Savulohi kirjoitti:Millä ohjelmalla teet näitä taideteoksia?
Gimpillä.
Ja Corazón, teen jossain kohtaa, kun kerkeen.
No se on kiva et susta onniña kirjoitti:Handee kirjoitti:hienoja !
mut miten joku voi osata tehä gimpillä![]()
tai sit mä en osaa ku on yksinkertaset aivot.
toi äijätriooooo bannu on ihana kans
Gimpihän on just ihanan yksinkertainen ja helppo (:

niña kirjoitti:Strawberry kirjoitti:Voisitko tehä mulle eilisestä jaksosta siitä kohasta bannerin, kun Guille eka suutelee Tetéä, sitte Celiaa ja sen jälkeen Diegoa?Ei oo mitään kiirettä (:
Ihan älyttömän vaikee toive ja sen huomaa tästä..

Handee kirjoitti:heittu kirjoitti:niña kirjoitti:heittu kirjoitti:haluaisitko tehdä mulle tetéstä 7-8 tk:sta avan, jossa se vaikka hymyilis tai ois joku hauska ilme?=)
Tässä:
Iihana kiitos!!:)
vähän ihana toi hei on ! (:

Kukkakauppias kirjoitti:Eli tässä tämmönen toive eli Raul banneria kaivattas ja sais olla näistä uusimmistä jaksoista musta puku päällä. Mun nimi ois kiva ja jotenki kivasti et Raul ja sit jotan kukkii tai sydämmiii?? Onnistusko ?

niña kirjoitti:Kukkakauppias kirjoitti:Eli tässä tämmönen toive eli Raul banneria kaivattas ja sais olla näistä uusimmistä jaksoista musta puku päällä. Mun nimi ois kiva ja jotenki kivasti et Raul ja sit jotan kukkii tai sydämmiii?? Onnistusko ?
Tässä:
Aika sotkunen..
Kukkia on vähän, kun ei löytynyt sopivia siveltimiä.
___
Toiveita?

Handee kirjoitti:niña kirjoitti:Kukkakauppias kirjoitti:Eli tässä tämmönen toive eli Raul banneria kaivattas ja sais olla näistä uusimmistä jaksoista musta puku päällä. Mun nimi ois kiva ja jotenki kivasti et Raul ja sit jotan kukkii tai sydämmiii?? Onnistusko ?
Tässä:
Aika sotkunen..
Kukkia on vähän, kun ei löytynyt sopivia siveltimiä.
___
Toiveita?
Oi ihana ! (: ja noi sydämmet <3

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 15 vierailijaa