Victorkio kirjoitti:Tein muutaman uuden avataren ja kaksi uutta banneria. Tarvittaessa voin nickin lisätä (:![]()
![]()
![]()
voisinko saaha ton diego avan? vai onks se jo jollai tai sul itelläs tms.?ja jos saan nii voisitko lisätä mun nickin?;)
Victorkio kirjoitti:Tein muutaman uuden avataren ja kaksi uutta banneria. Tarvittaessa voin nickin lisätä (:![]()
![]()
![]()

Victorkio kirjoitti:Päätinpä minäki nyt tehä tämmösen topicin omista teoksista, ku niin moni muuki on tehny nyt lähiaikoina.![]()
![]()
![]()
![]()

GINGA kirjoitti:Mä otan tän käyttöö:
Ellei tuota ole kellää, jos on niin viestiä !

Guille-FAN kirjoitti:Victorkio kirjoitti:Päätinpä minäki nyt tehä tämmösen topicin omista teoksista, ku niin moni muuki on tehny nyt lähiaikoina.![]()
![]()
![]()
![]()
Jos tuo ensimmäisen rivin viimeinen ava Victorista ei ole kenelläkään käytössä, niin voitko lisätä siihen mun nickin, kiitos siihe avatarkisaan.

sotka kirjoitti:Victorkio kirjoitti:
Voinko saada tuon avan teksteihin sotka ja moderaatori II ja sitten toisen version jossa on sotka ja moderaattori I?
Kiitos.

Victorkio kirjoitti:sotka kirjoitti:Victorkio kirjoitti:
Voinko saada tuon avan teksteihin sotka ja moderaatori II ja sitten toisen version jossa on sotka ja moderaattori I?
Kiitos.
Tuota jo joku kyseli, mut en enää omista alkuperästä teosta tai kuvaa, niin en siihen tekstiä saa muutettua :/

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 12 vierailijaa