Guille y Teté - hermanastros y más: 15. OSA, 2/3 !!

Yleistä keskustelua sarjasta laidasta laitaan

Jatkanko tarinaa?

Kyllä!
32
94%
Ei!
2
6%

Ääniä yhteensä : 34

ViestiKirjoittaja NataliaSanchez-fan » Ke Heinä 29, 2009 2:01

PART 13, 1/2
Ei mikään superosa, mut joo..

"Guille nojasi yhä isänsä käteen ja pian nosti kasvonsa ja katsoi isäänsä itkusilmin.
Diego katsoi ranteessaan olevaa kelloa äyskähtäen ja kuuli Lucían ääntä portaissa:
"Teté, kuinka voit olla niin hajamielinen että jätät vaatteitasi pitkin taloa?"
Guille nosti päänsä nopeasti ja pyyhki silmiään ja käveli koulupöydän ääreen pakkaamaan reppuaan. Diego nousi ylös ja lähti kävelemään käytävään jossa näki Lucían, Tetén ja Marcosin.
Diego sulki oven perässään ja katsoi Tetéen ja Marcosiin odotellen.
"Minulla olisi kahdenkeskistä asiaa Lucíalle" Diego kuiskasi. Teté ja Marcos katsoivat toisiaan pyöräyttäen silmiään ja Teté kysyi:
"Onko kyse Guillestä?" ja näytti huolestuneelta.
"Ei. Siis tai no .. ei." Diego sanoi ja läpsäytti Marcosia käteen.
"Menkääs nyt keräämään niitä vaatteita!" Diego huudahti ja tarttui Lucíaa kädestä.
"En kyllä mielellään keräisi pikkusiskon alkkareita jostakin ovenpielestä!" Marcos älähti ja sai Tetén vihamielisen katseen niskoilleen.
"Mitään alkkareita, imbesilli!" Diego huudahti ja siirsi katseensa Lucíaan.
"Mikä hätänä? Alan jo huolestua." Lucía sanoi ja katsoi poikien huoneen oveen.
"Guille itki äsken. Hän on aivan luhistumispisteessä. Tiedä vaikka tekee itsemurhan minä hetkenä hyvänsä. Tai tiedä, jos hän itkee siksi koska tietää Tetén olevan raskaana." Diego huudahti ja päästi mielikuvituksensa laukkaamaan.
"Diego hyvä, Guille ja Teté ovat vasta juuri täyttäneet 15 vuotta!" Lucía sanoi Diegolle ja Diego hiljeni.
"Jonkun pitää puhua Guillen kanssa kauan ja rauhallisesti.." Lucía sanoi ja huomasi, että Diego meinasi avata suutaan.
"Ja se et ole sinä tai Teté." Lucía sanoi ja moiskautti nopean suukon Diegon poskelle huutaen:
"Teté, Marcos, lähdetään koulua kohti! Guille myös!"
"Entäs Curro?" Diego huusi Lucían perään tämän lähtiessä alakertaa kohti.
Lucía pysähtyi portaisiin ja katsoi Diegoa kylmä katse silmissään syvälle silmiin ja suu mutrulla.
"Hyvä on. Ei." Diego sanoi nopeasti ja katosi kylpyhuoneeseen.

