Shelle kirjoitti:Kun et tehny sitä Celia banneria, nii voisitko tehdä mulle Marcos y Eva aiheisen bannerin 3-4 kausilta? (:
Itseasiasa minä tein sen Celia bannerin
Shelle kirjoitti:Kun et tehny sitä Celia banneria, nii voisitko tehdä mulle Marcos y Eva aiheisen bannerin 3-4 kausilta? (:

Okei, ymmärrän kyllä... Mutta millä sivulla tuo Celia banneri on?ibi kirjoitti:Shelle kirjoitti:Kun et tehny sitä Celia banneria, nii voisitko tehdä mulle Marcos y Eva aiheisen bannerin 3-4 kausilta? (:
Itseasiasa minä tein sen Celia bannerinKatsoppas tarkemmin ;D Ja mul ei oo tuotantokausia ollenkaa eikä kuvia.Nuokin kuvat olivat Cocolta...enkä viitsi häntä häiritä kokoajan joidenkin kuvien takia

Kiitos! Tosi hieno banneri (:ibi kirjoitti:
Shelle se oli sivulla 7

Joyeux kirjoitti:ibi kirjoitti:
Tässä ois tää yläkerran asukit banneri
Oi vitsi tää on ihan törkeen hieno kiitos tuhannesti ibi! Vielä parempi kun osasin odottaa. Laitankin sen heti käyttöön ;D

Hawkit kirjoitti:Tosta tuli just niin hieno ku kuvittelinkin.ibi kirjoitti:Handeen ja Renen banneri

ibi kirjoitti:Hawkit kirjoitti:Tosta tuli just niin hieno ku kuvittelinkin.ibi kirjoitti:Handeen ja Renen banneri
Kiitos!!itse kyllä vähän tuntuu, että epäonnistuin, mutta vähintään on pääasia että Handee tykkää ja muutkin saa tykätä tietty ;D Mutta mielestäni ei mkn hirveen hyvä
Se kohtaus oli vähän vaikea kun en halunnut er mittasuhteessa kuvia

Handee kirjoitti:ibi kirjoitti:Hawkit kirjoitti:Tosta tuli just niin hieno ku kuvittelinkin.ibi kirjoitti:Handeen ja Renen banneri
Kiitos!!itse kyllä vähän tuntuu, että epäonnistuin, mutta vähintään on pääasia että Handee tykkää ja muutkin saa tykätä tietty ;D Mutta mielestäni ei mkn hirveen hyvä
Se kohtaus oli vähän vaikea kun en halunnut er mittasuhteessa kuvia
toi on just niin kiva kun toivoin ja kuvittelinkin !Jes kiittttii ibiii (: IHANA <3

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 14 vierailijaa