René kirjoitti:Hyvä ValdanoValdanohan unohti ne kondomit, joten kiittäkäämme häntä, etteivät kaksikko menneet sändee
Se oli just paras, kun se liimautu siihen ikkunaan niitten kaa : D
Guille-FAN kirjoitti:Hieno selostus oli joo.
Hyvä jakso, onneksi Raúl kertoi totuuden, että on pojan isä.Se oli hyvä kun Adrián sano "majormente" (en mä tiiä kirjotetaanks se tollei, mut iha sama). Jotain piirteitä isästään sentään. Onneks Raúl ei vieny poikaa adoptoitavaks.
Oon ite sitä mieltä et onneks Guille ja Sandrita ei tehny sitä. Teté olis Guillelle paaaaaaaalllllljjoooooonnn parempi, kun Sandrita.
Toi Darío oli iha tyhmä. (siis ainaki mun mielestä) Mut sopii se Celia paremmin sille kun Diegolle.

René kirjoitti:niña kirjoitti:René kirjoitti:Hyvä ValdanoValdanohan unohti ne kondomit, joten kiittäkäämme häntä, etteivät kaksikko menneet sändee
Jep

ibi kirjoitti:René kirjoitti:niña kirjoitti:René kirjoitti:Hyvä ValdanoValdanohan unohti ne kondomit, joten kiittäkäämme häntä, etteivät kaksikko menneet sändee
Jep
Eikös ne olleetkin makukondomeja?

niña kirjoitti:ibi kirjoitti:René kirjoitti:niña kirjoitti:René kirjoitti:Hyvä ValdanoValdanohan unohti ne kondomit, joten kiittäkäämme häntä, etteivät kaksikko menneet sändee
Jep
Eikös ne olleetkin makukondomeja?
OliMetsämansikan makuisia.

![Mestarien finaali 2020 -suunnitteluokan mestari [x4] & Vuoden 2020 parhaan avatarin suunnittelija Mestarien finaali 2020 -suunnitteluokan mestari [x4] & Vuoden 2020 parhaan avatarin suunnittelija](http://i.imgur.com/jd6MuHR.gif)

katy kirjoitti:Kiitos selostuksesta, IM!
Jakso oli taas hyvä. : D Äijätrio oli kyllä jälleen jakson paras asia. Erityisesti Fiti ovitempauksineen (ja kun Adrián sano mayormente ja sitten sano Fitiä papaks ja kysy tiikerin katseesta jne). Tetén ilmeet tässä jaksossa oli myös loistavia. (;
Harmi vaan kun ei tuu kun kaks jaksoo viikossa (vaikka tällä tavalla jaksoja tietysti riittää koko kesäksi). :/

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa