Veronica Sanchez ja Fran Perea

Keskustele sarjan näyttelijöistä

ViestiKirjoittaja Make » Ti Touko 06, 2008 7:12

JCK kirjoitti:
Make kirjoitti:
S-T kirjoitti:Ihmetyttää kuitenkin aika paljon, ettei täällä monikaan näköjään sittenkään ole tuosta asiasta ollut tietoinen? :o

Minä en ainakaan tiennyt heidän suhteestaan mitään :?

Mutta hyvä, että otitte tämän asian esille täällä foorumilla! 8)

Ai sinäkään et ole tiennyt koko suhteesta? :shock: No, hyvä että S-T otti puheeksi. Minä olen kyllä tiennyt jo pitkään, että heillä on ollut joskus suhde. Nykytilanne on hieman hämärän peitossa ja en oikein tiedä, mikä Internetissä liikkuvasta tiedosta on tässä asiassa luotettavaa. :?

Juu en tienny, ennen kun kerroitte sen täällä :lol:

Juu, ei kaikkeen voi luottaa mitä netissä julkastaan.
Kuva
Make
Mestarien finaali 2020 -suunnitteluokan mestari [x4] & Vuoden 2020 parhaan avatarin suunnittelija
Mestarien finaali 2020 -suunnitteluokan mestari [x4] & Vuoden 2020 parhaan avatarin suunnittelija

ViestiKirjoittaja stgnikki » Ti Touko 06, 2008 7:17

S-T kirjoitti:Joo, niitä "paparazzikuvia" on kuulemma tästä parista suhteellisen paljon?

Ihmetyttää kuitenkin aika paljon, ettei täällä monikaan näköjään sittenkään ole tuosta asiasta ollut tietoinen? :o

Määkin jäin hiukan monttu auki kun selvisi että täältä moni oli täysin pimennossa tämän asian suhteen :shock:, no nyt ainakin on tiedossa että Veronica Sanchez sekä Fran Perea ovat sarjaa tehdessä seurustelleet.
Nykytilanne on kyllä hämärän peitossa, jotenkin on sellainen kutina että eivät enään seurustelisi mutta kuitenkin kun on lukenut/kuullut esim. Franin suusta niin monta eri versioa heidän "mahdollisesta" suhteesta että ota nyt siitä selvää->"en kerro, se on salaisuus, ei, hymyilee kauniisti" jne., joka tapauksessa hyviä ystäviä ovat siis kuitenkin, tämäkin Franin suusta :lol: , ja meinasi melkein unohtua, tämän vuoden helmikuun MeNaisissa oli kahden sivun juttu Franista jossa luki näin->"Madridissa sinkkuna elelevä Fran....." :wink:
stgnikki
KvinttiDiego

ViestiKirjoittaja ibi » Ma Kesä 16, 2008 3:50

Nykyisin he lienevät enemmänkin hyviä ystäviä kuin pari, vaikka paha on varmuudella mennä sanomaan. Rivien välistä olen tehnyt tämän tulkinnan. Minusta ainakin on hiukan erikoista, että Fran esimerkiksi kertoo haastattelussa voivansa harkita muuttamista Suomeen, jos hänellä olisi suomalainen tyttöystävä. Tai että hän tutustuu Helsingin yöelämään ja suomalaisiin tyttöihin. Ehkä noita sanomisia ei pitäisi ottaa niin vakavasti, mutta tuskin nuo kommentit ainakaan ilahduttaisivat Veroa mikäli he seurustelisivat.

toi olis kyllä aiak siistiä jos se muuttaisi Suomeen ^^

Enpä muuten mäkään tienny et noi on ollu yhessä :O

ibi
Kuva
Kuva
ibi
Paras banneri 2021 -suunnittelusarjamestari

ViestiKirjoittaja JCK » Ma Kesä 16, 2008 3:58

ibi kirjoitti:toi olis kyllä aiak siistiä jos se muuttaisi Suomeen ^^

Niin, joku suomalaistyttöhän voisi käydä iskemässä Franin, kun hän tulee Suomeen keikalle. :) :lol:
JCK
TuplaDiego

