Shelle kirjoitti:Voisitko tehdä mulle värikkään bannerin Verónicasta/Evasta?
No tuollane tuli, toivottavasti kelpaa

Shelle kirjoitti:Voisitko tehdä mulle värikkään bannerin Verónicasta/Evasta?

René kirjoitti:Heips! Tiiän et sullon kiire ja tää menee jonon hännille, mut Guillesta avatarta 3. kaudelta. Pyysin tätä niñaltaki ja haluun et säki teet, jos siit ei oo vaivaa

SerranoFan16 kirjoitti:René kirjoitti:Heips! Tiiän et sullon kiire ja tää menee jonon hännille, mut Guillesta avatarta 3. kaudelta. Pyysin tätä niñaltaki ja haluun et säki teet, jos siit ei oo vaivaa
Tuos ny olis![]()
Kyllä kelpaa, kiitosSerranoFan16 kirjoitti:Shelle kirjoitti:Voisitko tehdä mulle värikkään bannerin Verónicasta/Evasta?
No tuollane tuli, toivottavasti kelpaa![]()

Victorkio kirjoitti:Voisitko tehdä bannerin Guillesta? Tuotantokauden saat vapaasti valita.
Victorkio kirjoitti:Voisitko tehdä bannerin Guillesta? Tuotantokauden saat vapaasti valita.

Januska kirjoitti:SerranoFan16 kirjoitti:Victorkio kirjoitti:Voisitko tehdä bannerin Guillesta? Tuotantokauden saat vapaasti valita.
Tuos ny olis, toivottavasti kelpaa![]()
Tosi hieno! Miltä kaudelta?
SerranoFan16 kirjoitti:Januska kirjoitti:SerranoFan16 kirjoitti:Victorkio kirjoitti:Voisitko tehdä bannerin Guillesta? Tuotantokauden saat vapaasti valita.
Tuos ny olis, toivottavasti kelpaa![]()
Tosi hieno! Miltä kaudelta?
3:lta

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 19 vierailijaa