kkiljun kirjoitti:Tuli just mieleen, että sekä eva että tete on pitäny molemmat samanlaista yömekkoa, tai onks se paita, päällä. Kysessä on se vaate joka on evalla päällä Janezzin avassa ja bannerissa jaksosta 35.

niña kirjoitti:kkiljun kirjoitti:Tuli just mieleen, että sekä eva että tete on pitäny molemmat samanlaista yömekkoa, tai onks se paita, päällä. Kysessä on se vaate joka on evalla päällä Janezzin avassa ja bannerissa jaksosta 35.
Onko Teté muka pitänyt o:
En oo huomannu (:

Melissa kirjoitti:niña kirjoitti:kkiljun kirjoitti:Tuli just mieleen, että sekä eva että tete on pitäny molemmat samanlaista yömekkoa, tai onks se paita, päällä. Kysessä on se vaate joka on evalla päällä Janezzin avassa ja bannerissa jaksosta 35.
Onko Teté muka pitänyt o:
En oo huomannu (:
Joo nyt mä vasta huomasin kans että Teté on käyttänyt samaa yöpaitaa tai semmoista

micorazon kirjoitti:MariTere kirjoitti:Tossa toi Tetén mekko on ihana -->
Niin on, tykkään mys tosta dvd:n puvusta paljon...Myöskin tetellä jälleen nätisti hiukset

-Summer- kirjoitti:HUOM! SEURAAVASSA KUVASSA SPOILAUSTA! Tässä Africalla mielestäni aikas karmea paita: http://www.telecinco.es/content/maincontent/17893/C_2_maincontent_17893_largeimage.jpg
Ei vaan sovi tytölle ollenkaan :s

Pahvi kirjoitti:Ootteko muuten huomannu että Jose Luis on fruittari, kun sillä on melkein aina lacosten paita.

sotka kirjoitti:minnati kirjoitti:Pahvi kirjoitti:Ootteko muuten huomannu että Jose Luis on fruittari, kun sillä on melkein aina lacosten paita.
määki oon huomannu ton. :'''D
Mä en. Pitääkin kattoa.

Niimpä, Tetén mekko on kyllä todella upeaMariTere kirjoitti:Tossa toi Tetén mekko on ihana -->

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 0 vierailijaa