ViestiKirjoittaja MariTere » Ma Kesä 16, 2008 5:30

JCK kirjoitti:

Niin, joku suomalaistyttöhän voisi käydä iskemässä Franin, kun hän tulee Suomeen keikalle. :) :lol:

Niin, paitsi sitten varmasti kävisi niin että se suomalaistyttö muuttaisi Espanjaan :)
Ja Frania ei ole keikalla varmaan niin helppo iskeä kaikessa hälinässä :wink:
Kuva
Kuva
MariTere
KvinttiDiego

ViestiKirjoittaja JCK » Ma Kesä 16, 2008 5:44

MariTere kirjoitti:
JCK kirjoitti:

Niin, paitsi sitten varmasti kävisi niin että se suomalaistyttö muuttaisi Espanjaan :)

Joo, oikeassa olet. Niin siinä varmaan kävisi. :)
JCK
TuplaDiego

ViestiKirjoittaja it's me » Ma Kesä 16, 2008 5:44

tommoset suhteet ei yleensä onnistu :( Vero tais olla liian diiva Franille ja ne eros :?
it's me
KvarttiDiego

ViestiKirjoittaja ibi » Ti Heinä 08, 2008 8:30

JCK kirjoitti:
MariTere kirjoitti:
JCK kirjoitti:

Heh, mut mitäpä jos se tyttö ei haluukkaan mennä Espanjaan vaan jäädä Suomeen, jättääkö Fran tytön ja menee takaisin Espanjaan vai ottaa tytön omakseen ja jää Suomeen? ;)
Kuva
Kuva
ibi

ViestiKirjoittaja JCK » Ti Heinä 08, 2008 10:16

ibi kirjoitti:
JCK kirjoitti:
MariTere kirjoitti:
JCK kirjoitti:

Heh, mut mitäpä jos se tyttö ei haluukkaan mennä Espanjaan vaan jäädä Suomeen, jättääkö Fran tytön ja menee takaisin Espanjaan vai ottaa tytön omakseen ja jää Suomeen? ;)

Niin siis Fran juuri vastasi, että voisi harkita muuttavansa Suomeen, jos hänellä olisi suomalainen tyttöystävä. :wink:
JCK
TuplaDiego

ViestiKirjoittaja Álex » La Heinä 12, 2008 4:25

Hui kauhee, kiitti tästä keskustelusta. Oon eläny vissiin jossai luolassa kans ku en oo mitään Fran & Verosta kuullu! Oon kyllä miettiny usein et onkohan ne yhessä... Sehän on aika tavallista rakastua vastanäyttelijäänsä.
Álex
Santiago Serrano

ViestiKirjoittaja ÄsJiiKoo » La Heinä 12, 2008 7:21

mäkää en tienny mitää :o Oon kyllä miettiny onks niillä oikeesti jotai juttua, mut se on jäänykkii miettimiseks :D Oon tainnu elää jossai tynnyrissä :o
Kuva
Kuva
ÄsJiiKoo
Diego Serrano

ViestiKirjoittaja Alice » Su Tammi 11, 2009 10:01

Joo oon kuullut tästä! Olisivat ihana pari!:D Mutta eivät taida harmi kyllä olla enää yhdessä!:(
Alice
Raúl Martínez Blanco

ViestiKirjoittaja Shelle » Ma Tammi 12, 2009 9:43

Oon kuullu. Ois ihanaa jos he olisivat vielä yhdessä ;)
♥ Let your colors burst
you're a firework
Shelle
KESÄN KEISARINNA 2022 & JOULUN KEISARINNA 2022 & VVK I 2022 & VVK II 2022 & SST I 2022 & VAK I 2022 & VF I 2022 & VF II 2022 & Käyttäjäryhmien kuningas 2022
KESÄN KEISARINNA 2022 & JOULUN KEISARINNA 2022 & VVK I 2022 & VVK II 2022 & SST I 2022 & VAK I 2022 & VF I 2022 & VF II 2022 & Käyttäjäryhmien kuningas 2022

Edellinen

Paluu Näyttelijät