Jakso 07x01: Isyyden ilot ja murheet

Keskustele sarjan jaksoista ja tuotannosta

Jakso 07x01: Isyyden ilot ja murheet

ViestiKirjoittaja Corazón » Ti Kesä 02, 2009 8:27

125. jakso Isyyden ilot ja murheet (No sin mi hijo)

Celian välinpitämättömyys ja Guillen katoaminen aiheuttavat Diegolle päänvaivaa. Martínezien ovelle saapuu pieni poika etsien isäänsä. Ana ja Celia kiinnostuvat samasta asunnosta, josta syntyy väärinymmärryksiä.

Diego palaa lomamatkaltaan kotiin, jossa kukaan ei ole asunut kesän aikana. Curro, Teté ja Carmen saapuvat tervehtimään Diegoa kesän jälkeen. Lomallaan Diego on tullut siihen tulokseen, että haluaisi sittenkin jotain enemmän Celian kanssa. Celia ei tahdo kuulla Diegon selityksiä sen jälkeen, kun hän jätti Celian yksin lentokoneeseen. Celia kohtelee Diegoa tylysti. Diego ei kuitenkaan luovuta, vaan haluaa yrittää. Diego kertoo Fitille ja Santiagolle, että ei lähtenyt kummankaan, Anan tai Celian, kanssa, vaan päättikin viettää lomansa yksin. Diego, Curro ja Teté lähtevät Guillea vastaan linja-autoasemalle ja odottavat Guillen bussia. Guillea ei näy ensimmäisessä eikä myöhemmässäkään bussissa. Diego ei halua huolestuttaa Curroa ja Tetéä, joten kertoo heille Guille jääneen vielä pariksi päiväksi Touluseen, vaikka ei oikeasti tiedä missä Guille on. Fiti ja Diego ilmoittavat poliisille katoamisesta, mutta poliisit eivät ole valmiita tehdä mitään pariin päivään. He päättävät itse lähteä etsimään Guillea Marokosta, josta puhelinviesti oli paikannettu. Marokossa he näyttävät ohikulkijoille Guillen kuvaa, mutta kukaan ei tunnu nähneen poikaa. Kotona Curro ja Teté huomaavat kortin Guillelta, jossa hän kertoo olinpaikkansa. Carmen soittaa Diegolle ja he lähtevät etsimään Guillea kyseiseltä alueelta. Diego ja Fiti melkein menettävät toivonsa, kunnes sattuvat huomaamaan erään ravintolan yläkerrassa Guillen juttelemassa muille. Diego on helpottunut löydettyään pojan. Guille päättää lähteä takaisin kotiin vain yhdellä ehdolla. Kotona muut ottavat onnellisina Guillen vastaan, mutta Guille tuo mukanaan myös uuden tyttöystävänsä, Sandrinen, josta Teté ei ole tyytyväinen. Diego yrittää selittää Celialle vielä tavernassa tapahtunutta, mutta asian keskeyttää mies, joka esittäytyy Celian aviomieheksi.

Martínezien ovikello soi. Oven takana on pieni poika, joka näyttää lapun, jossa kerrotaan, että hänen äitinsä lähetti hänet isänsä luo. Raúl ja José Luis olettavat lapsen isän olevan José Luis. He yrittävät piilotella poikaa Chonilta ja Fitiltä, mutta Fiti huomaa pojan kotonaan, kun Adrián tulee pyytämään apua. José Luis ja Raúl kertovat pojat olevan Chukyn pikkuveli. Myöhemmin kotonaan Raúl löytää Adriánin taskusta valokuvan. Hän tunnistaa valokuvassa olevan naisen, ja kun Adrián kertoo kuvassa olevan naisen olevan hänen äitinsä, Raúl tajuaa olevansa Adriánin isä. Leikkiessään Adrián hajoittaa Fitin radion, josta Raúl suuttuu. Adrián päättää karata. Raúl huolestuu, kun huomaa pojan kadonneen. He lähtevät etsimään poikaa, ja soittavat tavernasta poliisille. Àfrica saapuu tavernaan, jolloin Raúl kertoo hänelle, että hänellä on poika. Àfrica yllättyy, mutta päättää auttaa Raúlia löytämään poikansa. Àfrica ehdottaa etsiä poikaa sieltä mistä Adrián tuli, sillä hän ei muita paikkoja tunne Santa Justassa. Linja-autoasemalta he viimein löytävät pojan. Siellä Raúl kertoo Adriánille olevansa Adriánin isä.

