Serranon Perhe Chat

Yleistä keskustelua sarjasta laidasta laitaan

ViestiKirjoittaja René » Ke Kesä 03, 2009 9:31

ibi kirjoitti:
René kirjoitti:
ibi kirjoitti:
niña kirjoitti:
René kirjoitti:
niña kirjoitti:
René kirjoitti:
tsikiita kirjoitti:Mitäs piditte muuten tämän päivän jaksosta?

Juuriha siitä on turistu ylhäällä :''D
Pidin joo.

Äää, se uus tunnari on <3333333333333333333

Eihän siin mtn. uutta tunnarii oo.. Ö__ö

Ompas! Emmä sitä musaa tarkota.

Aa-aa-aa..

Mä katon tän päivän jakson vasta huomenna ;)

Mäki o_o
Mutta siinähä on sama tunnari ku eilisen jaksossa XD
ibi, ootko ottanu jtn?

Niin mut.. en puhunut siit tunnarist pösilö! :D

Nio oli epäselvää ku quotasit.
René
ÜBERDIEGO

ViestiKirjoittaja ibi » Pe Kesä 05, 2009 4:05

Tylsää kun Serranoita ei tuu ku vaan tiistaisi ja keskiviikkosin... :s
Kuva
Kuva
ibi
Paras banneri 2021 -suunnittelusarjamestari

ViestiKirjoittaja kkiljun » Pe Kesä 05, 2009 7:02

ibi kirjoitti:Tylsää kun Serranoita ei tuu ku vaan tiistaisi ja keskiviikkosin... :s

Totta, eihän tässä pysty tiistaihin odottaa. On ihan samanlaista kun talvena, mutta nyt vielä pahempi kun tässä pitää odottaa uusia jaksoja näin pitkään, eikä aina vaan uusintoja.
Banneri, joka rikkoi SPK -foorumin mittasääntöjä, poistettu Operatiivisen ylläpidon toimesta!
Myös toinen poistettu, merkkirajan takia.
Myös kolmas poistettu, merkkirajan takia.

LOS SERRANOS- HASTA SIEMPRE
kkiljun
Kirjastodiego

ViestiKirjoittaja ibi » Pe Kesä 05, 2009 7:03

kkiljun kirjoitti:
ibi kirjoitti:Tylsää kun Serranoita ei tuu ku vaan tiistaisi ja keskiviikkosin... :s

Totta, eihän tässä pysty tiistaihin odottaa. On ihan samanlaista kun talvena, mutta nyt vielä pahempi kun tässä pitää odottaa uusia jaksoja näin pitkään, eikä aina vaan uusintoja.

Jeps :s Pitää kattoo Yle Areenasta sit, vaikka se onki aika tylsää, ku en ainakaa ite oo kiinnostunut kattoo samaa jaksoo miljoona kertaa :D
Kuva
Kuva
ibi

ViestiKirjoittaja Serrano-4ever » La Kesä 06, 2009 12:48

Tuol serranon hottismiehet fanclubin chätissä tästä puhuttiin, mutta siirrän keskustelun tänne puolelle kun ehkä aiheesta on parempi puhua täällä:

Niin: Mua ihmetyttää et miks kaikki aina haluaa et ne "ei niin toivoituimmat hahmot" lähtee sarjasta pois? Kun mun mielestä se on hyvä et sellasiaki on, koska ne tuo lisää jännitystä ja sarjassa kuuluu olla sellasia hahmoja joista kaikki ei niinkään pidä.

Aluksihan kukaan ei tykännyt Chonista, paitsi ehkä foorumin "Choni" käyttäjä (;, mut sitte meni vähän aikaa ja nykyää tuntuu et porukka tykkää siitä, ja nii tykkään itekki, hyvä hahmo sarjaan.

Ajatellaan et Sandrita olis alusta lähtien sarjassa ollu ni kyl varmaa kaikki siitä tähän asti tultua tykkäis, eikö?

Eli mun mielestä on hyvä et sarjassa vierailee tyyppejä kuten Joan Manuel, Manu ja Sandrita jne. ja mun mielest niiden ei tarvis lähtee niin nopeesti pois
Moro Moro
Serrano-4ever
_-*Mr.BénitØ*-_

ViestiKirjoittaja Shelle » La Kesä 06, 2009 1:16

Onneks Sandrita lähtee ens viikon keskiviikkona serranoilta, eipähän tarvitse sitäkään enää katsella :lol: .
Aluks Choni oli todella raivostuttava ja ärsyttävä hahmo, mutta nykyää se on ihan siedettävä.. vaikka en vieläkään pidä Chonista :D .
♥ Let your colors burst
you're a firework
Shelle
KESÄN KEISARINNA 2022 & JOULUN KEISARINNA 2022 & VVK I 2022 & VVK II 2022 & SST I 2022 & VAK I 2022 & VF I 2022 & VF II 2022 & Käyttäjäryhmien kuningas 2022
KESÄN KEISARINNA 2022 & JOULUN KEISARINNA 2022 & VVK I 2022 & VVK II 2022 & SST I 2022 & VAK I 2022 & VF I 2022 & VF II 2022 & Käyttäjäryhmien kuningas 2022

ViestiKirjoittaja kkiljun » Su Kesä 07, 2009 11:09

Serrano-4ever kirjoitti:Tuol serranon hottismiehet fanclubin chätissä tästä puhuttiin, mutta siirrän keskustelun tänne puolelle kun ehkä aiheesta on parempi puhua täällä:

Niin: Mua ihmetyttää et miks kaikki aina haluaa et ne "ei niin toivoituimmat hahmot" lähtee sarjasta pois? Kun mun mielestä se on hyvä et sellasiaki on, koska ne tuo lisää jännitystä ja sarjassa kuuluu olla sellasia hahmoja joista kaikki ei niinkään pidä.

