon, Lucian ja Curron, Marcosin ja Evan ja sitten minua kosketti myös tämä Raulin ja Helenan juttu.

Niinkuin kaikki jo sanoivatkin niin äijätrio oli taas vauhdissa, Diego oli kyllä hätää kärsimässä sen Amparinesin kanssa :D Se oli kyllä tosiaan hurja kun se veitsi tuli läpi siitä ovesta :shock: Mutta onneksi Santi tuli ja pelasti tilanteen :D

Tästä Guillen ja Teten jutusta ei tehty selvästikkään niin isoa numeroa kuin Marcosin ja Evan suhteesta, johtuukon se mistä? Tämä kielii minun mielestä sitä, että Marcos ja Eva olivat ehdottomasti se paras pari, joten heihin haluttiin panostaa enemmän :wink: Mutta voin olla väärässäkin. Toisaalta ihan hyvä, että ei alettu ainakaan vielä jankkaamaan samaa tarinaa kuin tossa M&E jutussa, katsotaan miten homma lähtee etenee.
Toi "Kuolen jos lähdet" oli kyllä niin ihanasti sanottu siinä molemmilta!

Mutta minusta ehkä kaikkein koskettavin kohtaus tässä jakossa oli tämä Lucian ja Curron kohtaus, jossa hei siis istuivat rappusilla ja Curro sanoi, että "Miksi minulla käy aina näin huono tuuri äitien kanssa?" Siinä kohtaa mulla meenas kyllä tulla itku :cry: Curro osaa olla niin ihana tommosissa kohtauksissa, kun pitää esittää surullista ja loukkaantunutta. Surulliseksi kohtauksen teki myös Lucian ilmeet. Oli kyllä todella surullinen meininki siinä :cry:

Mutta niinkuin aina, onneksi tässä jaksossa oli mukana myös sitä kuuluista huumoria ja sitähän meille tarjosi äijätrio ja ennenkaikkea Santi :D
Se Santin räyhääminen on vaan niin huvittavaa, ei sille maha mitään :wink:

Olin kyllä aivan yllättynyt tuosta Marcosin suudelmasta jonka hän siis antoi Africalle. Siitä sitten kehkeytyikin melkoinen soppa ja tämä kaikkihan oli taas Raulin syytä, ei se Raul muutu siitä näköjään mihinkään :D Mutta onneksi kaikki taas selvisi ja rauha saatiin maahan.

Siinä minun näkemykseni jaksosta. Mulla taitaa olla vähän sama ongelma kun Shadella, tai en mä nyt tiiä onko se ongelma vai ei, mutta mä taidan ottaa vähän liian tosissaan tän Serranon, tai eläydyn vaan liian hyvin mukaan aina näihin jaksoihin, kun mä aina mielessänikin mietin, että "jaahas nyt toi sanoo tota ja tota" "älä nyt noin sano sille tai se jättää sut" ym.
Kaikesta huolimatta pidän kyllä yli kaiken näistä surullisista kohtauksista vaikka ne nyt ovatkin surullisia. Ehkä juuri siinä se salaisuus piileekin :wink:

Mutta näin tällä kertaa katsotaan mitä kirjottelen huomisesta jaksosta :D
Kuva
Make
Mestarien finaali 2020 -suunnitteluokan mestari [x4] & Vuoden 2020 parhaan avatarin suunnittelija
Mestarien finaali 2020 -suunnitteluokan mestari [x4] & Vuoden 2020 parhaan avatarin suunnittelija

ViestiKirjoittaja JCK » Ti Kesä 10, 2008 6:07

Suunnilleen kaikki oleellinen tämän päivän jaksosta onkin jo sanottu. Totean vain, että Currolta kuultiin sekä päivän hauskin että surullisin kommentti. Surullisin oli tietysti se huono tuuri äitien kanssa juttu. Luciakin liikuttui. :cry: Hauskin oli ihan alussa se Curron kommentti, että sille ei löydy Capdeviloista oikeaa kokoa. :lol: No, onhan sillä se Sara. :)
JCK
TuplaDiego

ViestiKirjoittaja it's me » Ke Kesä 11, 2008 10:02

paras jakso tällä viikolla tähän mennessä(keskiviikkonen mukaanluettuna) se Tetén ja Guillen juttu oli aikas liikuttava :cry: Afri oli kyllä aika hot tässä jaksossa :P
it's me
KvarttiDiego

Seuraava

Paluu Jaksot ja tuotanto