Eli siis:

NataliaSanchez-fan kirjoitti:
Susna, toi on tosi hyvä aloittelijan tekemäksi! (: Varmasti kehityt vielä, ja joskus teet oikeita superteoksia

Handee kirjoitti:
Tossa on mun eka koskaan tekemä banneri.. Ei tosin niin loistava kun jo monta uupeeta tehneiden mutta kuitenkin. :D en jaksanu nyt muokata totaa Handee tekstiä pois mutta eipä kai sillä väliä. :D

-Summer- kirjoitti:Handee kirjoitti:
Tossa on mun eka koskaan tekemä banneri.. Ei tosin niin loistava kun jo monta uupeeta tehneiden mutta kuitenkin.en jaksanu nyt muokata totaa Handee tekstiä pois mutta eipä kai sillä väliä.
Toihan on tosi hieno
Siis en mä tie tästä kuvanmuokkauksesta mitään, mut mä tykkään tosta älyttömästi!
Oiskohan mahdollista että saisin ton käyttööni? :>

Tosi kiva banneri ensimmäiseks banneriks! (:Handee kirjoitti:
Tossa on mun eka koskaan tekemä banneri.. Ei tosin niin loistava kun jo monta uupeeta tehneiden mutta kuitenkin.en jaksanu nyt muokata totaa Handee tekstiä pois mutta eipä kai sillä väliä.

Handee kirjoitti:-Summer- kirjoitti:Handee kirjoitti:
Tossa on mun eka koskaan tekemä banneri.. Ei tosin niin loistava kun jo monta uupeeta tehneiden mutta kuitenkin. :D en jaksanu nyt muokata totaa Handee tekstiä pois mutta eipä kai sillä väliä. :D
Toihan on tosi hieno :o
Siis en mä tie tästä kuvanmuokkauksesta mitään, mut mä tykkään tosta älyttömästi!
Oiskohan mahdollista että saisin ton käyttööni? :>
kiitti :D Jooh saathan tietty. (: en vaa oikee osaa muokkaa tota mun nickii pienenmmäks mut haluutko kenties siihen sun oman nickin kanssa ? ehkä vähän isommalla ? :D
Ja kiitos Susna ! (:
Munki pitää kans opetellä tota häivyttämistä ja sit et niistä tuli pikkasen enemmän taiteellisempii kaikkine pienine yksityiskohtineen

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 19 vierailijaa