Aluksihan kukaan ei tykännyt Chonista, paitsi ehkä foorumin "Choni" käyttäjä (;, mut sitte meni vähän aikaa ja nykyää tuntuu et porukka tykkää siitä, ja nii tykkään itekki, hyvä hahmo sarjaan.

Ajatellaan et Sandrita olis alusta lähtien sarjassa ollu ni kyl varmaa kaikki siitä tähän asti tultua tykkäis, eikö?

Eli mun mielestä on hyvä et sarjassa vierailee tyyppejä kuten Joan Manuel, Manu ja Sandrita jne. ja mun mielest niiden ei tarvis lähtee niin nopeesti pois

Totta tämä kyllä. Ehkä hahmojen inhoon kuuluu se, että ne tekee just jotain vakiohahmoa vastaan negatiivista. Joan manuel sotkee e&m:n välit, manu muuten sotkee kaikkia ja sandrita g&t:n välit. Kyllä se hyvä että niitä vierailee, mutta olihan manukin jopa 30 jaksoa putkeen mukana sarjassa.
Banneri, joka rikkoi SPK -foorumin mittasääntöjä, poistettu Operatiivisen ylläpidon toimesta!
Myös toinen poistettu, merkkirajan takia.
Myös kolmas poistettu, merkkirajan takia.

LOS SERRANOS- HASTA SIEMPRE
kkiljun
Kirjastodiego

ViestiKirjoittaja Churro » Ma Kesä 08, 2009 11:45

kkiljun kirjoitti:
Serrano-4ever kirjoitti:Tuol serranon hottismiehet fanclubin chätissä tästä puhuttiin, mutta siirrän keskustelun tänne puolelle kun ehkä aiheesta on parempi puhua täällä:

Totta tämä kyllä. Ehkä hahmojen inhoon kuuluu se, että ne tekee just jotain vakiohahmoa vastaan negatiivista. Joan manuel sotkee e&m:n välit, manu muuten sotkee kaikkia ja sandrita g&t:n välit. Kyllä se hyvä että niitä vierailee, mutta olihan manukin jopa 30 jaksoa putkeen mukana sarjassa.

Nämä hahmot tuovat sarjaan hauskaa vaihtelua kyllä, esim Joan Manuel :D
Ja olihan se niin, että kun Choni lakkasi pilaamasta Lucian ja Diegon suhdetta ja tuli vakituisemmaksi hahmoksi sarjaan, niin sitten hänestä alettiin vasta pitää :D
Kuva
Kuva
Churro
TuplaDiego

ViestiKirjoittaja Corazón » Ma Kesä 08, 2009 11:53

Churro kirjoitti:
kkiljun kirjoitti:

Nämä hahmot tuovat sarjaan hauskaa vaihtelua kyllä, esim Joan Manuel :D
Ja olihan se niin, että kun Choni lakkasi pilaamasta Lucian ja Diegon suhdetta ja tuli vakituisemmaksi hahmoksi sarjaan, niin sitten hänestä alettiin vasta pitää :D

Vaikka nämä hahmot ärsyttävät, niin sarjasta tulisi tylsempi ilman niitä. Ne luovat sarjaan uusia juonikuvioita ja saavat katsojissa mielenkiintoa katsoa lisää mitä seuraavaksi tapahtuu. Olisi varmaan aika tylsää, jos kaikki parit olisivat aina onnellisina yhdessä eikä mitään riitoja tai vastoinkäymisiä ikinä olisi :D
Kuva
Corazón
KvinttiDiego

ViestiKirjoittaja Pahvi » Ke Kesä 10, 2009 6:53

Surullinen jakso. :(
Kuva
Pahvi
Pasdasdhvi

ViestiKirjoittaja sotka » Ke Kesä 10, 2009 7:09

Pahvi kirjoitti:Surullinen jakso. :(

Jep. :(
Kuva
sotka
SUPERDIEGO

ViestiKirjoittaja Guille-FAN » Ke Kesä 10, 2009 7:40

sotka kirjoitti:

Kuva
Kuva
Kuva
Guille-FAN
KvinttiDiego

ViestiKirjoittaja MariTere » Ke Kesä 10, 2009 7:46

Guille-FAN kirjoitti:
sotka kirjoitti:

Niin oli. :(
Kuva
Kuva
MariTere
KvinttiDiego

ViestiKirjoittaja sinmi » Ke Kesä 10, 2009 8:28

MariTere kirjoitti:
Guille-FAN kirjoitti:
sotka kirjoitti:

Mulla tuli ihan tippa linssiin. Voi Raúlia :(
sinmi
Paquillo

ViestiKirjoittaja Januska » To Kesä 11, 2009 9:33

sinmi kirjoitti:
MariTere kirjoitti:
Guille-FAN kirjoitti:
sotka kirjoitti:

Mulla tuli ihan tippa linssiin. Voi Raúlia :(

Joo surullinen jakso oli :( Mut onneks Sandrine lähti.
Kuva
Kuva
Kuva
Januska
SUPERDIEGO

EdellinenSeuraava

Paluu Yleinen