Handee kirjoitti:Handee kirjoitti:MariTere kirjoitti:Handee kirjoitti:vaivaan sua taas, mutta viitsitkö tehdä mulle avan Anasta ? siihen vaan handee jotenkin kivasti ? niin saisin seuravaan ava kisaan uuden, eli ei mitään kauheeta kiirettä jos viitsit jossain vaihessa ?
Kiitos ihana !
Ja vaivaan sua kun oot aina tehny ja toteuttanu toiveen, niin onnistuisko että joskus voisit tehdä bannerin, niin että siinä on fiti, kun se kattooo anan kuvaa, Ana kun se kuuntelee fitiltä samaa viestiä, sekä joku kuva jossa ne on yhdessä, eli että siinä on kolmen kuvan sellanen "sarja" noista kahdesta kuvasta ja sitten joku missä ne on kahestaan ? onnistuuko, vai saatko mistään kuvia siihen ? ja ymmärsitkö ees mitä tarkotin ? niin saisin bannerin jotta voi vaihtaa joskus, tällä ei siis myöskään ole mikään kauhea hoppu. Kiitos nyt jos pystyt tekee. (:
MT ei sun tarvikkaan tehä tätä mulle. En viitsi aina vaivaa vaan sua !Ja tota. en niin tarvi enään ! Mut kiitos avasta

Lollipop- kirjoitti:MariTere kirjoitti:Lollipop- kirjoitti:MariTere, voitko tehdä mulle Tete ja Guille bannerin? Kuvat voisivat olla uusilta jaksoilta. Olisi kiva, jos bannerissa lukisi nimimerkkini. Kiitos jo etukäteen (:
Juu, mutta saattaa viedä ny aikaa, ku NF on täällä. ((:
Okei, ei mitään kiirettä (:

MariTere kirjoitti:Lollipop- kirjoitti:MariTere kirjoitti:Lollipop- kirjoitti:MariTere, voitko tehdä mulle Tete ja Guille bannerin? Kuvat voisivat olla uusilta jaksoilta. Olisi kiva, jos bannerissa lukisi nimimerkkini. Kiitos jo etukäteen (:
Juu, mutta saattaa viedä ny aikaa, ku NF on täällä. ((:
Okei, ei mitään kiirettä (:
Tässä olis tämmönen:
Toivottavasti kelpaa. (:
Ja teksti siis suomeksi: "Tunteista on puhuttava", niin kun Marcos sano Guillelle. (:

MariTere kirjoitti:Guille-FAN kirjoitti:Viittitkö tehä GyT-bannerin jossain vaiheessa ? Kuvat 7-8 kaudelta.
Toivottavasti kelpaa. (:

Shelle kirjoitti:Voisitko vihdoin ja viimein tehdä mulle avatarin Tetéstä 4 kaudelta ja bannerin 8 kaudelta?

RinU kirjoitti:Mä en ikinä ehi mitään tälläsii, kun sen yhen NF tekemän bannerinkin se ehti ite ottamaan

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 14 vierailijaa