SerranoFan16 kirjoitti:Sori kaikille taas ku en oo tehny, ku on ollu täs kaikenlaista taas. Ens viikolla on mun mummun hautajaiset :cry:, sitte oon ollu kevereitten kans kaupungilla, ylioppilasjuhlis. Huomenna en ehdi tekemään ku kirjotan leffan kässäriä ja vielä englanniksi, että siinä menee huominen päivä.

Tää toive on odottanu jo pari viikkoa ...Shelle kirjoitti:Voisitko tehdä Teté y Guille bannerin 8 kaudelta? (2-3 eri kuvaa samasta kohtauksesta)

Shelle kirjoitti:Tää toive on odottanu jo pari viikkoa ...Shelle kirjoitti:Voisitko tehdä Teté y Guille bannerin 8 kaudelta? (2-3 eri kuvaa samasta kohtauksesta)

Shelle kirjoitti:Shelle kirjoitti:Tää toive on odottanu jo pari viikkoa ...Shelle kirjoitti:Voisitko tehdä Teté y Guille bannerin 8 kaudelta? (2-3 eri kuvaa samasta kohtauksesta)
Jennaa kirjoitti:Toivoisin avaa Guillesta mieluiten 7-8 kausiltaTekstiks Jennaa ja Ylläpidon assistentti I (:

Joyeux kirjoitti:Tahtoisitko tehdä minulle avan Anasta? Johonkin kohtaan voisit laittaa nimimerkkini, muuten ei mitään väliä. Ei mitään kiirettä, ajattelin vaan rustata pyynnön joukonjatkoksi (: Kiitos jo etukäteen, teet tosi hienoja!

SerranoFan16 kirjoitti:Joyeux kirjoitti:Tahtoisitko tehdä minulle avan Anasta? Johonkin kohtaan voisit laittaa nimimerkkini, muuten ei mitään väliä. Ei mitään kiirettä, ajattelin vaan rustata pyynnön joukonjatkoksi (: Kiitos jo etukäteen, teet tosi hienoja!
Tuollanen tuli.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 22 vierailijaa