-------------------

Marcosilla oli käsissään Tetén vaaleansininen avoin t-paita ja hän työnsi päänsä kaula-aukosta sisään.
Teté käänsi katseensa Marcosiin ja katsoi häntä häkeltyneenä.
"Saako kysyä, että mitä herranjumala sä teet?" Teté nauroi ja Marcos pisti vielä kätensäkin ulos paidan kaula-aukosta.
"Kuinka sä kehtaat pitää näin avoimia vaatteita? Tänne mahtuis vielä mun pään lisäksi isän pää, ja se on jo aikamoinen saavutus jos sekin oikea tynnyri mahtuu tänne!" Marcos selosti ja pian huomasi Evan, joka nojasi ovenpieleen.
"Mielenkiintoista, Marcos. Pistit päällesi mun pikkusiskon topin." Eva hymähti ja käveli huoneeseen ja nappasi laukkunsa tuolilta.
"Se oli ihan vitsi." Marcos hymähti ja vetäisi paidan päältään ja heitti sen Tetélle.
"Eiköhän mennä kouluun? Africa ja Raúl varmaan odottelee jo." Marcos hymähti ja moiskautti pusun Evan huulille.
"Mennään sitten, hömelö." Eva nauroi ja otti Marcosia kädestä kiinni ja käveli tämän kanssa aulaan.
Teté katsoi parin perään huokaisten syvään ja heitti vaatteet sängylleen mennen nopeasti Evan ja Marcosin perään.
"Eva, hei. Voitaisko me jutella kahdenkesken tänään illemmalla?" Teté kysyi isosiskoltaan hymyillen.
"Hyvä on. Tsemppiä kouluun!" Eva nyökkäsi hymyillen ja moiskautti lentopusun Tetélle ja lähti Marcosin kanssa.

--------------------------------

Teté katsoi poikien huoneen oveen ja käveli sen eteen ja meinasi koputtaa siihen. Hän nosti jo nyrkkinsä ylös ja asetti sen ovelle meinaten koputtaa rystysillään oveen. Pian ovi aukesi ja Guille ilmestyi huoneesta. Teté laski kätensä nopeasti hymähtäen nolostuneesti.
"Hei. Meidän pitää jutella." Teté sanoi ja Guille katsoi tähän hymyillen.
"Hyvä on." Guille sanoi ja väistyi huoneensa ovelta ja teki Tetélle tietä kohteliaasti. Teté katsoi eteensä ja astui huoneeseen.
"Kiitos." Teté hymyili ja istahti Marcosin sängylle vaivautuneen näköisenä.
Guille sulki huoneen oven ja laittoi kädet taskuihinsa vastahakoisena ja käveli Tetéä kohti meinaten istua tytön viereen Marcosin sängylle, mutta poikkesi silti koulupöydän ääreen ja vetäisi tuolin pöydän alta ja istui siihen.
"Mistä halusit puhua? Meneekö siinä kauan?" Guille kysyi ja kuuli pieniä ääniä alakerrasta.
"Mä halusin puhua sulle siitä, että .. Ai kuinka niin? Onko sulla kiire jonnekin?" Teté kysyi ja katsoi seinäkelloon.
"No itseasiassa mä haluaisin puhua DVD:n kanssa asiat halki ennen ekan tunnin alkua." Guille sanoi ja katsoi maahan.
"Ai. No ei mun asia ole kovin tärkeää. Voit sä mennä jos haluat." Teté hymähti nolostuneena mutta Guille nauroi.
"En mä tietenkään mene nyt, jos sä kerran suostut puhumaan mun kanssa." Guille sanoi ja sai Teténkin hymyilemään pienesti.
"Mä vaan sitä, kun .. No, on aika ahdistavaa asua samassa talossa sun kanssas ja vielä vihoitella. Niin mä ajattelen, että jos me.." Teté selitti ja Guillellä heräsi toiveet yhteenpalaamisesta.
"..voitais sopia meidän riidat ja elää ystävinä. Tai sisko- ja velipuolena toisillemme." Teté sanoi. Guillen lempeä hymy hyytyi nopeasti.
"Ai siis että unohdettais kaikki riidat ja elettäis niinkuin toisillemme ihan perheenjäseninä?" Guille kysyi ja nousi seisomaan.
Teté nyökkäsi hymyillen ja nousi myös seisomaan hitaasti.
"Tottakai. Parempi niin, kuin että vihoitellaan ja tehdään toistemme elämistä raskasta." Guille sanoi ja väänsi kasvoilleen vaivalloisen, leveän hymyn.
Teté huokaisi helpotuksesta ja käveli Guillen lähelle pussaten tätä poskelle ja halaten tätä lempeästi sulkien silmänsä.
Guille kietoi kätensä tiukasti Tetén ympärille ja sulki myös silmänsä ja tunsi, miten lämmin Teté oli ja sitten Guille haistoi Tetén hiuksia. Ne tuoksuivat niin puhtailta ja ihanilta.
Niin nopeasti Teté irrottautui Guillestä ja haroi hiuksiaan.
"No, mä taidan nyt lähteä kouluun. Yolí odottaa mua bussipysäkillä." Teté sanoi ja käveli huoneen ovelle.
"Nähdään! Tsemppiä DVD:n lepyttelyyn!" Teté sanoi ja iski Guillelle silmää nostaen peukkunsa kannustavasti.
"Kiitti. Nähdään.." Guille sanoi ja Teté lähti.
"..kulta." Guille sanoi hiljaa ja katsoi maahan työntäen kädet taskuihinsa. "

