serrano-4ever kirjoitti:Ei ole varmaan kenelläkään Natalian meseä. Ja jos sattuisi olemaan niin, että jollain on, niin se täytyy sitten olla vain fanimese. Ja feikkejähän tää netti on täynnä, että vaikka kuinka vakuuttava olisi, niin en uskoisi. Mä uskon sitten vasta sitä oikeaksi, jos Natalia joskus tulee Suomeen ja antaa mulle sen vaikka nimmarin kera, sit uskon, muuten en.

it´s me kirjoitti:Shelle kirjoitti:Wikimediaan ei kannata luottaa. Se on huijausta koko sivu melkeinpä.
samaa mieltä Daevosin kanssase ei ole huijausta, vaikka siellä on joitain, jotka kirjottaa sinne paskaa
'JCK kirjoitti:it´s me kirjoitti:Shelle kirjoitti:Wikimediaan ei kannata luottaa. Se on huijausta koko sivu melkeinpä.
samaa mieltä Daevosin kanssase ei ole huijausta, vaikka siellä on joitain, jotka kirjottaa sinne paskaa
Sanotaan vaikka näin, että Wikipediaa selaillessa kannattaa harjoittaa tervettä kriittisyyttä.
J.P kirjoitti:Tiiän kuin epäuskottavalta tä kuulostaa mut yritetään kuitenkin. Mun pikkusiskon yhen kaverin äiti on kuulemma ollu Natalian hoitaja (en välttämättä usko itsekkään) ku se oli pieni. Ja niinku kaikki tietää Natalialla on ollu Suomalianen hoitaja. Ja lisäks sen mun pikkusiskon kaverin nimi on Natalia. No kuitenki se äiti oli sanonu et Natalia tulis syksyllä Suomeen. Voi olla et on ihan täyttä p*skaa, mut mene ja tiiä...
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 0 vierailijaa