Serranon Perhe Chat

Yleistä keskustelua sarjasta laidasta laitaan

ViestiKirjoittaja René » Ma Elo 03, 2009 6:25

kkiljun kirjoitti:
-Summer- kirjoitti:Mua vähän harmittaa kun seuraavan jakson juonipaljastuksissa tän viimesimmän jakson lopussa Curro taas petty isäänsä ;< Diego ei oo nyt kauheen hyvä isänmalli, unohtaa Curron.

Voisko joku selittää et missä Curro oli tän 7x16 jakson loppuosassa? Guille ja Diego puhuivat olohuoneen sohvalla: "Isä... Taidamme syödä tänään kaksin."
Niin tuota, missäs se kolmas osapuoli haahuili?

Sit ootan ihan kauheesti näissä samaisissa juonipaljastuksissa näkyvää Celian veljen nakuilua, Afri taisi hiukkasen hermostua :p

Ja mitäs muuta, mä petyin kun ei ollu paljoo yhtään Tetée ja Guillee tässä uusimmassa jaksossa :< Mä olisin olettanu et ne pussailee aina kun mahdollisuus siihen vaan on. Mutta se aamupalakohtaus, Guillen antama sydän Tetélle ja Tetén hymy ja erityisesti Guillen smilet, poika on nyt onnensa kukkuroilla ♥ Kyllä ne karvaan pettymyksen melkein peittävät.
Mietin tässä myös, että milloinkohan Diego saa tietää Tetén ja Guillen seurustelusta, jos saakaan?

Onko joku muuten huomannut, että Wikipediasta on poisteltu juonipaljastuksia viimesten kausien kohdalta? Ärsyttää, jotkut oli nähny paljon vaivaa niiden eteen... Mä saan hermoromahduksen jos en nää tulevaan enää niin tarkasti :D

Ootan sitä ilmeisesti tanssikilpailua, Teté näytti pätkän perusteella todella osaavan tanssia :o
Ja sit Celian veljee kanssa ootan!

Anan paluuta sarjaan odotan kuin kuuta nousevaa, kai se palaaaa :s
Mua ärsyttää kun Afri ja Raúl on vaan ystäviä, ihan kökköö! Ja Afrista on tullu ihan miestennaurattaja arg.

Marcosista ja Evasta vois kyllä puhua enemmänkin, tosin ne sivumaininnat ja se Afrin ja Raúlin katsoma kuva jne. on lievittäny ikävää <3 Sekä tietysti DVD:t.

Voi ei, nyt mä aloin taas satuilla...

Mutta vielä yks kiitos sarjan tekijöille, Lucía pääsi taas takaisin sarjaan edes jossain muodossa (esim. Diegon illastaminen yksin kahden hengen pöydässä). Itkin sille "para tí, Lucía", tai no, sille.

Mutta nyt täytyyy mennä, heippa!

Onhan se t&g ollut pieni pettymys, mutta jos muistaa miten vähän oli edellisen seurustelunsa aikana esillä niin ei tää oo mikään ihme.

Jep, mutta kyl niit viel näytetää ;)
René
ÜBERDIEGO

ViestiKirjoittaja kkiljun » Ma Elo 03, 2009 7:22

René kirjoitti:
kkiljun kirjoitti:
-Summer- kirjoitti:Mua vähän harmittaa kun seuraavan jakson juonipaljastuksissa tän viimesimmän jakson lopussa Curro taas petty isäänsä ;< Diego ei oo nyt kauheen hyvä isänmalli, unohtaa Curron.

Voisko joku selittää et missä Curro oli tän 7x16 jakson loppuosassa? Guille ja Diego puhuivat olohuoneen sohvalla: "Isä... Taidamme syödä tänään kaksin."
Niin tuota, missäs se kolmas osapuoli haahuili?

Sit ootan ihan kauheesti näissä samaisissa juonipaljastuksissa näkyvää Celian veljen nakuilua, Afri taisi hiukkasen hermostua :p

Ja mitäs muuta, mä petyin kun ei ollu paljoo yhtään Tetée ja Guillee tässä uusimmassa jaksossa :< Mä olisin olettanu et ne pussailee aina kun mahdollisuus siihen vaan on. Mutta se aamupalakohtaus, Guillen antama sydän Tetélle ja Tetén hymy ja erityisesti Guillen smilet, poika on nyt onnensa kukkuroilla ♥ Kyllä ne karvaan pettymyksen melkein peittävät.
Mietin tässä myös, että milloinkohan Diego saa tietää Tetén ja Guillen seurustelusta, jos saakaan?

Onko joku muuten huomannut, että Wikipediasta on poisteltu juonipaljastuksia viimesten kausien kohdalta? Ärsyttää, jotkut oli nähny paljon vaivaa niiden eteen... Mä saan hermoromahduksen jos en nää tulevaan enää niin tarkasti :D

Ootan sitä ilmeisesti tanssikilpailua, Teté näytti pätkän perusteella todella osaavan tanssia :o
Ja sit Celian veljee kanssa ootan!

Anan paluuta sarjaan odotan kuin kuuta nousevaa, kai se palaaaa :s
Mua ärsyttää kun Afri ja Raúl on vaan ystäviä, ihan kökköö! Ja Afrista on tullu ihan miestennaurattaja arg.