---------------------------------------

Tässä oli 13. osa, 1/2!
Tulossa 2/2 !!
Kuva
One Direction ♥
NataliaSanchez-fan
KvarttiDiego

ViestiKirjoittaja natyy » Ke Heinä 29, 2009 4:13

Tosi hyvä osa! Kiva kun jatkoit tätä :D tää ois voinu tapahtua serranoissakin, Diegokin just tollanen :wink:
Kuva

Victor Elías
natyy
Diego Serrano

ViestiKirjoittaja René » Ke Heinä 29, 2009 4:16

natyy kirjoitti:Tosi hyvä osa! Kiva kun jatkoit tätä :D tää ois voinu tapahtua serranoissakin, Diegokin just tollanen :wink:

Eipä muuta lisättävää! :D
René
ÜBERDIEGO

ViestiKirjoittaja diego-jámon » Pe Heinä 31, 2009 10:36

Tulllut vähän myöhässä luettua näitä osia, joo mutta näin myöhäisesti todella upeita KAIKKI osat kyllä. Kiitoksia vaan!
Kuva
Kuva
Kuva

LOS SERRANO - HASTA SIEMPRE<3
diego-jámon
Maria Teresa Capdevila Gómez

ViestiKirjoittaja diego-jámon » Pe Heinä 31, 2009 10:36

Tulllut vähän myöhässä luettua näitä osia, joo mutta näin myöhäisesti todella upeita KAIKKI osat kyllä. Kiitoksia vaan! Viimeinenkin todella upea osa!
Kuva
Kuva
Kuva

diego-jámon

ViestiKirjoittaja NataliaSanchez-fan » La Elo 01, 2009 9:36

diego-jámon kirjoitti:Tulllut vähän myöhässä luettua näitä osia, joo mutta näin myöhäisesti todella upeita KAIKKI osat kyllä. Kiitoksia vaan! Viimeinenkin todella upea osa!

Kiitos paljon, diego-jámon! (:
Tänään luultavasti tulee osa 13, 2/2! (:
Kuva
One Direction ♥
NataliaSanchez-fan
KvarttiDiego

ViestiKirjoittaja Handee » La Elo 01, 2009 2:31

Ja taas aivan loistava ! Oonki jo odotellu tätä ja mietin just yks päivä et koska mahtaa tulla :lol:
Kuva
Handee
HYPERDIEGO

ViestiKirjoittaja NataliaSanchez-fan » La Elo 01, 2009 6:40

PART 13, 2/2
Jatko-osa 13. osaan

"Guille huokaisi syvään ja katsoi maahan nostaen nopeasti katseensa ja nostaen reppunsa lattialta lähtien kävelemään alakertaan.
Alakerrassa ei ollut enää ketään, ja Guille huomasi että kello oli jo varttia vaille 9. Guille heitti takin ylleen nopeasti ja lähti kotoaan koulua kohti sulkien oven perässään.
Kadulla Carmen tuli Guillea vastaan.
"Hei, Guille. Jätitkö ovet auki, katsos kun kaasumiehet tulevat tänään tarkistamaan jonkun kaasuputken?" Carmen kysyi Guilleltä. Guille havahtui.
"Kai mä jätin. En mä tiedä." Guille sanoi ja sitten huomasi toisella puolen tietä kävelevän DVD:n.
"Mutta joo, mun pitää ihan oikeasti mennä. Kaveri menee tuolla." Guille sanoi ja käveli ripeästi DVD:tä kohti ylittäen tien.
"Hei, DVD! Hei!" Guille karjui ja pian kauempana oleva DVD käänsi päänsä ja katsoi suoraan Guilleen kääntäen päänsä takaisin eteenpäin ja nopeutti kävelytahtiaan ripeästi.
"DVD!" Guille huusi vielä kerran mutta sitten lähti juoksemaan kaverinsa perään.

