niña kirjoitti:Huomasittekos muuten, että eilisessä jaksossa, sitä alkujuttua ei selittänyt pelkästään Curro, vaan myös Diego (;
Huomasin.
René kirjoitti:sotka kirjoitti:niña kirjoitti:Huomasittekos muuten, että eilisessä jaksossa, sitä alkujuttua ei selittänyt pelkästään Curro, vaan myös Diego (;
Huomasin.
Jeps. Mukavaa vaihtelua.

Aivan.René kirjoitti:sotka kirjoitti:niña kirjoitti:Huomasittekos muuten, että eilisessä jaksossa, sitä alkujuttua ei selittänyt pelkästään Curro, vaan myös Diego (;
Huomasin.
Jeps. Mukavaa vaihtelua.

kkiljun kirjoitti:René kirjoitti:sotka kirjoitti:niña kirjoitti:Huomasittekos muuten, että eilisessä jaksossa, sitä alkujuttua ei selittänyt pelkästään Curro, vaan myös Diego (;
Huomasin.
Jeps. Mukavaa vaihtelua.
Samaa mieltä.
Ja mun mielest se asunto kuuluu molemmille.

SRO kirjoitti:kkiljun kirjoitti:René kirjoitti:sotka kirjoitti:niña kirjoitti:Huomasittekos muuten, että eilisessä jaksossa, sitä alkujuttua ei selittänyt pelkästään Curro, vaan myös Diego (;
Huomasin.
Jeps. Mukavaa vaihtelua.
Samaa mieltä.
Tuo alkuselostusjuttu ihan mukava juttu kierrättää muillakin henkilöillä kuin Currolla, tuleepahan muitakin näkökulmia. Asuntojuttuun en lähde muuten mukaan mutta jos maksaja eli Celia ei olis asumassa niin kaippa siitä vois ne massit takasin hänelle maksaa mutta se siitä. mä meen aluksi näiden aamujaksojen tahtiin joten en tiedä tänään on tapahtunu

elina kirjoitti:SRO kirjoitti:kkiljun kirjoitti:René kirjoitti:sotka kirjoitti:niña kirjoitti:Huomasittekos muuten, että eilisessä jaksossa, sitä alkujuttua ei selittänyt pelkästään Curro, vaan myös Diego (;
Huomasin.
Jeps. Mukavaa vaihtelua.
Samaa mieltä.
Tuo alkuselostusjuttu ihan mukava juttu kierrättää muillakin henkilöillä kuin Currolla, tuleepahan muitakin näkökulmia. Asuntojuttuun en lähde muuten mukaan mutta jos maksaja eli Celia ei olis asumassa niin kaippa siitä vois ne massit takasin hänelle maksaa mutta se siitä. mä meen aluksi näiden aamujaksojen tahtiin joten en tiedä tänään on tapahtunu
Musta se on Curron homma, pitäähän Currollaki joku juttu olla.Ei se kyllä mua haittaakkaan, jos Diego siihen tuli kans puhumaan. Saa nähä onko muissaki jaksoissa molemmat selittämässä.

René kirjoitti:tsikiita kirjoitti:Mitäs piditte muuten tämän päivän jaksosta?
Juuriha siitä on turistu ylhäällä :''D
Pidin joo.
Äää, se uus tunnari on <3333333333333333333

niña kirjoitti:René kirjoitti:tsikiita kirjoitti:Mitäs piditte muuten tämän päivän jaksosta?
Pidin joo.
Eihän siin mtn. uutta tunnarii oo.. Ö__ö
René kirjoitti:niña kirjoitti:René kirjoitti:tsikiita kirjoitti:Mitäs piditte muuten tämän päivän jaksosta?
Pidin joo.
Ompas! Emmä sitä musaa tarkota.

niña kirjoitti:René kirjoitti:niña kirjoitti:René kirjoitti:tsikiita kirjoitti:Mitäs piditte muuten tämän päivän jaksosta?
Pidin joo.
Aa-aa-aa..

ibi kirjoitti:niña kirjoitti:René kirjoitti:niña kirjoitti:René kirjoitti:tsikiita kirjoitti:Mitäs piditte muuten tämän päivän jaksosta?
Pidin joo.
Aa-aa-aa..
Mä katon tän päivän jakson vasta huomenna
René kirjoitti:ibi kirjoitti:niña kirjoitti:René kirjoitti:niña kirjoitti:René kirjoitti:tsikiita kirjoitti:Mitäs piditte muuten tämän päivän jaksosta?
Pidin joo.
Aa-aa-aa..
Mä katon tän päivän jakson vasta huomenna
Mäki o_o
Mutta siinähä on sama tunnari ku eilisen jaksossa XD
ibi, ootko ottanu jtn?

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 0 vierailijaa