Shelle kirjoitti:NataliaSanchez-fan kirjoitti:Ja Shellellekin teen tuon ava&bannu -paketin
Odottelen innolla

Toivottavasti kelpaa.
Shelle kirjoitti:NataliaSanchez-fan kirjoitti:Ja Shellellekin teen tuon ava&bannu -paketin
Odottelen innolla

sotka kirjoitti:No jos Africasta on paljon kuvia niin voitko tehä mulle avan jos on niin 5 kaudelta. Tekstiksi sotka ja Moderaattori IV.
kiitos.

Tosi hienoja, kiitos! (:

Shelle kirjoitti: Tosi hienoja, kiitos! (:
Voisitko tehdä Currosta bannerin 7 kaudelta? (;

NataliaSanchez-fan kirjoitti:sotka kirjoitti:No jos Africasta on paljon kuvia niin voitko tehä mulle avan jos on niin 5 kaudelta. Tekstiksi sotka ja Moderaattori IV.
kiitos.
Voin toki tehdä 5. kaudelta mutta saako olla 7. tuotantokaudelta?

ÄsJiiKoo kirjoitti:Jaksaisitkohan mulle väsätä jonkun sulosen bannerin pikku-Adriánista?

sotka kirjoitti:NataliaSanchez-fan kirjoitti:sotka kirjoitti:No jos Africasta on paljon kuvia niin voitko tehä mulle avan jos on niin 5 kaudelta. Tekstiksi sotka ja Moderaattori IV.
kiitos.
Voin toki tehdä 5. kaudelta mutta saako olla 7. tuotantokaudelta?
Saa.

Strawberry kirjoitti:Voitko tehä mulle Teté avan, kuva mieluiten joltain 6-8 kausilta mut ei kauheesti välii (:

m_oona kirjoitti:voisitko tehä mulle avan ja/tai bannerin sit ku kerkiät? mulla on täällä toi toive topic ni jos sieltä voisit vilkasta minkälaista haluisin

m_oona kirjoitti:m_oona kirjoitti:voisitko tehä mulle avan ja/tai bannerin sit ku kerkiät? mulla on täällä toi toive topic ni jos sieltä voisit vilkasta minkälaista haluisin
et varmaa muista tätä???!!!???joo eli toi toive topic on nyt varmaa kakkos sivulla...

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 19 vierailijaa