Guille saavutti DVD:tä tämän kävellessä nopeasti koulua kohti. Guille tarttui pojan olkapäähän ja pysäytti tämän. DVD säpsähti.
"Mitä hittoa sä teet?!" DVD huudahti ja heilautti kättään nyrpeän näköisenä.
"Ai mitä hittoa mä teen? Mitä hittoa sä teet kun lähdet pakoon?!" Guille ärähti.
"No mitä hittoa sä teet kun lyöt mua? Mulla on hemmetti soikoon iso mustelma jalassa ja ties koska nenä putoaa lattialle!" DVD karjahti ja sai Guillen nauramaan.
"Mitä naurat, idiootti!" DVD huudahti uudelleen, mutta sitten Guillen raikuva nauru tarttui häneenkin.
"Mitä naurat, ei tossa ollut mitään hauskaa.." DVD sai sanottua naurun lomasta. Guille katsoi kaveriinsa ja taputti tätä olkapäälle.
"Sori, mä olin idiootti. Mä ihan oikeesti luulin et sä yritit vikitellä Tetéä. Mut joo, ymmärrä että mä olen Diego Serranon poika" Guille nauroi ja lähti köpöttelemään koulua kohti.
"Joo, tiedän. En ihmettele, jos sun mielikuvitus lähti laukkaamaan. Koska sä olet Diego Serranon poika ja me toimittiin Tetén kanssa aika typerästi. Tai mä toimin." DVD sanoi ja pysähtyi.
Guille säpsähti ja seisahtui myös paikalleen huomatessaan DVD:n pysähtyvän.
"Hyvä juttu, että voin puhua sulle taas ja että ollaan kavereita." DVD sanoi Guillelle katsoen tätä silmiin ja ojentaen kätensä kätelläkseen kaveriaan.
"Niinpä." Guille sanoi hiljaa ja tarttui DVD:n käteen puristaen sitä. Silti pojat katsoivat toisiaan.
"No hemmetti!" pojat sanoivat yhteen ääneen ja pian he halasivat naureskellen.
"Tästä ei puhuta." Guille hymähti irrottautuessaan kaveristaan.
"Joo ei." DVD nauroi.

------------------------------------------------------------

Koulun jälkeen ihmisiä seisoskeli koulun pihassa. Samoin tekivät Teté ja Yolí.
No, mitäs kuuluu rakkausrintamalle? Yolí kysyi ystävältään uteliaana.
Ihan hyvää Teté huokaisi hiljaa ja katsoi kauempana seisovia Valdanoa, Boltsia, DVD:tä ja Guilleä jotka nauroivat toisilleen ja osoittelivat ohi kulkevia ihmisiä muka huomaamattomasti.
Joo, siltä vaikuttaakin. Teté, hei! Yolí sanoi Tetélle ja heilautti kättään Tetén silmien edessä.
Mitä? Kaikki on hyvin. Minä ja Guille on sovittu kaikki ja niin näköjään Guille ja DVD:kin. Teté sanoi ja istahti suurelle kivelle, joka oli koulun pihassa.
Äiti kyllä aina sanoo, että.. Yolí selitti mutta Teté heilautti kättään malttamattomana.
Vähääkö mua kiinnostaa, mitä sun äitis sanoo! Teté huudahti ja lähti kävelemään nopeasti kotia kohti.