Choni kertoo Celialle, että hänen asuntonsa yläpuolelta vapautuu asunto. Celia on kiinnostunut asiasta ja Choni ottaa asian hoidettavakseen. Myöhemmin Fiti näyttää asuntoa Analle, joka olisi myös kiinnostunut asunnosta. Choni käskee Fitin vuokrata asunto hänen työkaverilleen, mutta Choni kertoo asian epämääräisesti ja Fiti olettaa, että hän tarkoitti Anaa. Fiti vuokraa asunnon Anan nimellä. Molemmat naiset olettavat, että asunto on heidän. Ana pyytää vielä isänsä luona asuvaa Àfricaa kämppäkaverikseen ja África suostuu. Käydessään asunnossa, Choni ja Celia huomaavat tavaroita, jotka he olettavat olevan entisen asukkaan ja päättävät viedä ne roskiin. Myöhemmin Choni huomaa, että asunnossa on joku, vaikkei Celia ole vielä tullut. Hän menee katsomaan ja näkee Anan. Ana kertoo vuokranneen asunnon, jolloin Choni tajuaa väärinkäsityksen. Hetken kuluttua Celia saapuu myös asunnolle ja ihmettelee miksi Ana on siellä. Choni yrittää selittää heille. Ana ja Celia väittelevät kumman tulisi saada asunto. Lopulta he päätyvät asumaan yhdessä kolmistaan. Ana ei ole tyytyväinen kuullessaan, että Choni ja Celia olivat heittäneet hänen vaattensa roskiin.

Tässä ketjussa keskustelua jaksosta 125.
Kuva
Corazón
KvinttiDiego

ViestiKirjoittaja kkiljun » Ti Kesä 02, 2009 8:40

Hyvä jaksoselostus!

Jakso oli kyllä hauska ja hyvä. Tuli taas parissa kohdassa naureskeltuu äijätrion ja muitten toilailuille. Hauska kohta oli siinä, kun ana hja celia naljaili mukamas asunnosta, vaikka todella ne riiteli siinä diegosta.
Diego oli kyllä taas oma sekopäinen itsensä, kun ei osannut hoitaa asioita guillen eikä celian kanssa. Raul adrian-juttu oli myös hyvin tehty. Pieni juonellinen vika tietysti, se eikös se raul ensimmäsitä kertaa menny afrin kanssa sänkyyn jaksossa 34, ja tää adrian on syntyny ennen koko sarjan tapahtumien alkua. Mutta eipä tää nyt mikään suuri ongelma ollut.

Hyvä jakso kaikkiaan ja ihanaa oli taas saada nähtäväks uusia loistavia serrano-jaksoja.
Banneri, joka rikkoi SPK -foorumin mittasääntöjä, poistettu Operatiivisen ylläpidon toimesta!
Myös toinen poistettu, merkkirajan takia.
Myös kolmas poistettu, merkkirajan takia.

LOS SERRANOS- HASTA SIEMPRE
kkiljun
Kirjastodiego

ViestiKirjoittaja ÄsJiiKoo » Ti Kesä 02, 2009 9:55

Totta tosiaan oli mukava nähdä sellasia ei-niin-loppuunkulutettuja serranojaksoja :D Ja toi asuntoprobleema oli kivaa katottavaa :lol:
Kuva
Kuva
ÄsJiiKoo
Diego Serrano