Marcosista ja Evasta vois kyllä puhua enemmänkin, tosin ne sivumaininnat ja se Afrin ja Raúlin katsoma kuva jne. on lievittäny ikävää <3 Sekä tietysti DVD:t.

Voi ei, nyt mä aloin taas satuilla...

Mutta vielä yks kiitos sarjan tekijöille, Lucía pääsi taas takaisin sarjaan edes jossain muodossa (esim. Diegon illastaminen yksin kahden hengen pöydässä). Itkin sille "para tí, Lucía", tai no, sille.

Mutta nyt täytyyy mennä, heippa!

Onhan se t&g ollut pieni pettymys, mutta jos muistaa miten vähän oli edellisen seurustelunsa aikana esillä niin ei tää oo mikään ihme.

Jep, mutta kyl niit viel näytetää ;)

Niin kyllä muistelisin tapahtuvan. Mut toivois niitten enemmän olevan esillä jonkun chonin sijaan.
Banneri, joka rikkoi SPK -foorumin mittasääntöjä, poistettu Operatiivisen ylläpidon toimesta!
Myös toinen poistettu, merkkirajan takia.
Myös kolmas poistettu, merkkirajan takia.

LOS SERRANOS- HASTA SIEMPRE
kkiljun
Kirjastodiego

ViestiKirjoittaja natyy » Ma Elo 03, 2009 7:34

Niin, mäkin toivoisin et näytettäis enemmän Guillea ja Tetéä. (: Rauliakaan ei kyllä oo paljon näytetty nyt. Ostin muuten tänään 5.kauden vol. 1 boksin, oon jo kattonut 1 jakson :D
Kuva

Victor Elías
natyy
Diego Serrano

ViestiKirjoittaja diego-jámon » Ma Elo 03, 2009 9:06

Jep saavat kyllä näyttääkin enemmän Guillee ja Tetéä, myöskään Raúlin lisänäyttäminen ei olisi pahitteeksi. :D

Mutta huomenna tulee taas 18.30!!!! <33 JES! :)
Kuva
Kuva
Kuva

LOS SERRANO - HASTA SIEMPRE<3
diego-jámon
Maria Teresa Capdevila Gómez

ViestiKirjoittaja Savulohi » Ma Elo 03, 2009 9:15

Wuhuu, huomenna Serranot!
Savulohi
Santiago Serrano

ViestiKirjoittaja natyy » Ma Elo 03, 2009 9:32

Niinpä (:
Kuva

Victor Elías
natyy
Diego Serrano

ViestiKirjoittaja diego-jámon » Ma Elo 03, 2009 9:54

Tunnin päästä voidaan sanoo, että TÄNÄÄN! :D
Kuva
Kuva
Kuva

diego-jámon

ViestiKirjoittaja niña » Ma Elo 03, 2009 11:38

diego-jámon kirjoitti:Tunnin päästä voidaan sanoo, että TÄNÄÄN! :D

TÄNÄÄN nyt! :D
Kuva
niña
HALLITSEVA AVATAR -KILPAILUN VOITTAJA

ViestiKirjoittaja MariTere » Ti Elo 04, 2009 12:42

niña kirjoitti:
diego-jámon kirjoitti:Tunnin päästä voidaan sanoo, että TÄNÄÄN! :D

TÄNÄÄN nyt! :D

Suunnillee 4h, 45min enää! (: Jos oikein laskin xD

Tänää oli meiän paikkakunnan lehdessä kivan iso juonipaljastus osio ja kuva Afrista ja Gaelista. =)
Kuva
Kuva
MariTere
KvinttiDiego

ViestiKirjoittaja Pahvi » Ti Elo 04, 2009 1:05

Siitä voidaan lähtee että kyllä se Teten ja GUillen seurustelu on ollut 100x parempaa kuin sillon 5. tuotantokaudessa. Niitä näytettiin vähemmän kuin normaalisti. :D
Kuva
Pahvi
Pasdasdhvi

ViestiKirjoittaja René » Ti Elo 04, 2009 3:44

Tänään... Jeejee :D
René
ÜBERDIEGO

ViestiKirjoittaja Melissa » Ti Elo 04, 2009 3:48

René kirjoitti:Tänään... Jeejee :D

Jeah, kahen tunnin päästä ollaa tvn edes :)
Kuva
Kuva
Melissa
KvinttiDiego

ViestiKirjoittaja René » Ti Elo 04, 2009 4:15

Melissa kirjoitti:
René kirjoitti:Tänään... Jeejee :D

Jeah, kahen tunnin päästä ollaa tvn edes :)

;> jeij! katon sen sitte areenast kymmenen aikoihin 8D
René
ÜBERDIEGO

ViestiKirjoittaja diego-jámon » Ti Elo 04, 2009 4:57

Puolisen tuntia sit alkaa tää huikee sarja!<33 Aah SERRANOOT!
Kuva
Kuva
Kuva

diego-jámon

ViestiKirjoittaja niña » Ti Elo 04, 2009 4:59

31 min! :D
Kuva
niña