Teté tulee! Valdano huudahti kuiskaten Guillelle ja pojat nousivat seisomaan hyvään ryhtiin ja katsoivat kaikki säihkysilmin Tetéä kohti.
Teté marssi ulkoporttia kohti ja vilkaisi nopeasti Guilleen ja kumppaneihin, mutta huomasi heidän vahtaavan häntä hampaat irvessä.
No moro. Teté sanoi ja sitten huomasi kauempana kävelevän Evan ja lähti juoksemaan tämän perään.
Eva! Teté huusi ja juoksi nopeasti Evan luo ja tarttui tätä kädestä.
Mikä hätänä? Onko tapahtunut jotain kamalaa? Eva kysyi säpsähtäen ja katsoi ympärilleen.
Ei, mutta mä vaan ajattelin kun meidänhän piti jutella, että jos voitaisiin jutella tässä kotimatkalla.. Teté selitti ja Eva silitti siskonsa poskea.
Tietysti, hömelö. Eva sanoi ja kaappasi Tetén lämpimään isosiskon halaukseen.

--------------------------------------

Guille katsoi kavereihinsa.
Miks teidänkin piti vahdata? Nyt Teté pitää mua jonakin stalkkerina! Guille karjahti ja lähti marssimaan pois.
Yolí tuli häntä vastaan ja Guille tönäisi häntä mennessään. Yolí käveli Guillen kavereiden luo ja katsoi Guillen perään.
Suuttuiko Guille jostain? Yoli kysyi uteliaana ja nappasi Valdanon karkkipussista pari karkkia ja söi ne.
Suuttui. Boltsi sanoi hiljaa ja söi myös karkkeja.
Missä Teté on? DVD kysyi ja katsoi Yolin taakse etsien ihmisjoukosta Tetéä.
Suuttui. Yolí murahti hymyillen.
Aijaa. pojat sanoivat yhteen ääneen hiljaisesti ja ottivat kaikki vuorollaan kourallisen karkkia.

Guille marssi kotia kohti ja pian joku tarttui hänen olkapäähänsä.
Mitä kääpiö? Marcos kysyi yllättäen ja nauroi.
Hitto mä säikähdin. Älä koskaan enää tee noin. Guille säpsähti.
Joojoo, älä rupea vauhkoamaan. Marcos sanoi ja nosti kätensä ilmaan syyttömän näköisenä.
No en rupea. Mua vaan ärsyttää. Teté haluaa pysyä ystävinä. Guille ärähti.
No hyvä. Marcos sanoi ja sai niskoilleen Guillen jäätävän kylmän katseen.
..Tai siis ei. Miksei se oo hyvä juttu? Marcos kysyi uteliaana.
No jos me pysytään kavereina niin me ei seurustella, tyhmä. Guille nauroi ja Marcos nyökkäsi.
Nyt tajusin. Tetén osalta kaikki on ohi, ja sä haluaisit palata yhteen.. Marcos selitti ja vuorostaan Guille nyökkäsi.
Naulan kantaan veliseni. Naulan kantaan. sanoi Guille hiljaa.

----------------------------------------

Ai sä sanoit Guillelle, että haluat olla vaan ystäviä? Eva kysyi hymähtäen ja Teté nyökkäsi vilpittömästi.
Niin. Teté sanoi.
Onko näin? Eva kysyi ja katsoi taaksepäin varmistaen, ettei kukaan kävellyt heidän takanaan.
Tietysti. Jos mä rakastaisin Guilleä yhä, mä sanoisin sille että rakastan sua yhä mutta kun en rakasta niin ei oo mitään sellaista sanottavaa. Ja on parempi, että me pysytään vain ystävinä kaiken ton toilailun jälkeen. Teté sanoi ja katsoi Evaan. Eva nyökkäsi ymmärtäväisesti.
Hyvä on, mutta katsokin ettet tuu katumapäälle. Sillä jos Guille unohtaa sut ja hankkii uuden tytön, sun ei kannata sitten enää ruveta itkemään. Tää saattoi kuulostaa kylmältä, mutta asia on niin. Eva sanoi ja Teté huokaisi.
Mä olen valmis ottamaan riskin. Teté naurahti pienesti ja sai Evankin hymyilemään.
Mutta, miten sulla ja Marcosilla menee? Teté kysyi uteliaana ja Eva nyökkäsi hymähtäen.
Milloin mitenkin. Joskus huonosti ja joskus täydellisesti. Tällä hetkellä se jälkimmäinen. Eva sanoi ja nauroi.
Huh, säikähdin jo että oot kyllästynyt Marcosiin ku sanoit milloin mitenkin, Teté huokaisi helpotuksesta.
No älä sano ettet sä koskaan kyllästynyt Guilleen ku te seurustelitte Eva sanoi ja sai Tetén nauramaan.
Totta. Teté sanoi ja halasi Evaa samalla kävellessään kotia kohti.

