terroristisieni kirjoitti:Kun nyt olet niin innokas bannerien ja avojen tekiä ja vieläpä todella hyvä sellainen, niin olisipas mulla toive; banneri Valdanosta (kenestäpä muustakaan).
Mutta ei sitten mitään kauhean nuoria kuvia, mielellään tämänpäivän jaksoista ja jonkin nätin tekstinkin voisi siihen terroristisienen lisäksi laittaa

niña kirjoitti:terroristisieni kirjoitti:Kun nyt olet niin innokas bannerien ja avojen tekiä ja vieläpä todella hyvä sellainen, niin olisipas mulla toive; banneri Valdanosta (kenestäpä muustakaan).
Mutta ei sitten mitään kauhean nuoria kuvia, mielellään tämänpäivän jaksoista ja jonkin nätin tekstinkin voisi siihen terroristisienen lisäksi laittaa
Tässä (:

niña kirjoitti:Sanokaapas, jos jäi joku toive väliin. Yritin kyllä katsoa, mutta on semmonen tunne, että jonkun skippasin.Joyeux kirjoitti:Tahtoisitko tehdä minulle bannerin aiheena Raul ja Afri? Kuva/kuvat saa olla miltä kaudelta tahansa. Saat muuten vapaat kädet, mutta jos nimimerkkini laittaisit johonki, mihin se sattuu sopimaan? Kiitos jo etukäteen!
Tässä:
Toivottavasti kelpaa.

Shelle kirjoitti:Joko ehtisit tekemään mulle bannerin Áfrista 6 kauden ensimmäisistä jaksoista? (;

GINGA kirjoitti:No hey taas, voisitkos tehä mulle avatarin Aricasta 6 kaudelta? =)
Tai jos ei oo kutos kautta koneella, niin muutkin kaudet kelpaa.
Ja jos fontti vois olla sillee aika paksu siis niiku näissä mun bannereissa on nuo fontit aika paksuja ja isoja? 8DD
Haha...

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 22 vierailijaa