diego-jámon kirjoitti:Komppaan kyllä!
Ei millään jaksa odottaa ensi viikon jaksoja, sais tulla jo!!
Niinpä!
Sawyer kirjoitti:niña kirjoitti:diego-jámon kirjoitti:Komppaan kyllä!
Niinpä!
Jep, vasta la.

Mä joudun odottaa pidempään ! päivän mut se ei haittaa !niña kirjoitti:Sawyer kirjoitti:niña kirjoitti:diego-jámon kirjoitti:Komppaan kyllä!
Niinpä!
Jep, vasta la.
Ei kun jo.
Viel su ja ma pitää jaksaa. + osa tästä päivästä.
(;

Handee kirjoitti:Mä joudun odottaa pidempään ! päivän mut se ei haittaa !niña kirjoitti:Sawyer kirjoitti:niña kirjoitti:diego-jámon kirjoitti:Komppaan kyllä!
Niinpä!
Jep, vasta la.
Ei kun jo.
(;hihi
ootan kyl jo niitä.
René kirjoitti:Handee kirjoitti:Mä joudun odottaa pidempään ! päivän mut se ei haittaa !niña kirjoitti:Sawyer kirjoitti:niña kirjoitti:diego-jámon kirjoitti:Komppaan kyllä!
Niinpä!
Jep, vasta la.
Ei kun jo.
(;hihi
ootan kyl jo niitä.
Ens viikon jaksot, tulkaa jo! Tulkaa jo! Serranoiden aika, Serranoiden aika, pium paum poum, pium paum poum!

Sawyer kirjoitti:kkiljun kirjoitti:onneks ne viikot kumminkin menee kohtalaisen nopeesti.
Serranon perheen kannalta hyvä juttu, mutta kohta alkaa koulut! Eli menis vaa hitaasti nää pari viikkoo vie.

-Summer- kirjoitti:Mua vähän harmittaa kun seuraavan jakson juonipaljastuksissa tän viimesimmän jakson lopussa Curro taas petty isäänsä ;< Diego ei oo nyt kauheen hyvä isänmalli, unohtaa Curron.
Voisko joku selittää et missä Curro oli tän 7x16 jakson loppuosassa? Guille ja Diego puhuivat olohuoneen sohvalla: "Isä... Taidamme syödä tänään kaksin."
Niin tuota, missäs se kolmas osapuoli haahuili?
Sit ootan ihan kauheesti näissä samaisissa juonipaljastuksissa näkyvää Celian veljen nakuilua, Afri taisi hiukkasen hermostua :p
Ja mitäs muuta, mä petyin kun ei ollu paljoo yhtään Tetée ja Guillee tässä uusimmassa jaksossa :< Mä olisin olettanu et ne pussailee aina kun mahdollisuus siihen vaan on. Mutta se aamupalakohtaus, Guillen antama sydän Tetélle ja Tetén hymy ja erityisesti Guillen smilet, poika on nyt onnensa kukkuroilla ♥ Kyllä ne karvaan pettymyksen melkein peittävät.
Mietin tässä myös, että milloinkohan Diego saa tietää Tetén ja Guillen seurustelusta, jos saakaan?
Onko joku muuten huomannut, että Wikipediasta on poisteltu juonipaljastuksia viimesten kausien kohdalta? Ärsyttää, jotkut oli nähny paljon vaivaa niiden eteen... Mä saan hermoromahduksen jos en nää tulevaan enää niin tarkasti
Ootan sitä ilmeisesti tanssikilpailua, Teté näytti pätkän perusteella todella osaavan tanssia
Ja sit Celian veljee kanssa ootan!
Anan paluuta sarjaan odotan kuin kuuta nousevaa, kai se palaaaa :s
Mua ärsyttää kun Afri ja Raúl on vaan ystäviä, ihan kökköö! Ja Afrista on tullu ihan miestennaurattaja arg.
Marcosista ja Evasta vois kyllä puhua enemmänkin, tosin ne sivumaininnat ja se Afrin ja Raúlin katsoma kuva jne. on lievittäny ikävää <3 Sekä tietysti DVD:t.
Voi ei, nyt mä aloin taas satuilla...
Mutta vielä yks kiitos sarjan tekijöille, Lucía pääsi taas takaisin sarjaan edes jossain muodossa (esim. Diegon illastaminen yksin kahden hengen pöydässä). Itkin sille "para tí, Lucía", tai no, sille.
Mutta nyt täytyyy mennä, heippa!

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 3 vierailijaa