ÄsJiiKoo kirjoitti:Jaksaisitkohan mulle väsätä jonkun sulosen bannerin pikku-Adriánista?
Toivottavasti kelpaa. Voin kyllä tehdä uudenkin jos kuvat on liian nähtyjä tai muuten vaan et tykkää.

ÄsJiiKoo kirjoitti:Jaksaisitkohan mulle väsätä jonkun sulosen bannerin pikku-Adriánista?

Shelle kirjoitti: Voisitko tehdä Currosta bannerin 7 kaudelta? (;

Innolla odotan (:NataliaSanchez-fan kirjoitti:Shelle kirjoitti: Tosi hienoja, kiitos! (:
Voisitko tehdä Currosta bannerin 7 kaudelta? (;
Jep.

Ei oo kiirettä (;NataliaSanchez-fan kirjoitti:Shelle kirjoitti: Voisitko tehdä Currosta bannerin 7 kaudelta? (;
Teen tän myöhemmin kun Yle Areena ei juuri nyt toimi.

NataliaSanchez-fan kirjoitti:ÄsJiiKoo kirjoitti:Jaksaisitkohan mulle väsätä jonkun sulosen bannerin pikku-Adriánista?
Toivottavasti kelpaa. Voin kyllä tehdä uudenkin jos kuvat on liian nähtyjä tai muuten vaan et tykkää.

Jennaa kirjoitti: Kelpaa juu, mut rasta Guillesta en nii hirveesti tykkää.. Avat siis on hienoja mut muuten en hirveesti tykkää rasta GuillestaMut joo kiitos kuitenki (:

GINGA kirjoitti:Tekisiks mulle Adrianista bannerin & avatarin? ;3

Looq kirjoitti:Voisitko tehdä jossain vaiheessa mulle banneri DVD'stä 6,7 kausilta.
Ja tekstinä DVD David ja Looq.
Ei oo mitään kiirettä, tee sitten kun ehit.

Looq kirjoitti:Looq kirjoitti:Voisitko tehdä jossain vaiheessa mulle banneri DVD'stä 6,7 kausilta.
Ja tekstinä DVD David ja Looq.
Ei oo mitään kiirettä, tee sitten kun ehit.
Ootko ehtiny tekemään, vai onko vieläkään kuvamateriaalia?
Ja voisitko tehdä tähän samaan Teté avan 8. kaudelta? (:

GINGA kirjoitti:Raulin poikaa tarkotin.

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 13 vierailijaa