---------------------------------------

Guille ja Marcos tulivat kotiovelle ja etsivät molemmat taskuistaan avaimia. Pian ulkoporttia avautui ja hihittelevät Eva ja Teté tulivat kotiin.
Hola. Eva sanoi Marcosille ja käveli Teté perässään nopeasti Marcosin luo ja laittoi kätensä tämän poskelle suudellen Marcosia.
Teté ja Guille olivat vaivaantuneita tilanteesta ja katsoivat toisiaan nopeasti. Guille hymyili Tetélle mutta Teté käänsi nopeasti katseensa pois tästä ja hieroi niskojaan. Guille huomasi Tetén niskanhieromiseleestä heti, että Teté oli nolostunut ja vaivaantunut.
Guille teki pienen kuiskausäänen Tetélle ja Teté nosti päänsä nopeasti katsahtaen Marcosiin ja Evaan, jotka edelleen imuttelivat kotioven edessä ja pitelivät toistensa käsistä kiinni.
Guille nyökkäsi ulko-ovea kohti ja tarkoitti sillä sitä, että ehkä heidän pitäisi liueta paikalta ja mennä sisään.
Teté nyökkäsi ja Guille avasi oven hitaasti avaimillaan ja hyppäsi sisään ulko-ovesta Teté perässään.
Huhhuh, tuli aika vaivaantunut olo. Guille sanoi kun oli sulkenut ulko-oven.
Teté myönsi asian vain pienellä hymähdyksellä ja vaimealla hymyllä, ja laittoi koulureppunsa naulakkoon ja otti koulukansionsa käsiinsä ja lähti nousemaan yläkerran portaita pitkät ruskeat hiukset hitaasti heiluen ja yskähtäen nolostuneesti.
Guille katsoi Tetén perään häkeltyen ja meinasi mennä tämän perään.
Teté, onko joku hätänä? Guille kysyi ja Teté kääntyi.
Guillen silmissä kiilsi kun Teté kääntyi ja hän näki kaiken hidastuneena. Tetén hiukset heilahtivat hitaasti ja laskeutuivat yhtä hitaasti takaisin tytön olkapäille. Teté hymyili pienesti ja sipaisi käsillään etuhiuksiaan.
Guille nielaisi kovaäänisesti ja sitten huomasi että Teté katsoi häntä ihmetellen. Guille pyöräytti päätään nopeasti kuin palaten nykyaikaan takaisin ja hymyili leveästi.
Ei ole. Mä vaan meen tekemään läksyjä. Teté sanoi ja jatkoi matkaansa nousten portaat kokonaan ylös ja mennen huoneeseensa. Kun tyttöjen huoneen ovi paukahti kiinni, Guille nielaisi uudelleen kovaäänisesti ja lysähti maahan istumaan. Hänen silmissään näkyi yhä hidastettuna Tetén kääntyminen.
Mä en ole vieläkään päässyt Tetéstä yli. Mähän rakastan sitä enemmän kuin mitään. Guille sanoi hiljaa ja katsoi yläkertaa kohti säpsähtäen, kun Marcos ja Eva tulivat sisään hihitellen ja kuiskutellen toistensa korvaan.

---------------------------------------------

Tekeekö Guille mitään Tetén suhteen? Jatkaako Teté hidastettujen kääntymisten tekemistä? Onko Teté valmis ottamaan riskin ja pääsemään Guillestä yli lopullisesti?

