Tottakai teen, tosin en viitsisi vikaa jaksoa kattoa, mutta katon nyt sitten sen lopunJanuska kirjoitti:Voisitko tehä mulle bannerin Tetestä kaheksannella kaudella? Haluisin jostain aika normaalista kohtauksesta, esim. ei siitä viimisestä jaksosta, jossa Tete on "pienenä". Eikä mielellään siitä tanssijaksostakaan, koska mulla on siitä banneri jo.Kiitos paljon, jos viitsit tehdä.

RinU kirjoitti:Tottakai teen, tosin en viitsisi vikaa jaksoa kattoa, mutta katon nyt sitten sen lopunJanuska kirjoitti:Voisitko tehä mulle bannerin Tetestä kaheksannella kaudella? Haluisin jostain aika normaalista kohtauksesta, esim. ei siitä viimisestä jaksosta, jossa Tete on "pienenä". Eikä mielellään siitä tanssijaksostakaan, koska mulla on siitä banneri jo.Kiitos paljon, jos viitsit tehdä.
Luin tota, ni aattelin, joo teen tanssijaksosta
No en sitten teekkään
Teen tälläviikolla

oho jooJanuska kirjoitti:RinU kirjoitti:Tottakai teen, tosin en viitsisi vikaa jaksoa kattoa, mutta katon nyt sitten sen lopunJanuska kirjoitti:Voisitko tehä mulle bannerin Tetestä kaheksannella kaudella? Haluisin jostain aika normaalista kohtauksesta, esim. ei siitä viimisestä jaksosta, jossa Tete on "pienenä". Eikä mielellään siitä tanssijaksostakaan, koska mulla on siitä banneri jo.Kiitos paljon, jos viitsit tehdä.
No en sitten teekkään
Teen tälläviikolla
Toivottavasti et ehtinyt vielä kattoo sitä vikaa jakoa, nimittäin laitoin että en haluaisi siitä.Sori, ku laitoin epäselvästi, toivottavasti et nyt turhaan kattonu sitä...

RinU kirjoitti:oho jooJanuska kirjoitti:RinU kirjoitti:Tottakai teen, tosin en viitsisi vikaa jaksoa kattoa, mutta katon nyt sitten sen lopunJanuska kirjoitti:Voisitko tehä mulle bannerin Tetestä kaheksannella kaudella? Haluisin jostain aika normaalista kohtauksesta, esim. ei siitä viimisestä jaksosta, jossa Tete on "pienenä". Eikä mielellään siitä tanssijaksostakaan, koska mulla on siitä banneri jo.Kiitos paljon, jos viitsit tehdä.
No en sitten teekkään
Teen tälläviikolla
Toivottavasti et ehtinyt vielä kattoo sitä vikaa jakoa, nimittäin laitoin että en haluaisi siitä.Sori, ku laitoin epäselvästi, toivottavasti et nyt turhaan kattonu sitä...
En ehtiny kattoa, kun mulla on tossa kaks toivetta ennen tätä

Hyvä juttuRinU kirjoitti:Juuu teenShelle kirjoitti:Jos ehdit niin voisitko tehdä mulle salkkari bannerin mieluiten Pepistä & Konstasta (kuvat mieluiten siltä ajalta kun he seurustelivat) ?

RinU kirjoitti:IHANAAAA!!!!!!!!!!!! onko toivekuvia?? : D Ihanaaaa!!!!! Joku tykkää Nannasta <3Guille-FAN kirjoitti:Hei, voitko tehdä mulle Huippumalli haussa ohjelman Nannasta bannerin, siihen teksti Nanna ja EI MUN NICKIÄTeen pian

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 17 vierailijaa