Shelle kirjoitti:JepMariTere kirjoitti:Ihania! Erityisesti tykkään tuosta teteFAN:in Teté -avatarista. Muutkin todella hienoja. Hyvä, kun teit tämmösen topicin! (;
Kiitos kommentista! (:
Churro kirjoitti:Oot hirmu hyvä tekemään näitä ja susta huomaa, että otat tän ihan tosissasi. Oon kyllä aina pitänyt sua yhtenä parhaista fanart-tekijöistä foorumilla
Kiitos, on kiva että sen huomaa. : D Tältä foorumilta löytyy niin paljon loistavia fanart-tekijöitä, että on kiva että jonkun mielestä kuuluu niihin parhaisiin. (:
Frozen_ kirjoitti:Tosi hienoja töitä
Kiitos. (:
Victorkio kirjoitti:Älyttömän hienoja töitä oot tehny (: Erityisesti pidän Jennaalle tehdystä Adrián bannerista, sekä Melissalle tehdystä Santiago bannerista, mutta kaikki sun työt on ollu tosi upeita ja ootki jo kauan mulle jaksanu avoja tehä (:
Kiitti Kio, siitä lähtien kun tein sulle sen yhden Grogui-avan, oon tehny sulle avan lähes joka kuukausi. (: Niistä avoista oon aina itekin tykännyt ja ne on kisoissakin pärjännyt aina aika hyvin.
Joyeux kirjoitti:Vautsi, upeita teoksia! Erityisesti tykkään tosta Jennaalle tehdystä Adrián-bannerista. Ja tuosta Cocolle tehdystä Raúl y Adrián-bannerista kanssa. Hienoa työtä katy! (: Mukava topic!
Kiitos, noista bannereista toi Cocon banneri on ehkäpä mun oma suosikki. : D
Capdevila kirjoitti:Hienoja töitä on kylläToi Santi bannu on just hyvä
Januska kirjoitti:Ihania töitä katy! Hyvä et teit tän topicinToi Melissalle tehty santibannu on kyllä tosi hauska!
Kiitos ja niin onkin, kaikki kunnia Melissalle mahtavista kuvista. ^^
Melissa kirjoitti:Upeita töitä kuten tiedät, että tykkäänki sun töistä kuten moni muukin
Kiitos. (: Joo sulla onkin pari kertaa (ja nytkin) ollu mun töitä käytössä ^^

26.06.2008 Ensimmäinen kunnollinen ava, jota käytin muutaman viikon ihan foorumiaikojeni alussa. Teté suosikkihahmona oli aiheena ja kokokin oli noin pieni, kun en tajunnut miten isompia avoja sai laitettua. : D

16.08.2008 YP *Ida*:n toiveeseen tehdyt kaksi Vero-avaa, joita silloin kehuttiin. (; Nämä eivät koskaan kylläkään käyttöön päässeet.

23.08.2008 Los S3rranon (vieras) toiveeseen tehdyt Serranon perhe -aiheiset avat. Kumpikaan ei ikinä päässyt käyttöön. :/

08.07.2008 Tällanen itselle tehty Teté-ava, joka ei viihtynyt käytössä paria päivää pitempään.

10. ja 11.07.2008 Omassa käytössä pitkään viihtynyt Teté-ava. Se oli sitten omasta mielestä liian tumma joten vaalensin sitä vähän nykyään tykkään tosta tummasta enemmän.

22.08.2008 ibin toiveeseen aikoinaan tehty banneri Verónicasta. Bannerien teko ei ollut mulle tuttua vielä, tää oli eka banneri minkä SPK:ssa tein, mutta kyllähän sen teko onnistui sitten yhestäkin kuvasta. : D
Laitoin näitä nyt vähän enemmän kerralla. Tällä kertaa tosiaan "vähän" vanhempaa matskua, eli aika lailla ekoja töitä niistä mitä oon täällä SPK:ssa julkisesti esitellyt. : D Laatu vähän on mitä on, mutta hauskaahan näitäkin on muistella. (: