Shelle kirjoitti:Voisitko vielä.. tehdä mulle Teté y Guille aiheisen bannerin 8 tuotantokaudelta? Ei kiirettä (:
Kiitos jo etukäteen!!
Strawberry kirjoitti:Sori ku teen näitä toiveita kauheen usein..mut voisitko tehä mulle jossain vaiheessa kaks avaa ja jonkun bannerin? toisessa vois olla Teté, kuva vaikka 7 kaudelta, ei silleen kauheesti välii mut mieluiten ei kauheen vanhoilta kausilta (: ja sitte ava ja banneri siitä Adrianista
kiitos paljon jos jaksat tehä ja ei mitään kiirettä (:

niña kirjoitti:Shelle kirjoitti:Voisitko vielä.. tehdä mulle Teté y Guille aiheisen bannerin 8 tuotantokaudelta? Ei kiirettä (:
Kiitos jo etukäteen!!
Teen tämän tänään tai huomenna, sillä en nyt pääse siirtämään jaksoja koneelle.
edit//huomenna, ellei photobucket ala toimimaanStrawberry kirjoitti:Sori ku teen näitä toiveita kauheen usein..mut voisitko tehä mulle jossain vaiheessa kaks avaa ja jonkun bannerin? toisessa vois olla Teté, kuva vaikka 7 kaudelta, ei silleen kauheesti välii mut mieluiten ei kauheen vanhoilta kausilta (: ja sitte ava ja banneri siitä Adrianista
Tässä:![]()
Yy.. Hyihyi, kun tosta Adrián avasta tuli kamala.. Ja bannun laatu kusee, kun en pystynyt käyttään photobuckettia, kun se ei toimi..

niña kirjoitti:Shelle kirjoitti:Voisitko vielä.. tehdä mulle Teté y Guille aiheisen bannerin 8 tuotantokaudelta? Ei kiirettä (:
Kiitos jo etukäteen!!
Tässä tää nyt:

Kiitos jo etukäteen!!
Teen tämän tänään tai huomenna, sillä en nyt pääse siirtämään jaksoja koneelle.
edit//huomenna, ellei photobucket ala toimimaanStrawberry kirjoitti:Sori ku teen näitä toiveita kauheen usein..mut voisitko tehä mulle jossain vaiheessa kaks avaa ja jonkun bannerin? toisessa vois olla Teté, kuva vaikka 7 kaudelta, ei silleen kauheesti välii mut mieluiten ei kauheen vanhoilta kausilta (: ja sitte ava ja banneri siitä Adrianista
Yy.. Hyihyi, kun tosta Adrián avasta tuli kamala.. Ja bannun laatu kusee, kun en pystynyt käyttään photobuckettia, kun se ei toimi..

niña kirjoitti:Mmmu kirjoitti:Voisitko tehdä mulle bannerin Afrista ja Raulista, ja avan Evasta tai Afrista?
Tein kaksi avaa..

René kirjoitti:HeiRené kirjoitti:Toivon Guille banneria kaudelta: 1-3 (Saa päättää)
Bannussa 3 kuvaa, samasta kohdasta, ei pöhköjä ilmeitä!
Teksteiksi "Guillermo Serrano" ja "René"
Eli mulla on oma töpöki tolle toiveelle, mutku kukaa ei toteuta sitä nii ajattelin, että sä tekisit?

niña kirjoitti:René kirjoitti:HeiRené kirjoitti:Toivon Guille banneria kaudelta: 1-3 (Saa päättää)
Bannussa 3 kuvaa, samasta kohdasta, ei pöhköjä ilmeitä!
Teksteiksi "Guillermo Serrano" ja "René"
Eli mulla on oma töpöki tolle toiveelle, mutku kukaa ei toteuta sitä nii ajattelin, että sä tekisit?
Tässä:

Shelle kirjoitti:Toivoisin Raúlista ja Adríanista banneria jossa olisivat yhdessä, kuvat mieluiten tän päiväsestä jaksosta eli 7x04 jaksosta ... mieluiten siitä kohtauksesta kun Raúl ja Adrían ovat siellä varastossa ja Raúl kertoo pojalleen "satua".

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 17 vierailijaa