RinU kirjoitti:Tekisitkö mulle avan Santaigosta, mielellään joku ihan tyhmä ilmeTeksteiksi RinU ja Vastuumoderaattori.
Kiitos jo etukäteen
Tuossa on pari vaihtoehtoa samalla fontilla.

RinU kirjoitti:Tekisitkö mulle avan Santaigosta, mielellään joku ihan tyhmä ilmeTeksteiksi RinU ja Vastuumoderaattori.
Kiitos jo etukäteen

Loistavia!SerranoFan16 kirjoitti:RinU kirjoitti:Tekisitkö mulle avan Santaigosta, mielellään joku ihan tyhmä ilmeTeksteiksi RinU ja Vastuumoderaattori.
Kiitos jo etukäteen
Tuossa on pari vaihtoehtoa samalla fontilla.![]()

Hawkit kirjoitti:Loistavia!SerranoFan16 kirjoitti:RinU kirjoitti:Tekisitkö mulle avan Santaigosta, mielellään joku ihan tyhmä ilmeTeksteiksi RinU ja Vastuumoderaattori.
Kiitos jo etukäteen
Tuossa on pari vaihtoehtoa samalla fontilla.![]()
Shelle kirjoitti:Selvä (:SerranoFan16 kirjoitti:Shelle kirjoitti:Shelle kirjoitti:Voisitko tehdä Teté y Guille bannerin 8 kaudelta? (2-3 eri kuvaa samasta kohtauksesta)
Toi toive on odottanu jo reilusti yli kuukauden...
Toteutan toiveen kunhan ensin löydän hyvät kuvat.

Ei haittaa vaikka kuvat ei olekaan 8 kaudelta. Todella ihana banneri! ISO KIITOS! (:SerranoFan16 kirjoitti:Shelle kirjoitti:Selvä (:SerranoFan16 kirjoitti:Shelle kirjoitti:Shelle kirjoitti:Voisitko tehdä Teté y Guille bannerin 8 kaudelta? (2-3 eri kuvaa samasta kohtauksesta)
Toi toive on odottanu jo reilusti yli kuukauden...
Toteutan toiveen kunhan ensin löydän hyvät kuvat.
Nuo kuvat ny ei oo 8 kaudelta, mut ei kai se haittaa?
Toivottavasti kelpaa![]()

NataliaSanchez-fan kirjoitti:Moikka taas (: Toivoisin avatareja Tetéstä 7. tuotantokausilta ja banneria Guillestä tai Guillestä ja Tetéstä 7-8 tuotantokaudelta. Kiitti!
Kiva.SerranoFan16 kirjoitti:Shelle kirjoitti:Voisitko tehdä mulle Tetéstä avatarit 6 ja 7 kaudelta?
Joo.

Shelle kirjoitti:Voisitko tehdä mulle Tetéstä avatarit 6 ja 7 kaudelta?

Strawberry kirjoitti:Voisitko tehä mulle jonkun avan Afrista?tuotantokaudella ei oo väliä, mut ois kiva jos se ois joku ilonen kuva tai sellanen
kiitos jo etukäteen eikä mitään kiirettä
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 23 vierailijaa