RinU kirjoitti:
Lisäisitkö tohon avaan mun nikin ja Moderaattori I??
Tein tolla Moderaattori I tekstillä jo sunnuntaina, joten tein myös nyt toisen missä lukee Vastuumoderaattori.
Kiitti, tosi hienoja! Otan tuon käyttööni heti!Victorkio kirjoitti:RinU kirjoitti:
Tein tolla Moderaattori I tekstillä jo sunnuntaina, joten tein myös nyt toisen missä lukee Vastuumoderaattori.![]()

RinU kirjoitti:Kiitti, tosi hienoja! Otan tuon käyttööni heti!Victorkio kirjoitti:RinU kirjoitti:
Tein tolla Moderaattori I tekstillä jo sunnuntaina, joten tein myös nyt toisen missä lukee Vastuumoderaattori.![]()

(:Victorkio kirjoitti:RinU kirjoitti:Kiitti, tosi hienoja! Otan tuon käyttööni heti!Victorkio kirjoitti:RinU kirjoitti:
Ole hyvä kiva ku kelpaa (:

Ninnu kirjoitti:
Muokkaisitko tohon Rinun tilalle Ninnu? Kun RinU sano mulle ettei enää käytä tuota banneria..

Todella upeita teoksia !Victorkio kirjoitti:Tein muutamia uusia bannereita ja voja. Nickin lisään tarvittaessa.![]()
![]()

Lollipop- kirjoitti:Victorkio, voisitko sä tehdä mulle Tete ja Guille bannerin? Kuvat voisivat olla uusista jaksoista. Bannerissa voisi lukea myös nimimerkkini. Kiitos jo etukäteen (:
Olet tehnyt mulle yhden noista bannereista ja se on todella upea, mutta haluaisin välillä vaihtaa sen toiseen banneriin

Victorkio kirjoitti:Lollipop- kirjoitti:Victorkio, voisitko sä tehdä mulle Tete ja Guille bannerin? Kuvat voisivat olla uusista jaksoista. Bannerissa voisi lukea myös nimimerkkini. Kiitos jo etukäteen (:
Olet tehnyt mulle yhden noista bannereista ja se on todella upea, mutta haluaisin välillä vaihtaa sen toiseen banneriin
Joo voin tehdä teen mahdollisimman pian (:

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 16 vierailijaa