Vanha kuva
Melissa kirjoitti:
Vanha kuva

Corazón kirjoitti:Melissa kirjoitti:Guille-FAN kirjoitti:kkiljun kirjoitti:Handee kirjoitti:Shelle kirjoitti:Eihän se oo ees vielä ilmestyny tai mitääMelissa kirjoitti:Kellä kaikilla on jo Serranon perheen 6 vol 1 dvd?ainakaa mun tietääkseni..
En mäkää tota tienny mut ku katoin tossa CDON.comista nii sen julkasu päivä olis ollu kuulemma 27.5. Mut en mä oo kuullu siit ees mitää... (: Muut ?
Ostettu on jo.
Mul ei oo vielä, mut pitäs yrittää josko sais sen synttärilahjaks.HEI onks kellään tietoo millon tulee SP 6 vol 2 kauppoihin?
Ei mulla ainakaa oo tietoa
Mä oon koittanut kattoo olisko julkaisupäivästä mitään tietoo, mutta ei oo oikein mitään löytynyt..Mutta joo, 6. kauden eka osa on ostettu (;
EDIT: Nyt olikin Discshopin sivuille tullut, että alustava julkaisupäivä olis 1.7 (:

Guille-FAN kirjoitti:Corazón kirjoitti:Melissa kirjoitti:Guille-FAN kirjoitti:kkiljun kirjoitti:Handee kirjoitti:Shelle kirjoitti:Eihän se oo ees vielä ilmestyny tai mitääMelissa kirjoitti:Kellä kaikilla on jo Serranon perheen 6 vol 1 dvd?ainakaa mun tietääkseni..
En mäkää tota tienny mut ku katoin tossa CDON.comista nii sen julkasu päivä olis ollu kuulemma 27.5. Mut en mä oo kuullu siit ees mitää... (: Muut ?
Ostettu on jo.
Mul ei oo vielä, mut pitäs yrittää josko sais sen synttärilahjaks.HEI onks kellään tietoo millon tulee SP 6 vol 2 kauppoihin?
Mä oon koittanut kattoo olisko julkaisupäivästä mitään tietoo, mutta ei oo oikein mitään löytynyt..Mutta joo, 6. kauden eka osa on ostettu (;
EDIT: Nyt olikin Discshopin sivuille tullut, että alustava julkaisupäivä olis 1.7 (:
KIVA!!!! Mulla ei oo ees 6.tk vol 1, ja en halua omia rahojani käyttää, kun niitä pitäs säästää lukiokirjoihin. Mut voisin ehdottaa molempii synttärilahjaks.

Januska kirjoitti:Guille-FAN kirjoitti:Corazón kirjoitti:Melissa kirjoitti:Guille-FAN kirjoitti:kkiljun kirjoitti:Handee kirjoitti:Shelle kirjoitti:Eihän se oo ees vielä ilmestyny tai mitääMelissa kirjoitti:Kellä kaikilla on jo Serranon perheen 6 vol 1 dvd?ainakaa mun tietääkseni..
Ostettu on jo.
KIVA!!!! Mulla ei oo ees 6.tk vol 1, ja en halua omia rahojani käyttää, kun niitä pitäs säästää lukiokirjoihin. Mut voisin ehdottaa molempii synttärilahjaks.
Multa puuttuu viides kausi kokonaan

AijaaMelissa kirjoitti:Shelle kirjoitti:Millon 6 kauden eka osa ilmestyy?kauppoihin siis....
On ilmestynyt jo kuukausi sitten.

Melissa kirjoitti:Shelle kirjoitti:AijaaMelissa kirjoitti:Shelle kirjoitti:Millon 6 kauden eka osa ilmestyy?kauppoihin siis....
On ilmestynyt jo kuukausi sitten.outoa... no, paljonkos se maksaapi?
Riippuu kaupasta

-Summer- kirjoitti:No vitsit, teilt puuttuu joku yks tuottari
Multa puuttuu kakkonen, vitosen loppu ja kutosen alku ja loppu.
Rahat ei riitä ikinä kaikkiin, jotain varmaan toivon synttärilahjaks. Täytyy kattoo, joko kakkosta tai vitosen loppua, kutosta en aio ikinä ostaa.

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa