SerranoFan16 kirjoitti:natyy kirjoitti:natyy kirjoitti:Tekisitkö mulle bannerin Guillesta, mieluiten 8. kaudelta. Tekstiksi natyykiitos etukäteen..
Muistatko vielä tän?mut ei mitään kiirettä..
Tuollanen tuli, toivottavasti kelpaa![]()

René kirjoitti:Sori ku kerjään taas toivetta, mutta voisitko tehdä mulle bannerin talteen? Olisi mukavaa katsos vaihtaa bannerit heti ku haluaa eikä sitte pyytää ja odottaa. Banneri tulisi käyttöön ensiviikollaEli antaisin "ohjeet"
Eli Guille-banneri (iso yllätys, eh?) 8. kaudelta, mielellään keskiviikon jaksosta
SerranoFan16 kirjoitti:René kirjoitti:Sori ku kerjään taas toivetta, mutta voisitko tehdä mulle bannerin talteen? Olisi mukavaa katsos vaihtaa bannerit heti ku haluaa eikä sitte pyytää ja odottaa. Banneri tulisi käyttöön ensiviikollaEli antaisin "ohjeet"
Eli Guille-banneri (iso yllätys, eh?) 8. kaudelta, mielellään keskiviikon jaksosta
Ok, tulee
GINGA kirjoitti:Siis tota... pitiks sun tehä mulle Africasta avatar 5 kaudelta..?
Nata kirjoitti:Voisitko tehdä mulle bannerin Guillesta 6-8 kaudelta?

René kirjoitti:Sori ku kerjään taas toivetta, mutta voisitko tehdä mulle bannerin talteen? Olisi mukavaa katsos vaihtaa bannerit heti ku haluaa eikä sitte pyytää ja odottaa. Banneri tulisi käyttöön ensiviikollaEli antaisin "ohjeet"
René kirjoitti:René kirjoitti:Sori ku kerjään taas toivetta, mutta voisitko tehdä mulle bannerin talteen? Olisi mukavaa katsos vaihtaa bannerit heti ku haluaa eikä sitte pyytää ja odottaa. Banneri tulisi käyttöön ensiviikollaEli antaisin "ohjeet"
Tittiditii

Hieno toi banneri ! ihan sika hieno ! (:SerranoFan16 kirjoitti:René kirjoitti:René kirjoitti:Sori ku kerjään taas toivetta, mutta voisitko tehdä mulle bannerin talteen? Olisi mukavaa katsos vaihtaa bannerit heti ku haluaa eikä sitte pyytää ja odottaa. Banneri tulisi käyttöön ensiviikollaEli antaisin "ohjeet"
Tittiditii
Tuos olis, toivottavasti kelpaa![]()
Muiden työt saan valmiiksi viimeistään maanantai illalla, koska mulla on huomenna parturi ja pitää vähä siivota huonettaki

Handee kirjoitti:Hieno toi banneri ! ihan sika hieno ! (:SerranoFan16 kirjoitti:René kirjoitti:René kirjoitti:Sori ku kerjään taas toivetta, mutta voisitko tehdä mulle bannerin talteen? Olisi mukavaa katsos vaihtaa bannerit heti ku haluaa eikä sitte pyytää ja odottaa. Banneri tulisi käyttöön ensiviikollaEli antaisin "ohjeet"
Tittiditii
Tuos olis, toivottavasti kelpaa![]()
Muiden työt saan valmiiksi viimeistään maanantai illalla, koska mulla on huomenna parturi ja pitää vähä siivota huonettaki

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 23 vierailijaa