SerranoFan16 kirjoitti:Jennaa kirjoitti:Toivoisin avaa Guillesta mieluiten 7-8 kausiltaTekstiks Jennaa ja Ylläpidon assistentti I (:
Tuossa on 8tk:lta. Toivottavasti kelpaa:)
Haah aika mahtavaa toivoin avaa ja sainki bannun
SerranoFan16 kirjoitti:Jennaa kirjoitti:Toivoisin avaa Guillesta mieluiten 7-8 kausiltaTekstiks Jennaa ja Ylläpidon assistentti I (:
Tuossa on 8tk:lta. Toivottavasti kelpaa:)

Shelle kirjoitti:Voisitko tehdä Teté y Guille bannerin 8 kaudelta? (2-3 eri kuvaa samasta kohtauksesta)

Shelle kirjoitti:Shelle kirjoitti:Voisitko tehdä Teté y Guille bannerin 8 kaudelta? (2-3 eri kuvaa samasta kohtauksesta)
Toi toive on odottanu jo reilusti yli kuukauden...
SerranoFan16 kirjoitti:Anteeksi kaikille, siitä ku oon ollu poissa ja en oo tehny toiveita.
Oon ollu koko ajan jossain puolella maata nyt lomalla. Turkissa, serkkujen luona, yms. En oo ehtiny, Heinäkuun lopus meen vielä Tallinnaan, mut siihen asti muutaman päivän viikossa voin toteuttaa toiveita. En joka päivä, ku mulla on ens keväänä terveystiedon kirjotukset nii mun pitää lukea jo valmiiks niihin, ku kouluaikana muuten ei ole paljoa muutenkaa aikaa, ku Vanhojen tanssitki ja semmosta. Joten ilmotan siitäki jo nyt, että en käy foorumilla kouluaikana kun vain jotai kerran tai kaks viikossa, jos sitäkää. Panostan nyt lukion tokaan luokkaan vähä paremmin, ku eka luokka ei menny nii hyvi. Varautukaa itekki siihen että en oo paikalla kouluaikana, että saatte hyviä bannereita varastoon koulun alkuun mennessä:D

Shelle kirjoitti:Shelle kirjoitti:Voisitko tehdä Teté y Guille bannerin 8 kaudelta? (2-3 eri kuvaa samasta kohtauksesta)
Guille-FAN kirjoitti:Haluatko tehdä bannerin Evasta ja Marcosista? Mieluiten kuvat siitä hääjaksosta. Toivoisin, että se kuva missä Eva ja marcos suutelee siellä bussissa olisi ainakin siinä bannerissa.
Ei mitään kiirettä.

Guille-FAN kirjoitti:Guille-FAN kirjoitti:Haluatko tehdä bannerin Evasta ja Marcosista? Mieluiten kuvat siitä hääjaksosta. Toivoisin, että se kuva missä Eva ja marcos suutelee siellä bussissa olisi ainakin siinä bannerissa.
Ei mitään kiirettä.
Ootko huomannu tätä, ku et ollu tuol mitenkää vastannu tähän?
Mutta siis tällä ei ole kiirettä.
Selvä (:SerranoFan16 kirjoitti:Shelle kirjoitti:Shelle kirjoitti:Voisitko tehdä Teté y Guille bannerin 8 kaudelta? (2-3 eri kuvaa samasta kohtauksesta)
Toteutan toiveen kunhan ensin löydän hyvät kuvat.

Guille-FAN kirjoitti:Haluatko tehdä bannerin Evasta ja Marcosista? Mieluiten kuvat siitä hääjaksosta. Toivoisin, että se kuva missä Eva ja marcos suutelee siellä bussissa olisi ainakin siinä bannerissa.
Ei mitään kiirettä.

Oi vitsit, aivan ihana!SerranoFan16 kirjoitti:Guille-FAN kirjoitti:Haluatko tehdä bannerin Evasta ja Marcosista? Mieluiten kuvat siitä hääjaksosta. Toivoisin, että se kuva missä Eva ja marcos suutelee siellä bussissa olisi ainakin siinä bannerissa.
Ei mitään kiirettä.
Tässä se ny olis. Toivottavasti kelpaa![]()

SerranoFan16 kirjoitti:Guille-FAN kirjoitti:Haluatko tehdä bannerin Evasta ja Marcosista? Mieluiten kuvat siitä hääjaksosta. Toivoisin, että se kuva missä Eva ja marcos suutelee siellä bussissa olisi ainakin siinä bannerissa.
Ei mitään kiirettä.

Tosi ihana!!!!SerranoFan16 kirjoitti:Guille-FAN kirjoitti:Haluatko tehdä bannerin Evasta ja Marcosista? Mieluiten kuvat siitä hääjaksosta. Toivoisin, että se kuva missä Eva ja marcos suutelee siellä bussissa olisi ainakin siinä bannerissa.
Ei mitään kiirettä.

RinU kirjoitti:Tekisitkö mulle avan Santaigosta, mielellään joku ihan tyhmä ilmeTeksteiksi RinU ja Vastuumoderaattori.
Kiitos jo etukäteen
natyy kirjoitti:Tekisitkö mulle bannerin Guillesta, mieluiten 8. kaudelta. Teksitksi natyykiitos etukäteen..
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 23 vierailijaa