Guille-FAN kirjoitti:Oisko mahollista tehä joku banneri Guillesta ja sen kavereista, ja joku teksti espanjaks. Kuvilla ei oo välii. Mun nick olis kiva siinä jos saat sen sinne jonnekin mahutettua.

Frozen_ kirjoitti:Voisitko tehän mulle bannerin missän olis Santi, Diego, Fiti ja Jose Luis? (ei tartte olla tossa järjestyksessä)
Mielellään näiltä uusilta tuotantokausilta. Nimimerkki vaan johonki kohtaan.
Kiitos jo etukäteen!

niña kirjoitti:Guille-FAN kirjoitti:Oisko mahollista tehä joku banneri Guillesta ja sen kavereista, ja joku teksti espanjaks. Kuvilla ei oo välii. Mun nick olis kiva siinä jos saat sen sinne jonnekin mahutettua.
Sano jos haluut, että mä teen toisen, kun tässä on vaan nämä tyypit.

Guille-FAN kirjoitti:niña kirjoitti:Guille-FAN kirjoitti:Oisko mahollista tehä joku banneri Guillesta ja sen kavereista, ja joku teksti espanjaks. Kuvilla ei oo välii. Mun nick olis kiva siinä jos saat sen sinne jonnekin mahutettua.
Tää on todella hieno. Just tän tyylistä hainkin.Odotin vaan, et tossa olis myös ollu Valdano, mut ei haittaa vaik sitä ei olekaan. Käytän tätä, kunhan olen jonkun aikaa käyttänyt näitä uusia bannereita. Kiitos sulle niña.

niña kirjoitti:Guille-FAN kirjoitti:niña kirjoitti:Guille-FAN kirjoitti:Oisko mahollista tehä joku banneri Guillesta ja sen kavereista, ja joku teksti espanjaks. Kuvilla ei oo välii. Mun nick olis kiva siinä jos saat sen sinne jonnekin mahutettua.
Tää on todella hieno. Just tän tyylistä hainkin.Odotin vaan, et tossa olis myös ollu Valdano, mut ei haittaa vaik sitä ei olekaan. Käytän tätä, kunhan olen jonkun aikaa käyttänyt näitä uusia bannereita. Kiitos sulle niña.
Oisin mä laittanut Valdanonkin, mutta siihen samaan olisi tullut Teté ja Yoli.. (:

Guille-FAN kirjoitti:niña kirjoitti:Guille-FAN kirjoitti:niña kirjoitti:Guille-FAN kirjoitti:Oisko mahollista tehä joku banneri Guillesta ja sen kavereista, ja joku teksti espanjaks. Kuvilla ei oo välii. Mun nick olis kiva siinä jos saat sen sinne jonnekin mahutettua.
Oisin mä laittanut Valdanonkin, mutta siihen samaan olisi tullut Teté ja Yoli.. (:
Ei sekään olisi ollut pahitteeksi, jos Teté ja Yolikin olisi ollut siinä.

niña kirjoitti:Sawyer kirjoitti:Voisitko tehä mulle bannerin, missä olisi Raul ja Fiti. Nimi vas. yläkulmaan. Olisi kiva jos olisi 7-8tk.
Kiitos taas!
Joku raiskas ton kuvan laadun.. Toivottavasti ei haittaa.

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 23 vierailijaa