ViestiKirjoittaja it's me » Ti Kesä 02, 2009 9:57

rehellisesti sanottuna parempi jaksoselostus mitä mä oon koskaan kirjottanu :wink:

mä olin jo unohtanu miten hauskaa serrano on, sai nauraa aika usein, mut samalla siin oli muutaki ku pelkää hupia. Jakso oli ihan hyvä, ja etenki jatkossa hauska nähä miten Raúl pärjää yksinhuoltaja-isänä 8) Hippi-Guille taas hämmästytti mua vähän, mut ne rastat sopii sille.
it's me
KvarttiDiego

ViestiKirjoittaja Jennaa » Ti Kesä 02, 2009 11:23

Kiitos hyvästä selostuksesta! (:

Ihan hyvä jakso oli, Adrian oli söpö! :D
Kuva
Jennaa
HYPERDIEGO

ViestiKirjoittaja S-T » Ke Kesä 03, 2009 8:05

Isot kiitokset erittäin mainiosta jaksoselostuksesta Corazón!

Minua häiritsi ettei Santi ollut jotenkaan ihan vireessä. En nähnyt jaksoa eilen ihan alusta, joten en tiedä ihan kaikkea. Mutta miksei Santi esimerkiksi ollut mukana Marokossa? Ehkä syynä se, kun on Santiaguin, mutta kyllä minua masensi se ettei Santi ollut täydentämässä Äijätuplaa Afrikanmaalla!

Jakso oli muuten melko Martinez -painotteinen, mutta hoisivat homman kyllä ihan hyvin.. Tämä Adrian oli kyllä varsin hyvä lisä, mutta jotenkin vähän epäuskottava tuleminen minusta. Jäi häiritsemään ettei ole jaksettu kai edes suunnitella pojan äidistä mitään, vaan ympätty poika vain sarjaan kiirellä. Saa nähdä selviääkö tuo asia mitenkään jatkossa?

Toivotaan, että kaikki hahmot pääsevät seuraavissa jaksoissa vanhaan vireeseensä!
JUMALA ARMAHTAA, PALSTAMESTARI EI!!!
Kuva
Kuva
S-T
Emeritus Pääylläpitäjä SPK & VK I 2024, SST II 2024 & SPKFAK I 2024 & VT 2024 & KäKu 2024 & SP -tohtori 2024 & SPK 100 - 2024 & KO 2024 & VTJ 2024 & JJ 2024 & PAK 2024 -pääsarja & MF 2024 -omistaja
Emeritus Pääylläpitäjä SPK & VK I 2024, SST II 2024 & SPKFAK I 2024 & VT 2024 & KäKu 2024 & SP -tohtori 2024 & SPK 100 - 2024 & KO 2024 & VTJ 2024 & JJ 2024 & PAK 2024 -pääsarja & MF 2024 -omistaja

ViestiKirjoittaja Shelle » Ke Kesä 03, 2009 8:19

Tosi hyvä jakso :) Curro ja Santíaguin olivat kasvaneet, ja Teté se vaan kaunistuu.
Pikku-Adrían oli kyllä todella suloinen. Missä vaiheessa Celia on hankkinu aviomiehen itselleen? Anan ja Celian väittely siitä asunnosta oli kivaa katsottavaa :D .
♥ Let your colors burst
you're a firework
Shelle
KESÄN KEISARINNA 2022 & JOULUN KEISARINNA 2022 & VVK I 2022 & VVK II 2022 & SST I 2022 & VAK I 2022 & VF I 2022 & VF II 2022 & Käyttäjäryhmien kuningas 2022
KESÄN KEISARINNA 2022 & JOULUN KEISARINNA 2022 & VVK I 2022 & VVK II 2022 & SST I 2022 & VAK I 2022 & VF I 2022 & VF II 2022 & Käyttäjäryhmien kuningas 2022

ViestiKirjoittaja SeFa » Ke Kesä 03, 2009 9:05

Joo hyvä jakso 8) Santi olis kyllä saanu olla siellä Marokossa :? Ja kiva oli taas nähdä uusia jaksoja, tuli hyvä fiilis! :D Sellanen jäi kans häiritteen (vaikka pieni juttu olikin), että oliko taverna kesän sitten kiinni kun Santi sano Lourditasille jotain että "veljesi myöhässä heti ensimmäisenä työpäivänä" :D
Kuva
Kuva
SeFa
KvarttiDiego

