"Hah! Ekana kiusataan poikakaveria ja tökitään jääkalikoilla ja sitten vain löntystetään alakertaan! Mä kostan!" Guille leikkiraivoaa ja katsoo DVD:tä ilkikurisesti ja ottaa jaakalikan, heittäen sen DVD:n kylkeen.
DVD seisoo selkä suorana Guillen huoneen ovella ja hänen suunsa loksahtaa auki jääkalikan tömähtäessä hänen kylkeensä ja hän kumartuu naama mutrulla. "AI HELV..!" DVD karjahtaa ja katsoo Tetén perään äristen ja öristen.
"No ainakin sitten ku tommoset mafiosot heittelee sitä!" DVD huudahtaa ja astuu ulos huoneesta ja paiskaa oven kiinni perässään jääden pitämään huoneen ulkopuolelle ovea kiinni.
"Onneksi mä oon tällä puolella, ettei vaan kosketa samaan ripaan - sillä sähän et oo varmaan pessy käsiäs jääpalojen onkimisen jälkeen?" DVD huudahtaa Guillelle oven toiselle puolelle ja nauraa räkäistä naurua.
"Ei mitään hätää. Me vaan naureskellaan täällä keskenämme. Toi kauhee pamahdus oli se, kun .. Guille repes nauruun!" DVD selostaa ja huomaa, miten idioottimaisen selityksen keksi. "Boltsi ja Sussu ei oo muuten enää yhdessä!" DVD huudahtaa Guillelle.