RinU kirjoitti:Tekisitkö mulle avan Santista 4-8 kaudelta?? Teksit Moderaattori II ja RinU
Tässä on nämä avatarit. Toivottavasti kelpaa.
.RinU kirjoitti:Tekisitkö mulle avan Santista 4-8 kaudelta?? Teksit Moderaattori II ja RinU
.

Shelle kirjoitti:Laskin tässä just että montako Fan-Art teosta oot tehny mulle nii sain vastaukseksi 8. En oo vielä käyttäny niistä kun yhtä, mutta aivan varmasti loputkin menee käyttöön ajallaan. Mutta toivoisin vielä Currosta avataria ja tällä toiveella ei ole mikään kiire.

NataliaSanchez-fan kirjoitti:Looq kirjoitti:Looq kirjoitti:Voisitko tehdä jossain vaiheessa mulle banneri DVD'stä 6,7 kausilta.
Ja tekstinä DVD David ja Looq.
Ei oo mitään kiirettä, tee sitten kun ehit.
Ootko ehtiny tekemään, vai onko vieläkään kuvamateriaalia?
Ja voisitko tehdä tähän samaan Teté avan 8. kaudelta? (:
Avatarit pystyin vasta tekemään, banneria en vieläkään :/ Sori!![]()

Kiitos paljon, käytän varmasti piann (:NataliaSanchez-fan kirjoitti:Shelle kirjoitti:Laskin tässä just että montako Fan-Art teosta oot tehny mulle nii sain vastaukseksi 8. En oo vielä käyttäny niistä kun yhtä, mutta aivan varmasti loputkin menee käyttöön ajallaan. Mutta toivoisin vielä Currosta avataria ja tällä toiveella ei ole mikään kiire.
Tässä on tämä Curro -avatar.

NataliaSanchez-fan kirjoitti:Handee kirjoitti:Voisitko mitenkään tehä mulle adrista ja raúlista banneria ? olisin kovin kiitollinen (:
Tässä on tämä bannerisi, Handee. Toivottavasti kelpaa:

Hän on allekirjoituksesta päätellen riparilla.

Hawkit kirjoitti:Hän on allekirjoituksesta päätellen riparilla.

Looq kirjoitti: Kiitos, hienoja ovat. Käytän sitten vähän myöhemmin.
Bannerilla ei ole mtn kiirettä.

Sawyer kirjoitti:Voisitko tehä mulle bannerin, missä olisi Raul ja Fiti. Nimi vas. yläkulmaan. Olisi kiva jos olisi 7-8tk.
Kiitos!

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 19 vierailijaa