ViestiKirjoittaja tsikiita » Ke Kesä 03, 2009 10:11

Kiitos hyvästä jaksoselostuksesta!! Minuakin kyllä jäi häiritsemään tuossa jaksossa pari asiaa.. Ensinnäkin se santijuttu, elikkäs hän ei tosiaankaan ollut oikein oma itsensä. Ja pettymys oli todellakin se kun santi ei ollut Marokossa. Jakso oli kyllä todella martinez painotteinen.. Mutta oli siltikin kiva nähdä taas serranoista uusia jaksoja.
Kuva
Kuva
tsikiita
TuplaDiego

ViestiKirjoittaja René » Ke Kesä 03, 2009 10:23

Näin aluksi... Rakastan uutta alkuhommelia, mutta itse asiaan.

Iha kiva jakso joo =) Häirittee vaa Guillen epäkypsä käytös tossa Marokko/Sandrita asiassa =/

Oon tossa asiassa Tetén puolella.
Ja epäuskottavaa, että sen Tintin lähtee vaa sen takia ku Raúl vähä korottaa ääntä
René
ÜBERDIEGO

ViestiKirjoittaja ibi » Ke Kesä 03, 2009 10:32

it's me kirjoitti:rehellisesti sanottuna parempi jaksoselostus mitä mä oon koskaan kirjottanu :wink:

mä olin jo unohtanu miten hauskaa serrano on, sai nauraa aika usein, mut samalla siin oli muutaki ku pelkää hupia. Jakso oli ihan hyvä, ja etenki jatkossa hauska nähä miten Raúl pärjää yksinhuoltaja-isänä 8) Hippi-Guille taas hämmästytti mua vähän, mut ne rastat sopii sille.

Täytyy munkin tunnustaa, että mäkin olin unohtanut kuinka hauska Serranot oikeasti ovat.. :roll: Kun meil ei toiminut tekstityskää ja sit alko ottaa päähä ja piti eilen hoitaa asiat kuntoo ja johan alko toimii ku laitto tekstityksen päälle! :D Oikeesti viel pari päivää sit ajattelin, et miks oon jossain serranofoorumil, jos en välitä koko sarjasta pätkääkää?? :D No sekin tosin oli syynä, että kesällä en voinut katsoa sarjaa ku oli muita menoja...

Mut joo hieno jaksoselostus Corazón ;) Mun mielest oli niin läppä juttu ku Teté oli niin mustis siit Sandritasta..:D Sit tää oli niin paras "Törkeää! Sekin vielä!" :D

Celia on ärsyttävä ämmä.... -.-'
Kuva
Kuva
ibi
Paras banneri 2021 -suunnittelusarjamestari
Paras banneri 2021 -suunnittelusarjamestari

ViestiKirjoittaja Sunna » Ke Kesä 03, 2009 1:41

Oon jotenki hieman pettyny tähän jaksoon...koko sarja on lucian kuoleman jälkeen huonontunu. Tässä jaksossa yritettiin liikaa ja tää oli aika sekava. Tietysti täs oli hyvätkin kohtansa ja nauroin jossain kohtaa ääneen. Silti. Odotin jotain parempaa =(
Kuva
Kuva
Sunna
Santiago Serrano

ViestiKirjoittaja MariTere » Ke Kesä 03, 2009 2:11

Jep, tämä Mariáhan oli mukana Serranoissa 3. tuotantokaudella, jaksossa 12 -Oikea uros, jossa Raul esittää Marcosia levystudiolla. Ja Maria (vai Marina?) oli tämä levystudion työntekiä.

Kiitos hienosta jaksoselostuksesta, Corazón! :wink:
Kuva
Kuva
MariTere
KvinttiDiego

ViestiKirjoittaja Melissa » Ke Kesä 03, 2009 2:14

Kiitos jaksoselostuksesta, Corazón! :D

Hahah ja Santiaguin missasi tipulaulut :lol:
Kuva
Kuva
Melissa
KvinttiDiego