Kiitoksia jälleen kommenteista, kiva että vanhoistakin töistä tykätään. (:Januska kirjoitti:Tosi upeita taas kaikki! Rakastan noita Tete-avoja, samoin serrano-avoja. Veronica-ava on myös aivan ihana sekä bannu tosi värikäs ja hieno!
Kiitos, on kiva kuulla että tollaset suunnilleen vuosi sitten mun "fanart-urani" alkuvaihees tehdyt työt on nykyäänkin jonkun mielestä hienoja. (: Ja toki mä niistä itekin tykkään.
teteFAN kirjoitti:Kyllä Katri osaa!
(tässä vois sanoa ettet osaa huon... mutta enpäs sanokkaan kun on sulla se yks ava jossain tallessa ;D)
Kiitos töfö. (;
Ja tosiaan ei kannata sanoo mitään harkitsematonta tai kaivan sen avan tuolt koneen syövereist. : DHandee kirjoitti:Hienoja nämäkin. Varsinkin toi sun tekemä vero banneri ibille ! Ja noi sen yläpuolella olevat Teté avat sekä noi vero avat on ihania ! (:
Kiitoksia. (: Noi on tosiaan tavallaan aika vanhoja jo mut itekin tykkään niistä silti.
MariTere kirjoitti:Hei, en tiiä onko kysytty jo, mutta millä ohjelmalla näitä teet? Ja mistä latasit? (: Teet niin hienoja, et olis kiva itsekkin kokeilla sillä ohjelmalla, vaikka en ikinä sun tasolle pääsiskää. :>
Käytän pääasiassa Gimpiä, mutta lisäks etenkin bannereissa vanhan tottumuksen takia jonkun verran PhotoFiltreä, molemmat voi ladata aika helposti jos vaan ettii vaikka Googlella. : D Ja kiitos kehuista, kyllä säkin hienoja teet ja viime aikoinakin vaikutat kehittyneen paljon. (:
Natalia-Fan kirjoitti:Kaikki on aivan ihania.

En oikeen tiiä mitä sanoo, mutta sen vaan sanon että huomattavasti kehittyny olet fanart -taiteilijana, jos kattoo noita sun ekoja töitä ja sitte kun kattoo lähiaikoina tehtyjä.

Upeita kaikki!
Kiitos Ensku. (: Tosiaan kyllähän noissa uusissa ja vanhoissa eroo on aika paljonkin, mutta kiva että täällä tunnutaan tykkäävän molemmista.
S-T kirjoitti:Todella hienoja töitä katy, sinäkin se osaat!
Paras näistä töistä on ehdottomasti tuo Melissan Santibanneri!
Kiitos! (: Se banneri on tosiaan aika mahtava vaikka ite sanonkin. : D
Victorkio kirjoitti:Todella hienoja myös nämä vanhemmat avat ja bannerit (:
Kiitos paljon Kio. ^^
Nata kirjoitti:Aivan mahtavia avoja sekä bannereita!
Kiitos myös sulle. (:
Shelle kirjoitti:Loistavia teoksia nämä uudet työt!
Kiitos, varmaan tarkotat kyllä vanhoja töitä koska kommentoit noita uudempia jo aiemmin? (:
niña kirjoitti:Upeita!
Sekä uudet, että vanhat työt.
Oot kyllä ehdottomasti yksi foorumin parhaista FanArt tekijöistä (:
Kiitos, on hienoo kuulla tollasia kehuja noin taitavalta fanartistilta. (:
ibi kirjoitti:Katy ei muka osannut banneria tehdä ja mä ihastuin toho banneriin heti

Ja tykkään siitä vieläkin

:D Tosin nykyisin liian pieni makuuni.

PS. Siistiä, että mun banneri kuuluu sun bannerienteko historiaan!!

:D
Hah, yhtä lailla sun banneris kuuluu siihen historiaan ku kaikki muutkin mun tekemät bannerit ja sil on viel erityinen rooli koska se oli se eka. : D Ja tosiaan onhan toi banneri vähän yksinkertasempi ja pienempi ku nää mitä nykyään teen mutta silti tykkään siitä myös. (;
NataliaSanchez-fan kirjoitti:Nämä työt on aivan ihania, osaisinpa mäkin tehdä yhtä hyvin näitä (:
Kiitos, ja oon sen verran sun töitä nähnyt että voin sanoo että säkin oot todella taitava tekeen fanarteja. ^^
Handee kirjoitti:ibi kirjoitti:Make kirjoitti:Kyllä on todella komeita töitä, kyllä Katy osaa!
Benin Ana-Josico banneri vie kyllä voiton kaikista

Tietenkin kun on paljasta pintaa!
(Kyllä se heino on, mut piti Maken tuntien sanoa näin (; )
Jep onhan se hieno ! Sanotaanko että ihan mahtava !

Kommentoidaan kaikki kolme kerralla : D Eli Make, kiitos paljon ja ymmärrän hyvin miks tykkäät siitä eniten. (; Koska Anski taitaa olla ihan oikees. ^^ Ja kiitos paljon myös sulle, Handee!
natyy kirjoitti:Tosi hienoja töitä kaikki!

Kiitos. (:
Evilman kirjoitti:Foorumin ehdottomasti paras avatarien värkkääjä!
Kiitoksia kehuista! ^^

22.07.2009 Serrano-4everille tehty banneri Anasta ja José Luisista jaksossa 07x13

29.07.2009 SRO:lle tehty avatar Verónicasta

29.07.2009 Evannalle tehty avatar Adriánista ja Raúlista

29.07.2009 YPA I Victorkiolle tehty avatar Fitistä

31.07.2009 Victorkiolle tehty banneri Fitistä ja Anasta jaksossa 07x09Ei ollut tarkotus pitää viikon taukoo tän ketjun päivittämisestä, mutta oli sen verran menoja ja kiireitä etten ehtiny aiemmin kuin nyt. (: Nyt on ihan tuoreita töitä, vähän vanhempia tulee näytille sitten varmaan seuraavassa päivityksessä. : D Eli ei muuta ku kommenttia tulemaan ja toiveitakin voi pm:llä edelleen laittaa!