ibi kirjoitti:Oi että ihania nää sun työs, pisti erityisesti silmään tämä banneri;
Oi, että se on söpö!! <33
Niimpä, ibi!
ibi kirjoitti:Oi että ihania nää sun työs, pisti erityisesti silmään tämä banneri;
Oi, että se on söpö!! <33

Jennaa kirjoitti:heittu kirjoitti:Victorkio kirjoitti:Januska sain viimeinkin bannerisi tehtyä : ) Tässä se on.
Aiaii mamma mia! miten ihana banneri<3:)
Ihana!<3
En malta oottaa et saat mulle tehtyä![]()

Entä voisitko tehdä mulle avatarin ja bannerin Tetéstä vaikka 5 tai 7 kausilta?Victorkio kirjoitti:Shelle kirjoitti:Voisitko tehdä avatarin ja bannerin Tetéstä 6 kaudelta? (: Kiitos jo etukäteen!
En omista yhtään 6.kauden jaksoja : /

Entä voisitko tehdä mulle avatarin ja bannerin Tetéstä vaikka 5 tai 7 kausilta?Victorkio kirjoitti:Shelle kirjoitti:Voisitko tehdä avatarin ja bannerin Tetéstä 6 kaudelta? (: Kiitos jo etukäteen!

Shelle kirjoitti:Entä voisitko tehdä mulle avatarin ja bannerin Tetéstä vaikka 5 tai 7 kausilta?Victorkio kirjoitti:Shelle kirjoitti:Voisitko tehdä avatarin ja bannerin Tetéstä 6 kaudelta? (: Kiitos jo etukäteen!

Kiva juttuVictorkio kirjoitti:Shelle kirjoitti:Entä voisitko tehdä mulle avatarin ja bannerin Tetéstä vaikka 5 tai 7 kausilta?Victorkio kirjoitti:Shelle kirjoitti:Voisitko tehdä avatarin ja bannerin Tetéstä 6 kaudelta? (: Kiitos jo etukäteen!
Kyllä voin.

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 11 vierailijaa