Jakso 07x08: Banaanipotku

Keskustele sarjan jaksoista ja tuotannosta

ViestiKirjoittaja guille-tete » La Kesä 27, 2009 1:45

it's me kirjoitti:vituttaa katella tätä suurimperialistikusettajaseura Real Madridin kannattamista :twisted: :twisted: :twisted: Real on kusettanu aina, 60-luvulla se sai apua espanjan diktaattorilta, ja nykyään se ostaa sponsorirahoilla vitusti pelaajia luulevansa rakentavansa joukkueen niistä. Ja paskat, ne on vaan kasa tähtiä ketä ei osaa pelata yhteen

Rahalla saa ja hevosella pääsee :wink:

jakso oli hyvä ja teten hymyn näkeminen oli loistava juttu.
innolla odotan tulevia jaksoja :D
guille-tete
Paquillo

ViestiKirjoittaja NataliaSanchez-fan » Ti Kesä 30, 2009 5:07

Guille-FAN kirjoitti:
Shelle kirjoitti:Hyvä jakso oli! Celia oli kyllä kiltti kun yritti lohduttaa Tetéä. Tetékin käyttäytyi jo paljon paremmin Celiaa kohtaan, vihdoinkin! (:

Joo, ja onneks Lourdes sano Tetélle et mitähän Lucíakin ajattelis nyt Tetén koulunkäynnistä ja arvosanoista. Ja onneks se myös sano sen et kukaan ei oo unohtanu Lucíaa, vaikka siitä ei koko ajan puhutakaan. :)

Näin juuri.
Kuva
One Direction ♥
NataliaSanchez-fan
KvarttiDiego

ViestiKirjoittaja -Summer- » Ke Heinä 01, 2009 12:28

HYVÄ TETÈ!

Sä teit sen, kasvoit viisvuotiaasta kymmenen vuotta vanhemmaks, käyttäydyit sen mukasesti! Se Celia ei oo niin inhottava käärme kun sä luulet.

Mä pelkäsin et Diego ja Celia eroo mut ei onneks! Teté oli muutenkin tosi aikuismainen-Celia ja Diego olis varmaan eronnu jos Teté ei olis kertonu totuutta.

Ja mä en pysty jättämään tätä aihetta: Teté ja Guille ja ne katseet ja hymyt... Hitto, miksette te seurustele, hullut?
Kuva
It's a hard thing faking a smile when I feel like I'm falling apart inside.
-Summer-
Diego Serrano

ViestiKirjoittaja kkiljun » Ke Heinä 01, 2009 7:02

-Summer- kirjoitti:HYVÄ TETÈ!

Sä teit sen, kasvoit viisvuotiaasta kymmenen vuotta vanhemmaks, käyttäydyit sen mukasesti! Se Celia ei oo niin inhottava käärme kun sä luulet.

Mä pelkäsin et Diego ja Celia eroo mut ei onneks! Teté oli muutenkin tosi aikuismainen-Celia ja Diego olis varmaan eronnu jos Teté ei olis kertonu totuutta.

Ja mä en pysty jättämään tätä aihetta: Teté ja Guille ja ne katseet ja hymyt... Hitto, miksette te seurustele, hullut?

Samaa mieltä!!
Banneri, joka rikkoi SPK -foorumin mittasääntöjä, poistettu Operatiivisen ylläpidon toimesta!
Myös toinen poistettu, merkkirajan takia.
Myös kolmas poistettu, merkkirajan takia.

LOS SERRANOS- HASTA SIEMPRE
kkiljun
Kirjastodiego

Edellinen

Paluu Jaksot ja tuotanto