sotka kirjoitti:Melissa kirjoitti:Guille-FAN kirjoitti:Niimpä vähä olis siistii olla Victorin tai Natalian kanssa samassa kuvassa.
Noo kaikkien kans ainaki olis siistii..
Niin olis.

Joo!!Mogambo4life kirjoitti:sotka kirjoitti:Melissa kirjoitti:Guille-FAN kirjoitti:Niimpä vähä olis siistii olla Victorin tai Natalian kanssa samassa kuvassa.
Niin olis.
Santiagon kanssa olis kyllä niin helmee

Mogambo4life kirjoitti:sotka kirjoitti:Melissa kirjoitti:Guille-FAN kirjoitti:Niimpä vähä olis siistii olla Victorin tai Natalian kanssa samassa kuvassa.
Niin olis.

kkiljun kirjoitti:Mogambo4life kirjoitti:sotka kirjoitti:Melissa kirjoitti:Guille-FAN kirjoitti:Niimpä vähä olis siistii olla Victorin tai Natalian kanssa samassa kuvassa.
Niin olis.
Kyllä olis, ja jos koko äijätrio olis mukana, niin se olis vielä parempaa.

Melissa kirjoitti:Mälsää ku tänää ei tullu serranoit

-Summer- kirjoitti:Haha, mä katon sekä iltaisin että aamuisinLisäks mä vielä tallennan sen jakson ja katson sen useita kertoja myöhemmin, of course :p
Ja on tämä sarjan tuotanto kyllä aika köyhää porukkaa...
Jaksossa 2x13, toisen tuottarin vikassa jaksossa, esiintyy kuudennella kaudella ruutuun ilmestyvä Emilia, kun Santiagon pitää löytää joku näyttelemään naisystäväänsä ja hän palkkaa maksullisen naisen.
Neljännen tuottarin Marcosin ja Evan hääjaksossa Tahtooko vai eikö tahdo taas bussiasemalla Joan Manuelille lipun myyvä myyjä, kappas vaan, on Chonin näyttelijä.
Luuleeko tuottajat tosiaan, että katsojat on näin sinisilmäisiä, vai eikä Espanjasta tosiaan löydy tarpeeksi hyviä näyttelijöitä?

Susna kirjoitti:-Summer- kirjoitti:Haha, mä katon sekä iltaisin että aamuisinLisäks mä vielä tallennan sen jakson ja katson sen useita kertoja myöhemmin, of course :p
Jaksossa 2x13, toisen tuottarin vikassa jaksossa, esiintyy kuudennella kaudella ruutuun ilmestyvä Emilia, kun Santiagon pitää löytää joku näyttelemään naisystäväänsä ja hän palkkaa maksullisen naisen.
Neljännen tuottarin Marcosin ja Evan hääjaksossa Tahtooko vai eikö tahdo taas bussiasemalla Joan Manuelille lipun myyvä myyjä, kappas vaan, on Chonin näyttelijä.
Luuleeko tuottajat tosiaan, että katsojat on näin sinisilmäisiä, vai eikä Espanjasta tosiaan löydy tarpeeksi hyviä näyttelijöitä?
Totta, mut kyllähän monissa sarjoissa osa näyttelijöistä on aluks jossain pienemmässä roolissa, ja sit ku huomataan et ne pärjää, ja et niille olis käyttöö, nii ne pääsee näyttelemään ihan oikeesti.

Fiti Martinez kirjoitti:Mitä mieltä olette jos Serranot jatkuisi vieläkin? Olisikohan kuinka hyvä nykyään, kun jo tämä 7 kausi alkaa olemaan uusien henkilöiden nousukautta...?

TeteCapdevila kirjoitti:Susna kirjoitti:-Summer- kirjoitti:Haha, mä katon sekä iltaisin että aamuisinLisäks mä vielä tallennan sen jakson ja katson sen useita kertoja myöhemmin, of course :p
Totta, mut kyllähän monissa sarjoissa osa näyttelijöistä on aluks jossain pienemmässä roolissa, ja sit ku huomataan et ne pärjää, ja et niille olis käyttöö, nii ne pääsee näyttelemään ihan oikeesti.
Niin, mutta on se aika huvittavaa ku sama henkilö esiintyy jossain tietyssä sarjassa kahtena eri hahmona : D

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 5 vierailijaa