Lue osa 14, jonka ilmestymisajankohtaa en vielä tiedä!
Olen tässä miettinyt, että jospa 15. tai 20. osa olisi tämän tarinan viimeinen. Tähän te voitte vaikuttaa: Eli, loppuuko kirjoittamani Tetén ja Guillen tarina 15. osaan eli yhden jakson päästä, vai vasta 20. osaan? (:
Tähän kannattaa vaikuttaa, jos tarinasta pidät ja haluat sen jatkuvan!
Kuva
One Direction ♥
NataliaSanchez-fan
KvarttiDiego

ViestiKirjoittaja -Summer- » La Elo 01, 2009 6:49

15. jaksoon, kun en jaksa oottaa kauempaa :>
Kuva
It's a hard thing faking a smile when I feel like I'm falling apart inside.
-Summer-
Diego Serrano

ViestiKirjoittaja kkiljun » La Elo 01, 2009 6:50

Loistavaa, vihdoinkin jatkoa. Ja tietysti jatkat 20. osaan asti
Banneri, joka rikkoi SPK -foorumin mittasääntöjä, poistettu Operatiivisen ylläpidon toimesta!
Myös toinen poistettu, merkkirajan takia.
Myös kolmas poistettu, merkkirajan takia.

LOS SERRANOS- HASTA SIEMPRE
kkiljun
Kirjastodiego

ViestiKirjoittaja NataliaSanchez-fan » La Elo 01, 2009 6:57

-Summer- kirjoitti:15. jaksoon, kun en jaksa oottaa kauempaa :>

En nyt ymmärtänyt, sori :D Ai haluat, että jatkan tätä tarinaa vain 15. osaan ja lopetan sitten lopullisesti? :D

Ja kkiljun, kiitos kommenteista ja ok tohon jatkojuttuun :--D
Kuva
One Direction ♥
NataliaSanchez-fan
KvarttiDiego

ViestiKirjoittaja diego-jámon » La Elo 01, 2009 9:54

20 jatkat ehdottomasti :), että minäkin ehdin näin myöhäisenä vielä nauttia näistä "tuoreista" jaksoista. Tämä 13.osan jatkokin hyvä - kiitoksia!
Kuva
Kuva
Kuva

diego-jámon

ViestiKirjoittaja -Summer- » Ke Elo 05, 2009 10:26

NataliaSanchez-fan kirjoitti:

En nyt ymmärtänyt, sori :D Ai haluat, että jatkan tätä tarinaa vain 15. osaan ja lopetan sitten lopullisesti? :D

Sori, taisin sanoo epäselvästi, tarkotin et en jaksa oottaa et saan tietää et palaako Teté ja Guille yhteen :)

Siis nää osat on ollu kaikki niin loistavia, kokoisit nää kaikki yhteen ja lähettäisit kustantajalle, tulis hieno kirja :p Mä ainakin ostaisin!

Voi vitsit, luen ton aiheen nimen aina "OSAAN JATKAA!"
Kuva
It's a hard thing faking a smile when I feel like I'm falling apart inside.
-Summer-
Diego Serrano

ViestiKirjoittaja NataliaSanchez-fan » To Elo 06, 2009 8:58

-Summer- kirjoitti:
NataliaSanchez-fan kirjoitti:

Sori, taisin sanoo epäselvästi, tarkotin et en jaksa oottaa et saan tietää et palaako Teté ja Guille yhteen :)

Siis nää osat on ollu kaikki niin loistavia, kokoisit nää kaikki yhteen ja lähettäisit kustantajalle, tulis hieno kirja :p Mä ainakin ostaisin!

Voi vitsit, luen ton aiheen nimen aina "OSAAN JATKAA!"

Joo ajattelin kysyä tota jatkojuttua viel sulta varmuuden vuoksi (:
Pyh mikään kirja (: Hirveet huudot sieltä tulis :D
Nyt kyllä repesin niin tolle osaan jatkaa jutulle :-D :lol:
Kuva
One Direction ♥
NataliaSanchez-fan
KvarttiDiego

ViestiKirjoittaja natyy » To Elo 06, 2009 10:18

Todella hyvä tääkin osa (: Ja tietenkin jatkat 20. osaan!
Kuva

Victor Elías
natyy
Diego Serrano

EdellinenSeuraava

Paluu Yleinen