René kirjoitti:MariTere kirjoitti:Handee kirjoitti:voisitkos MariTere tehdä mulle bannerin tetéstä joltain 7-8 kaudelta jos vaan mahdollista ja viittit. (:
Voin tehdä.Saattaa mennä huomiseen.
Tässä olis Renélle 2 avaa:![]()
Oli vähän vaikee löytää hyvänlaatusia kuvia, joten nääkää ei oo kauheen hyvänlaatusia. Mut toivottavasti tykkäät. (; Voin tehä uusia kyllä, jos haluut.
Hienoja! Ottaisin ton jälkimmäisen, mutta voisko tekstin vaihtaa?
Saman värine, mutta samanlaine ku tossa ekassa vaihtoehdossa? =)

MariTere kirjoitti:René kirjoitti:MariTere kirjoitti:Handee kirjoitti:voisitkos MariTere tehdä mulle bannerin tetéstä joltain 7-8 kaudelta jos vaan mahdollista ja viittit. (:
Oli vähän vaikee löytää hyvänlaatusia kuvia, joten nääkää ei oo kauheen hyvänlaatusia. Mut toivottavasti tykkäät. (; Voin tehä uusia kyllä, jos haluut.
Täs olis nyt tää:
Handee, bannerisi tulee tänään.
Strawberry, laitan nimimerkkisi avaan kans tänään.
René kirjoitti:MariTere kirjoitti:René kirjoitti:MariTere kirjoitti:Handee kirjoitti:voisitkos MariTere tehdä mulle bannerin tetéstä joltain 7-8 kaudelta jos vaan mahdollista ja viittit. (:
Täs olis nyt tää:
Handee, bannerisi tulee tänään.
Yritän muittekin toiveet tänään toteuttaa. (Shelle, sulle on monta semmostakin banneria jo varmasti. Etsi vain.)
Kiitos paljon! <3 Hieno!

Handee kirjoitti:voisitkos MariTere tehdä mulle bannerin tetéstä joltain 7-8 kaudelta jos vaan mahdollista ja viittit. (:

Guille-FAN kirjoitti:Eli haluaisin avan Guillesta 7-8 tuotantokaudelta, mutta jos ei pysty noista kausista tekemään niin ava käy 4-6 kaudelta myös.
Ja se Guille ja Teté -banneri, mieluiten 7-8 tuotantokaudelta sellaiselta ajalta kun ovat yhdessä. Jos et pysty banneriakaan noilta kausilta tekemään, niin banneri käy ihan miltä kaudelta vaan milloin ne on pari.
Ei ole pakko tehdä, jos et halua tai pysty. Eikä tällä ole mitään kiirettä.

Strawberry kirjoitti:
saanko ottaa tän avan käyttöön?ja jos ehit laittaa tohon mun nickin nii ois kiva (:

MariTere kirjoitti:Handee kirjoitti:voisitkos MariTere tehdä mulle bannerin tetéstä joltain 7-8 kaudelta jos vaan mahdollista ja viittit. (:
Tässä:
Teksti suomeksi: "Natalia Sánchez, todella kaunis tyttö."![]()
Toivottavasti tykkäät! (:

Handee kirjoitti:MariTere kirjoitti:Handee kirjoitti:voisitkos MariTere tehdä mulle bannerin tetéstä joltain 7-8 kaudelta jos vaan mahdollista ja viittit. (:
Tässä:
Teksti suomeksi: "Natalia Sánchez, todella kaunis tyttö."![]()
Toivottavasti tykkäät! (:
Tykkään! Kiitos tää on hieno (:
Ja voisitkos tehdä mulle viellä jokin moisen avan mulle tetéstä ? mielummin just joiltain 6-8 kausiltaolisin siitäkin kovin kiitollinen.
edit// unohin kirjottaa asian. (:

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 20 vierailijaa