Hyvä jakso tämäkin. Guille ja Teté ovat ihania yhdessä (: Lunan & Tetén tanssiesitys oli hieno, vaikka Gaelin ei olis pitänyt luvata tanssipaikkaa Lunalle, mutta asiat kuitenkin järjestyi ja molemmat pääs tanssimaan

Niimpä. Pidin itse myös paljon Elenasta, Lucían siskosta. Jotenkin tosi rento hahmo.katy kirjoitti:Oli hyvä jakso tosiaan, ainoo mikä jäi mua vähän häiritsemään oli se jaksontäytteeltä tuntunut Choni-kuvio. : D Ei vaan jotenkin kiinnostanut se, kun keskityin enemmän tyttöjen tanssikuvioihin + Gaeliin ja sitten äijien lippusotkuihin. (: Jakson söpöin kohtaus oli se kun Guille kerto Currolle sen ja Tetén seurustelusta ja kun ne halas. Harmitti Tetén ja Guillen riitely, mutta sekin onneks sovittiin sitten ja se tanssikohtaus oli hieno. Elenassa on jännällä tavalla paljon samaa ku Lucíassa kieltämättä...

katy kirjoitti:Oli hyvä jakso tosiaan, ainoo mikä jäi mua vähän häiritsemään oli se jaksontäytteeltä tuntunut Choni-kuvio. : D Ei vaan jotenkin kiinnostanut se, kun keskityin enemmän tyttöjen tanssikuvioihin ja sitten äijien lippusotkuihin. (: Jakson söpöin kohtaus oli se kun Guille kerto Currolle sen ja Tetén seurustelusta ja kun ne halas. Hauskaa oli nähdä Ramóniakin. Äijillä oli tosiaan taas perinteiset hauskat jutut, ei vaan vanhan kaverin langon kentänhoitajaserkultakaan sitten liiennyt lippuja. :/ Harmitti Tetén ja Guillen riitely, mutta sekin onneks sovittiin sitten ja se tanssikohtaus oli hieno. Elenassa on jännällä tavalla paljon samaa ku Lucíassa kieltämättä... Luna ja Gael on ihan kivoja hahmoja tavallaan.

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 2 vierailijaa